Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Heike 24-05-2021

Goede service, zelfs afgeleverd op zondag. De medewerkers van de afleverservice zijn echt vriendelijk en behulpzaam.

Bas 24-05-2021

Wat een service! Snelle levertijd en scherpe prijzen. Onze wasmachine keurig afgeleverd en aangesloten op 2e etage (dankzij optie extra service). Vriendelijke bezorgers!

Kamphuis 23-05-2021

De verkoper was eigenzinnig, maar wist wel waar hij het over had. Uiteindelijk met veel praten en over en weer mailen zijn we eruit gekomen. We hebben een keuken van 25K, voor ons wel een flink bedrag. Nadat de keuken besloten was werd de communicatie wel wat minder. Althans beleefdheid bleef, maar het duurde wat langer voor je wat hoorde. Gezien de gekte op de huizenmarkt wil je niet buiten de boot vallen qua levering en plaatsing.

Marco Geboers 23-05-2021

Goede prijs, perfecte communicatie bij levering met transporteur. Volgens verwachting geleverd!
Ordernummer BKI974257

Marco Geboers 23-05-2021

Ordernummer BKI974257

Kürt 22-05-2021

Prijs zit zeer goed en de levering verliep volledig correct en snel . Reeds meerdere malen bij hen besteld en zoals iedere keer weer , alles correct .

Bemmel en Kroon 22-05-2021

Zeer tevreden over Bemmel en Kroon, duidelijke site, vriendelijk telefonisch contact en een snelle en correcte levering.

Peter Nuysink 22-05-2021

Bemmel en Kroon hebben zich helemaal aan hun woord gehouden en de magnetron binnen tien dagen geleverd. De bezorgerbracht de redelijk zware doos helemaal naar binnen en nam zelfs de oude magnetron mee. Top service ! ik kom vast nog terug bij Bemmel en Kroon.

Lobke B 22-05-2021

Mijn beoordeling is: zeer goed. Alle apparaten overzichtelijk opgesteld, in uiteenlopende prijsklassen en merken/fabrikanten. Daarbij vriendelijke en gastvrije ontvangst. Ik heb een order geplaatst (DH983356) na een advies van de medewerker. De bezorging op 3 hoog (zonder lift) was eveneens keurig geregeld. T&T actueel en keurig onbeschadigd in huis. Al met al zeer tevreden !!

Jacqueline 22-05-2021

Voor de 2e keer bij dit bedrijf een wasmachine besteld, binnen een dag geleverd. De machine was niet voorradig maar voor een minimale bijbetaling kregen we een duurder type die wel op voorraad was. Op de dag van levering word je goed op de hoogte gehouden wanneer het wordt geleverd zodat je niet voor niets thuis zit. Bij het aansluiten hebben ze nog even de droger eraf getild terwijl dat eigenlijk door ons zelf gedaan had moeten worden. Zeer vriendelijke monteurs. Top service!!

J. Floor 22-05-2021

Scherpste prijs en zeer snelle levering van mijn nieuwe stofzuiger! Top
Binnen 24 uur gewoon een nieuwe stofzuiger in huis.

Richard C. 22-05-2021

Wow, deze winkel is niet alleen scherp concurrerend qua prijs, maar leveren ook supersnel met een glimlach! Hier koop ik graag vaker! De droger van Siemens is zonder beschadigingen geleverd en functioneert naar behoren, super tevreden.

Kevin 22-05-2021

Gisteren bezorgd, vandaag in huis! Twee aardige gasten hebben in enkele minuten een wasmachine naar zolder gebracht en aangesloten. Gewoon top!

Kistemaker 22-05-2021

Wij zijn zeer content met de behandeling in de winkel. Ook werd het probleem met het meenemen van de oude machine goed opgepakt

Aluin55 22-05-2021

Een Siemens vaatwasser gekocht die snel werd geleverd ( binnen 1 dag). De machine werd geleverd door een goede vervoerder die je goed op de hoogte hield van het aflevermoment. Top!

Emil 22-05-2021

Ging makkelijk met bestellen en afspraak maken voor bezorging! Goede service

Anita 21-05-2021

Super geholpen in de winkel met uitzoeken koelkast.
Bezorgen prima verlopen.
De jongens waren nog super gemotiveerd ondanks het uitlopen van bezorging, alsnog bedankt.

Alphons 21-05-2021

Bij dit bedrijf is service nog van betekenis . Men houd zich aan de afspraken en leverde stipt op tijd. De bezorgers was geen moeite te veel.
Waren zeer netjes en vriendelijk .
Dat kun je niet van elk bedrijf zeggen.
Alphons ROUMANS

Raymond Patrick 21-05-2021

Prima winkel,kundig persoon aan de telefoon gehad die mijn vragen prima beantwoorde.Vervolgens de offerte bevestigd en de vaatwasser werd keurig volgens afspraak bezorgd,Bestel hier volgende keer zeker weer!!!

Nofen 21-05-2021

Vanaf het eerste moment tot de keurige aflevering, adviserend, meedenkend en uiterst behulpzaam.
Bij een volgende aankoop voor keuken en/
of badkamer zeer zeker naar BEMMELEN & KROON!

Duif 21-05-2021

Super vriendelijk geholpen door Mathijs in de Cruquius
Goede uitleg en prijs korting.
Levering de volgende dag door zeer vriendelijk personeel.
En alles netjes geplaats en aangesloten.

Danielle Van der Horst 21-05-2021

Goede voorlichting! Verkoper nam
Uitgebreid de tijd. Kon zelf een dag van plaatsing kiezen. Bezorgers belde netjes en waren klantvriendelijk

Carel 21-05-2021

Ruime keus, scherpe prijs en vlotte levering. Perfecte track and trace zorgt ervoor dat je, voor de levering, niet een hele ochtend of middag hoeft te wachten.

Ellen Vogelzang 21-05-2021

Bemmel en Kroon is een bedrijf met professionele voorlichting en informatie én uitstekende service. Goede communicatie en informatie over leveringtijd. Super tevreden!!

Eveline 21-05-2021

Via de de consumentenbond bij deze webshop terecht gekomen . De webshop heb ik als zeer correct en flexibel ervaren . Ook de gemaakte afspraken zijn na gekomen . Dat heb ik zeer gewaardeerd