Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

harteruud 01-06-2022

Zeer snelle levering, goede service, telefonisch goed bereikbaar. Nemen de wensen van klanten serieus. Een eerdere bestelling kon niet doorgaan vanwege onze verkeerd geplaatste gasmeter (witgoed kon er niet langs). Gelijk ons geld teruggekregen. We werden begripvol en vriendelijk te woord gestaan.

E.Welbie 01-06-2022

Binnen 24 uur mijn Siemens magnetron/ oven. Waar ik bij Siemens zelf maanden op het zelfde product moet wachten. Ik ben reuze blij dat ik mijn product zo snel geleverd heb gekregen.

Ellis 01-06-2022

Telefonisch mn order(BKI1095565) geplaatst de volgende dag de Siemens oven al in huis. Zowel de dame aan de telefoon als de heren die kwamen bezorgen waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ronald 01-06-2022

Vandaag is onze lg koel/vrieskast afgeleverd met ordernummer ZTW1091385.
Het is een sieraad voor de keuken.
Bij aankoop in zoeterwoude zijn we heel vriendelijk geholpen, en de beste man nam ook ruim de tijd ervoor.
Wat een hoop keuzes heb je in deze zaak.
Ook ideeën opgedaan voor de keuken.
De aflevering ging dmv de berichtgevingen mooi op tijd.
Helaas waren ze een beetje lomp, maar wel heel vriendelijk.
Natuurlijk ging de oude koelkast mee.
Mochten we weer wat nodig hebben, rijden we gelijk naar Zoeterwoude.

Marc van Biene 01-06-2022

Onze verkoper Theo heeft alweer zijn uiterste best gedaan om mij te helpen. Mijn inbouw siemens koffie machine was kapot en ook al zijn er bijna geen te krijgen op dit moment heeft Theo er toch voor gezorgd dat ik een nieuwe heb.. Iets wat eigenlijk onmogelijk was. Ik raad mensen echt aan als ze iets willen van Bemmel en kroon om verkoper Theo te benaderen. Top vent.. Bedankt

Johan 01-06-2022

Snelle levering mooi uitgepakt en alle verpakking en oude machine mee terug genomen

Edwin 01-06-2022

Prima geregeld. Oven voor 60 % van de prijs elders en vlekkeloos geregeld, inclusief installatie (via gelieerd bedrijf).

J prins 01-06-2022

Goed advies 18.00 besteld de volgende 11.00 bezorgd
Een ander model was er niet leverbaar de verkoper hielp mij deskundig naar een vergelijkbare oven
Order nr BKI1095818

Thom 01-06-2022

Prim internetwinkel, ruime keuze, goeie service , komen afspraken na , ergens anders goedkoper wordt het binnen no- time aangepast , levering ruim binnen de tijd, super tevreden.

Rina 01-06-2022

Prachtige zaak! Grote sortering! Goede prijzen, Heel goed en vriendelijk geholpen, wij kopen er graag, het is altijd goed kregen nog koffie toe met koek! Ik raad iedereen deze zaak aan!

M. Holverda 31-05-2022

Bestellen ging makkelijk, en vriezer is keurig op het afgesproken tijdstip geleverd.

Lies 31-05-2022

Bemmel en Kroon is voor ons een superfijne, betrouwbare winkel waar echt meegedacht wordt en de service echt service is!

Michel 31-05-2022

Keurig netjes op tijd gebracht, goed personeel, prijs was erg gunstig, zeker voor herhaling vatbaar om in de toekomst daar te kopen.

Wil 31-05-2022

Fijne winkel, kwam voor een was droger.
Kreeg goed advies en uitleg over verschillende merken.
Snelle levering en plaatsing. Werd op de hoogte gehouden van het bezorg uur.

Eddo 31-05-2022

Prima winkel, goed bereikbaar, we werden goed geholpen en hebben prima advies gekregen.

JSBach 31-05-2022

Bemmel & Kroon, uitstekende leverancier. Goede en juiste informatie omtrent LIEBHERR koel/vriescombinatie. Prima prijs.
Uitstekende aflevering en montage en installatie door AJ Tec.
Kortom, zeer tevreden!

Nijsten 31-05-2022

Snel geleverd. Product toppie in orde. Vandaag besteld mofgen in huis en ja hoor is gelukt. Duidelijke communicatie

Kees 31-05-2022

Correcte behandeling, ook als er wat problemen zijn worden ze keurig opgelost.

Simon 31-05-2022

Een LG wasmachine besteld via de website. Na bestelling was de wasmachine snel geleverd op een tijdstip waarop ik kon. Ook de service bij het leveren van de wasmachine erg goed. Al met all, erg blij mee!

Hendriks 31-05-2022

Goede service ondanks dat mijn spullen moeilijk leverbaar waren. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Super héél erg bedankt

W.L. Fritsma 31-05-2022

Goed adres, ik ben goed en vriendelijk te woord gestaan door een medewerker van de klanten service bij de aankoop van mijn apparaat. Deze persoon heeft me goed geholpen met mijn vragen. De levering van mijn vriezer is gedaan door Dynalogic. Heel fijn dat zij 20 minuten van te voren aankondigen dat ze bij je voor de deur staan. Zij hebben mijn oude apparaat meegenomen en het nieuwe apparaat keurig gesteld en aangesloten. Ik ben een zeer tevreden klant.

Desmond Post 31-05-2022

Wat een dramatisch contact met deze organisatie.

Een inductie bestelt via via Bemmel en Kroon op 26-1-2022. Direct na bestelling, niet online te vinden, is het product niet meer op voorraad. Ondertussen is de levering al meerdere keren uitgesteld; van maart, naar 12 april, naar 25 mei, naar 6 juni, naar eind juni 2022 (en dat is nog maar afwachten).

Daarnaast wat nog het ergste irriteert: constant zelf achter een track & Trace aan moeten gaan, en zelf contact zoeken wat de status is van de levering, om vervolgens te horen met een welgemeend excuus dat de levering opnieuw is uitgesteld. Kortom: Drama.

Sonay 31-05-2022

Alles netjes en snel geleverd, zoals altijd. Beste prijs en met beste service.
Bemmel en Kroon is onze zakelijke partner.
Bedankt voor de service

Atie Vergunst-Burgersdijk 31-05-2022

Bosch Koelvriescombinatie aangeschaft. Werd zeer snel geholpen en de combi werd de volgende dag geleverd. De oude combi werd meegenomen. Maar de nieuwe combi werd niet uitgepakt of aangesloten. na contact met Van Bemmel en Kroon werd er naar een oplossing voor aansluiting van de combi gezocht en de volgende dag werd hij zonder bijkomende kosten alsnog aangesloten en op zijn plaats gezet. Een misverstand dat prima werd opgelost dankzij de goede service. Hulde voor Van Bemmel en Kroon.

Joosse 31-05-2022

Snel geleverd, met een regelmatige update van de exacte bezorgtijd. Zodat je niet de gehele dag thuis behoeft te zijn.