Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Yermolai 06-03-2022

Via de webshop een nieuwe vaatwasser besteld, mijn schoonouders hebben met deze winkel ook hele goede ervaringen.
Goede, scherpe prijzen.

Met de handige filters op de website kom je toch uit bij de juiste keuze vaatwasser, die aan jouw wensen voldoet.
Bestellen en betalen gaat makkelijk.
De levering wordt ook keurig verzorgt, de oude vaatwasser kan gelijk mee.

Absolute aanrader

Nina 06-03-2022

Goede service, vriendelijke klantenservice en super snelle reacties op mijn mails! Ook was de levering keurig op tijd. Ik ben tevreden.

Ed Bakker 06-03-2022

Ik heb telefonisch contact gehad, het contact was zakelijk , direct en informatief en meedenkend

Charlotte 05-03-2022

Bestel al jaren mijn witgoed bij Bemmel en Kroon en ben iedere keer weer super tevreden.
Zondag besteld, maandag in huis, all the way in Drenthe. Binnen no time geinstalleerd en werkend. Super service!

hpm van paridon 05-03-2022

het is een mooie winkel die er zeer schoon uit zag Alles was goed opgesteld IK heb deze winkel bezocht op aanraden van een personeelslid ik ben zeer deskundig geholpen met een lekkere bak koffie de levering was zeer op tijd na een telefoontje ze hebben zelfs even geholpen met een kast verplaatsen heel veel dank aan Theo met zijn deskundig advies

Don 05-03-2022

Geweldige winkel, overzichtelijke web shop zelfs de goedkoopste die ik kon vinden. Levering binnen een dag en je wordt exact op de hoogte gehouden hoe laat ze arriveren.
Top bedrijf.
En tevreden met de aankoop.

Leon 05-03-2022

Bij Bemmel & Kroon vind ik de goedkoopste mengventiel inclusief gratis bezorging. De communicatie verloopt direct na bestelling perfect via mail met duidelijke informatie. De bezorging is binnen een paar dagen maar wel met keus voor een bepaalde dag.
De bezorging wordt verzorgd door Dynalogic die je met een track&trace link bijna life kunt volgen op de kaart. De vermoedelijke bezorgtijd wordt smorgens voor acht uur middels een sms met link voor het volgen gestuurd. En gedurende dag wordt de bezorgtijd steeds nauwkeuriger met een half uur van tevoren een sms met de juiste bezorgtijd.
Kortom, voor herhaling vatbaar.

Thea van beers 04-03-2022

Goed geholpen aan de telefoon met een vriendelijk medewerker. Zeer goed geholpen. Goede uitleg,

Von Casa 04-03-2022

Goede service na een probleem met inmeten van plaatsing koelkast. Helaas ging de bestelde koelkast niet door maar door snel schakelen nu een goed alternatief besteld. Goed geholpen bij dit drama...

Petje 04-03-2022

Omdat andere firma niet kon leveren kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht. Telefonisch vriendelijk geholpen en wisten dat het leverbaar was. We hebben 3 apparaten gekocht om binnenkort in onze keuken te plaatsen. Helaas de kookplaat beschadigt maar zijn hier gelijk over teruggebeld en wordt een nieuwe geleverd.
Bedrijf telefonisch goed bereikbaar en wordt ook teruggebeld . Prima service. Geven ook korting bij meerdere apparaten.
xxxxx

Leo Coomans 04-03-2022

Bemmel & Kroon is een winkel zonder geschreeuw, gewoon no nonsens.
Duidelijk verkoop verhaal.

peter van hout 04-03-2022

snelle correct levering en prijskwaliteit verhouding zeer goed
we zullen zeker vaker hier bestellen

Peter 03-03-2022

Nadat ik de vaatwasser die ik op het oog had elders goedkoper had gezien, kwam Bemmel & Kroon met een goed tegenbod. Bezorging was op tijd en zorgvuldig; de mannen hebben 'm zelfs in de keuken gezet. Erg fijn, omdat ik zelf niet zwaar mag tillen. Goede service en fijne communicatie.

JJ 03-03-2022

Geen loze woorden bij Bemmel en Kroon: de ene dag besteld en daadwerkelijk de volgende dag de bestelde wasmachine in huis, geplaatst en aangesloten, klaar voor gebruik.
Compliment!

