Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Maarten 13-04-2022

Onze kookplaat kwam wel te laat. Maar prima te woord gestaan door klantenservice. En later keurig bezorgd

Karel 12-04-2022

Wij hebben voor deze gekozen, omdat ze de goedkoopste waren.
Stonden goed aangeschreven.
En behulpzaam
Ik raad het aan

Susan 12-04-2022

Overzichtelijke site, veel keuze, snelle levering en goede bezorging. Kortom hier ga ik vaker kopen!

L.A. Roelofs 12-04-2022

De levering en info over de levering is top. De afzuigkap was goed verpakt en beschermd. Eigenlijk alles gewoon prima!

Willem Posthoorn 12-04-2022

Kontakt via webwinkel E-mail verliep vlekkeloos en duidelijk. Makkelijk betalen via betaallink en direct factuur ontvangen.
Levering via transportbedrijf welke up-to-date te volgen was en op de opgegeven tijd aanwezig was.
Nieuwe vaatwasser geplaatst en de oude meegenomen.
Alleen positieve punten..

Top service 12-04-2022

Super snelle en Correcte levering,
Ze voegen woord bij daad en maken het echt waar!!
Een nieuwe wasdroger besteld net voor 10 uur 's avonds en de volgende dag al thuis en nog eens heel scherp geprijsd ook!!
Ik zeg top prima afhandeling en oude apparaat weer meegenomen dus helemaal super.

Djh de ridder 12-04-2022

De website is goed te gebruiken, de klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam.

Robert Hoogaars 12-04-2022

Bestellen ging super, prijs was top, bezorging was netjes, wasmachine geïnstalleerd, monteur zet het spoelprogramma aan helemaal top
Afspraak zeker allemaal nagekomen zoals gezegd wordt op de site.
€19,95 voor het installeren, oude machine mee terug nemen en al het verpakkingsmateriaal weer netjes mee terug nemen.
Meer dan tevreden!!!!

HugoB 12-04-2022

Goede wasmachine voor een mooie prijs. Levering op tijd en aansluiten was perfect. Vriendelijk geholpen.

vvliet 12-04-2022

Snel geleverd voor een goede prijs. Duidelijke communicatie over het proces. duidelijke website en eerder geleverd dan verwacht.

W Struik 12-04-2022

zeer correcte antwoorden en snel. goed contact. vriendelijke mensen. goede alternatieven aangegeven. zeer tevreden

StevenW 12-04-2022

Zeer goed en prettig betrouwbaar bedrijf
Koop alles daar gewoon online
Altijd goede apparaten
En tegen de laagste prijzen
En gratis thuisbezorgd

Reina Klaver 12-04-2022

Heb de Inventum NO FROST vriezer gekocht. Lekker nooit meer die ontdooi ellende. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Snelle levering , je mag zelf tijd en datum aangeven
Handig voor als je werkt. Ze kwamen stipt op tijd. Namen al het papierwerk weer mee.
Dus als ik nog eens iets wil ga ik voor Bemmel en Kroon.
Het ordernummer was : BKI1079417.

han 12-04-2022

nette website. duidelijk. levering zeer snel en goed te volgen hoe laat de levering is

Chantal 12-04-2022

Prima service! Goedkoopste prijs! Snel geleverd! Echt top! Machine gemonteerd en oude machine meegenomen.

Ruud 11-04-2022

Op zoek zijnde naar een Miele vaatwasser uit het hogere segment, vonden we de goedkoopste bij Bemmel&Kroon. Zeer snelle levering. Zelfs op zondag telefonische klantenservice. Goede en snelle telefonische info verstrekking. Alhoewel het een "internetbedrijf" is, is er ook een fysieke winkel.

Eric 11-04-2022

Dit bedrijf verdient een eigenlijk een 11. Combi oven gekocht, dag erna geleverd. Apparaat had helaas een aardleksluiting waardoor niet bruikbaar. 1 telefoontje was genoeg om de dag erna een nieuwe te leveren en de defecte mee retour. Buiten hun schuld om werd deze door de transporteur niet geleverd, Wederom telefoontje naar Bemmel & kroon, deze heeft alle moeite gedaan om de oven alsnog z.s.m. te leveren, maar transporteur wil niet meewerken. Blijf deze service volhouden, dit siert jullie. Hier kan de transporteur en andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Aanschaf magnetron 11-04-2022

De site van de shop is overzichtelijk en duidelijk. Goede prijs en prima aanbiedingen. Daarnaast snelle levering. Bij ons bleek na levering van de inbouwmagnetron, een kapotte keramische plaat in de verpakking te zitten. Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik binnen enkele minuten bericht hoe te handelen. Vervolgens heeft het bedrijf met de door mij toegestuurde gegevens een nieuwe keramische plaat voor mij besteld bij de leverancier. Al met al topservice. Ordernr: BKI1082151.

Robin 11-04-2022

Op 03/04 een bestelling (BKI1080671) geplaatst voor een nieuwe wasmachine. Deze was dankzij de extra korting op dat moment ruim €150 euro goedkoper als bij alle andere concurrenten. Ondanks dat vlak voor de aanschaf bij de concurrenten de prijs omhoog ging bleef bij Bemmel & Kroon de prijs hetzelfde. De bestelling verliep soepel en een dag later werd in de middag de nieuwe machine al geleverd en de oude meegenomen. Wij zij tevreden met Bemmel & Kroon ondanks dat na aanschaf de wasmachine zelfs nog 10 euro goedkoper werd aangeboden voor korte tijd :-)

Henk Jan 11-04-2022

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Ik had een artikel elders goedkoper gezien. Toen ik dat aangaf kreeg ik snel een nette mail met een passend aanbod. Ook is de levering snel en correct. Een aanrader.

Jaco 11-04-2022

Goedkoop en zeer snel geleverd.
Makkelijk alles te vinden.
Klasse winkel en website

Jannie 10-04-2022

Duidelijke side, snelle en vriendelijke reactie op mijn vragen, zowel mail als telefonisch.
Levering van een vaatwasser volgens afspraak.
Vriendelijke chauffeurs en op tijd binnnen vermelde tijd.
Niets mis met Bemmel en Kroon, zeker een aanrader

M.a.j. Bargmans 10-04-2022

Goede service , erg vriendelijk , uitleg op aanvraag. Ook echt mijn dank daarvoor. Vergelijk hun zeerzeker niet met mediamarkt. Top winkel

H Zaunbrecher 10-04-2022

Goede voorlichting en tips van de verkoper hebben er voor gezorgd dat de verkoop uitsteken verliep

Appie 10-04-2022

Bestelnr. BKI1082962
Snel geleverd, goede prijs en eenvoudig bestellen, erg tevreden.
Aflevering geheel conform aankondiging en updates.