Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Appie 10-04-2022

Bestelnr. BKI1082962
Snel geleverd, goede prijs en eenvoudig bestellen, erg tevreden.
Aflevering geheel conform aankondiging en updates.

Kijlstra 10-04-2022

Nog nooit van deze firma gehoord...kwam het tegen op internet. Werd geweldig te woord gestaan. Order perfect geregeld. Wat een geweldige mooie en duidelijke uitstraling. Ben gelukkig met deze ontdekking. Bommel& Kroon.

Gert 09-04-2022

BKI1082363
Het betreft hier een droger.
Donderdag besteld en op verzoek zaterdag netjes afgeleverd.
Prima paasactie, ging de prijs aanzienlijk mee naar beneden.

Gert 09-04-2022

Na de bestelling op donderdag te hebben geplaatst werd de droger zaterdag (op verzoek) netjes door vervoerder Dynalogic over de eerste drempel geleverd. Ik was nog een onderdeel vergeten te bestellen, deze had ik via mail nabesteld en zat netjes bij de droger. De vervoerder kon helaas niet even wachten tot ik de doos van de droger had gehaald om het apparaat te controlen op eventuele schade. Gelukkig zag de droger er perfect uit.

J. Mignon 09-04-2022

Prettige website en een prima kortingsactie met Pasen, waardoor de uitgekozen Siemens condensdroger extra aantrekkelijk werd. Bijzonder ook dat je de dag van afleveren gemakkelijk kunt kiezen. Uitstekend!

Rachel 09-04-2022

Super dat de vaatwasser verder dan de drempel is bezorgd. Balen dat ik zelf een loodgieter moest regelen ivm achterstand door Corona en chips productie. Maar gelukkig dachten ze bij Bemmel mee. Uiteindelijk zelf een loodgieter ingeschakeld en wordt na het weekend de vaatwasser geïnstalleerd

Bert R 09-04-2022

Duidelijk en overzichtelijke site.

Na melding van tijdstip van bezorgen was de bezorger er ook (+\- 5 min!) TOP 👍🏻

Ursula 09-04-2022

Gekocht via de website en duidelijke informatie. Bestelling moest naar België en is goed geïnformeerd dat de levering niet zondag kon plaatsvinden. Goeie begeleiding en communicatie. Enigste minpunt aangegeven voor het oude apparaat mee te geven en dit werd niet gedaan.

Sc neijts 09-04-2022

Keurig afgeleverd en via internet aangeschaft en ben er erg blij mee vandaag mee gekookt

Carmen 09-04-2022

Vrijdagmiddag een koelvriescombinatie besteld. Zaterdagmiddag al geleverd. Heren hebben hem netjes boven gezet en aangesloten, m.a.w. helemaal ontzorgd. Prijs voor de Samsung koel/vriescombinatie is ook nog de laagste van de webshops. Wederom weer zeer tevreden! Eerder was ik dat ook met wasmachine en droger, de goedkoopste en goede snelle service!

Straver 09-04-2022

Bemmel & Kroon is betrouwbaar, maar wij hadden pech met defecten en beschadigingen.

I ter Linde 09-04-2022

Wij hebben een goede ervaring met de bestelling en de bezorging gehad.
Erg vriendelijke en hulpvaardige jongens van de bezorging.Top.
Ineke

PIM TOORENBURGH 09-04-2022

Wasdroger dinsdag besteld woensdag geleverd, extra service bij besteld voor aansluiting, helaas kon dit niet omdat ik geen rekening had gehouden met de bevestiging van de de droger op de wasmachine, s avonds gebeld met service (Frank) .
Volgende dag kon ik een tussenpaneel regelen en werd de oude droger zonder kosten nog opgehaald , ik kreeg zelfs de kosten retour voor de service welke zij, door mij zelf veroorzaakt, niet konden geven. AL MET AL GROTE KLASSE!

I. 09-04-2022

Recirculatie set gekocht voor mijn nieuwe Siemens afzuigkap. Scherpe prijs, goede informatie update vanuit winkel over leveringstijd. Ondanks onduidelijkheid vanuit Siemens heeft B&K het netjes op tijd geleverd.

Thea koenders 09-04-2022

Van de week diepvries gekocht met ordernummer BKL1081489. Vlotte levering en goed te volgen via track en tracé. De chauffeurs waren zo vriendelijk om de diepvries op de camping zelf te brengen terwijl dit eingelijk maar tot de receptie hoeft.
Dus zeer tevreden 👍👍

Debbie 09-04-2022

Gisteren besteld vandaag in huis top service en er was ook nog een mooie korting op het apparaat 👍🏼

Henk 09-04-2022

Snelle en duidelijke informatie over bestelling en levering. Bovendien heldere service over vragen over product.

Pat 08-04-2022

Goed bedrijf, goede prijzen met super service. En ook de firma die in ons geval een warmtepompdroger bracht is een net koeriersbedijf met goed en aardig personeel

Marly 08-04-2022

Duidelijke website, product goed geprijsd!
Houden je prima op de hoogte van de levering en de tijd en een telefoontje dat ze onderweg waren. Top! Was nette levering en een mooi apparaat! Kan het aanbevelen!

Friedrich Fuchs 08-04-2022

Supersnelle levering. op de dag van levering werd ik zeer goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering. de goederen en de prijs zijn perfect.

Jessica 08-04-2022

Vanaf het bestellen tot aan de deur goed en vriendelijk geholpen. Keurig op de hoogte gehouden via de mail. Toen ik mijn aflever adres wijzigde via de klantenservice werd ik zeer goed geholpen. De medewerker heeft ook direct het factuuradres gewijzigd, heel vriendelijk!

Eddy 08-04-2022

ziet er super mooi uit....
zeer snelle levering.... en werd keurig boven gebracht.
de oude mocht gratis mee..

super blij met deze aankoop

Jolanda 08-04-2022

Super snelle levering en service. Hele vriendelijke monteur, kwam meteen met een oplossing voor een probleem, keurig netjes op tijd en een nette manier van werken.

Mark 08-04-2022

Altijd maar weer zoeken naar de beste deal. Maar kom dan toch al jaren bij Bemmel en kroon uit ! Prima prijs, al jaren wordt er netjes en correct geleverd . Aflevertijd live te volgen dus je weet exact wanneer er bezorgd wordt.

L.M. Jol 08-04-2022

Ordernummer ZTW1070427
De derde positieve ervaring.
Klantgericht en hulpvaardig ook. Bij acties is er alle coulance voor de termijn van levering.
Voorziet in een topservice bij plaatsing door AJTec.
De afstemming mbt de logistiek tussen VBK en AJTec en klant is uitmuntend.