Anca 03-03-2022

Goede ervaring met deze winkel nu en in het verleden. Binnen een week het juiste artikel geleverd.
Netjes en goed geïnstalleerd door vriendelijke medewerkers. Via mail goed geïnformeerd over tijdstip levering.

Bennie 03-03-2022

gezocht naar een combi oven magnetron en kwam uit bij Bemmel en Kroon waar een Atag stond die wij zochten en zeer scherp geprijsd, was zelfs een actie waar nog een 70 euro van de prijs afging.
Na een week nog niets ontvangen omdat de oven niet op voorraad was, mail gestuurd en binnen een half uur al terug antwoord dat ze zelf ook nog aan het wachten waren.
Week later al bericht dat ik de aflevering kon inplannen, gelijk voor de andere dag gedaan en ook de andere dag precies op de afgesproken tijd geleverd.
kan niets anders zeggen alles top geregeld door Bemmel en Kroon

R. van Stralen 03-03-2022

De webshop is niet helemaal eerlijk, hetgeen ik bestel had was op voorraad volgens de site, achteraf hoorde ik dat het besteld moest worden, heb er een kleine maand op moeten wachten.

Kees van Laahoven 03-03-2022

Ik was niet bekend met de webshop van Bemmel&Kroon maar een vriend had hiermee eerder positieve ervaringen opgedaan. Ik heb via de website een wasmachine en droger besteld (bestelnummer 1071040). Dank zij de overzichtelijke website was dit een fluitje van een cent. Bij de bestelling heb ik ook het extra servicepakket genomen. Dit hield in dat het plaatsen en aansluiten ook zou worden verzorgd door Bemmel&Kroon. Desgewenst zou de bestelling de volgende dag al kunnen worden geleverd maar door persoonlijke omstandigheden heb ik gekozen voor een dag later. Tijdens het hele traject werd ik voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang en op de afleverdatum werd de aflevertijd steeds nauwkeuriger aangegeven. Precies op het aangegeven tijdstip vond de aflevering plaats waarna eerst de aanwezige apparaten werden verwijderd. De vloer onder de apparaten werd keurig schoongemaakt waarna de nieuwe machines werden geplaatst. De bezorgers waren uiterst beleefd en vriendelijk en voor het afscheid werd alles nog eens even nagelopen. Ik ben erg tevreden over deze gang van zaken en kan Bemmel&Kroon aan iedereen aanbevelen.

Jan 03-03-2022

Had echt even twijfels want de naam was mij nog onbekend. Maar nu blijkt prima en snelle service bij aflevering bijzonder bevredigend. Aardige mensen en goed gehumeurd, moesten extra loopje doen vanwege verkeerde deur want achterdeur was gewenst. Dus top en ook prima apparaat.

S.Wouda 03-03-2022

Snelle reactie op mail. Vervolgens de laagste prijs voor het product en pre ies volgens afspraak keurig afgeleverd

PvB 03-03-2022

Wij hebben een inductiekookplaat aangeschaft en de verkoper vertelde ons dat er alleen een periflex stekker moet worden geplaatst ? deze zou gelijk mee worden geleverd en door de fa Ajtec worden geïnstalleerd wel alles eerst 100% betalen ?? De fa Ajtec is gekomen na enkele weken en constateerde dat de plaat niet kon worden geïnstalleerd omdat de groepenkast moet worden uitgebreid ?? ons niet verteld door B&K dag vrije dag en veel extra kosten, nee de volgende keer bij een ander.

andre 03-03-2022

Goede prijs, snelle levering. Klein probleem met terugnemen van oude apparatuur, snel en soepel opgelost,

Lenie 03-03-2022

Bemmel en Kroon een winkel waar ik al jaren kom, ben nu 88 lentes jong.
Heb mijn bestelling telefonisch gedaan en ben super geholpen. [bedankt Theo van Bemmel]
En hij werd super snel geleverd, na 2 dagen al.
Een aanrader om hier je witgoed spullen te kopen.

ABI 02-03-2022

Afgelopen weekend in de mooie winkel geweest en goed voorgelicht bij het maken van de keuze van een amerikaanse koelkast. Vandaag bezorgd.

J.Boot 02-03-2022

we hadden een vaatwasser uitgekozen maar wilden toch in werkelijkheid het toestel nog even zien. daar kregen we het goede advies een duurdere te nemen omdat de bak van plastic was en niet van rvs wat wij verwachten. goed eerlijk advies.
het werd nu een AEG vaatwasser.