Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Myra Alberding 19-12-2023

Ik heb dit bedrijf benaderd voor de levering van een Samdung family hub amerikaanse koelkast van. De klantenservice was meteen bereikbaar. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een mooie offerte met een hele goede prijs.
De koelkast is ook heel snel geleverd! Tot nu toe super tevreden..ik raad Bemmel en Kroon zeker aan!

Fred vDS 19-12-2023

Telefonisch een inbouw vaatwasser gekocht. Prettig geholpen en geadviseerd, prima prijs/kwaliteit. Aansluiting en bezorging via Bemmel en Kroon waren prima verzorgd.

Ahmet Basturk 19-12-2023

Ik was op zoek naar een specifieke warmtepomp droger en zocht op het typenummer. Hiermee kwam ik al snel Bemmel & Kroon tegen met de goedkoopste alternatief. Echter was ik nog niet helemaal bekend met deze winkel en twijfelde even of ik het wel hier zou moeten bestellen i.p.v. bijvoorbeeld Coolblue, echter zou dit me wel ongeveer €200 schelen. Uiteindelijk na het lezen van meerdere goede reviews op meerdere platformen besloten om het alsnog bij Bemmel & Kroon te bestellen. Wat voor mij ook voornamelijk belangrijk waren zijn de volgende punten: Installatie op de plek, oude meenemen, garantie uitbreiding en betalen met creditcard. Bemmel & Kroon voldeed hier aan alle voorwaarden die ik had dus waarom zou ik dan niet hier bestellen? Alles ging soepel via de website en kreeg snel al een mailtje met bevestiging en track en trace. Ook gewoon netjes geleverd, geïnstalleerd op 2 hoog en de oude meegenomen. Ben er blij mee. Hoe het verder met garantie zit en hoe Bemmel en Kroon hiermee in de toekomst verder mee omgaat moet nog blijken als ik wat heb en hoop uiteraard dat ik dit nooit nodig zal hebben.

Medina 19-12-2023

Fijne makkelijke site. Overzichtelijk. Goedkoper dan elders .. en vlugge levering. Vriendelijk service. Ik haal hier voortaan mijn spullen..

Joop 19-12-2023

Binnen 24 uur een koelvrieskombinatie geleverd voor de scherpste prijs op dat moment. Geleverd door twee uiterst vriendelijke heren van Dynalogics.

Marius 18-12-2023

Al vaker bij Bemmel en Kroon besteld, komen afspraken na en bezorging is ook o.k

Raad Dakheel 18-12-2023

Excellent dienst, goedkoper prijs dan de rest winkels, snel aflevering, zaker aanbevelen winklel

Chiquita 18-12-2023

Als persoonlijke benadering en kwaliteit bovenaan je lijstje staan, dan is Bemmel en Kroon dè winkel waar je je goederen moet willen kopen. Al surfend op het net, naar een kwalitatief goede koelkast heb, ben ik uiteindelijk bij Bemmel & Kroon beland. Omdat de omschrijving op de website mij niet alle duidelijkheid kon verschaffen omdat ik het niet begreep, heb ik contact opgenomen met de winkel en heeft de medewerker mij zo goed geholpen dat ik telefonisch ook meteen een keuze kon maken en tevens ook de bestelling kon plaatsen. Soms heb je gewoon nog even het menselijke aspect nodig om tot een voor jou geweldig goede keuze te kunnen komen. En wat betreft de levering? Geweldig systeem en keurig op tijd! Deze winkel is absoluut een aanrader

Johan 18-12-2023

Zeer goed telefonisch geholpen en in overleg besteld, korrelkt en snel geleverd. Blij mee,
Mijn vrouw ook.

Ben 18-12-2023

Bemmel en kroon doen wat ze beloven en komen hun afspraak na. De volgende koop doe ik weer bij deze shop

Peter, Leeuwarden 18-12-2023

Voor een aantrekkelijke prijs kocht ik een Bora kookplaat en een Liebherr vriezer. Een pannenset kreeg ik er gratis bij. Mijn vragen werden telefonisch vlot en juist beantwoord. De levering zelf door Dynalogic kwam op de vooraf aangekondigde tijd. Kortom: ik ben bijzonder tevreden!

Niki 18-12-2023

Fijne bezorgers.
Onze bestelling was er de dag erna al.

Bedankt voor alle goede en aandachtig zorg voor deze levering

Anonymous 18-12-2023

Het was een super service, voor de laagste prijs een top levering. Vrijdag besteld en ik kon zelf de leveringsdag bepalen. Aankomst werd middels sms aangekondigd en binnen 1 min stond het in de juiste ruimte!

Sandra 18-12-2023

Inbouwoven besteld bij Bemmel en Kroon en levering reeds de volgende dag en volgens afspraak. Perfect!

Esther 18-12-2023

Goede eerlijke service. Verkoper luistert goed naar waar de klant naar op zoek is en geeft hier passend advies bij in de juiste prijsklasse.

Emre 18-12-2023

The deals were a lot better comparing to any other shops, and the employee that helped us was very knowledgeable and helpful. He made us understand every detail of the product we bought! Very thankful!

Henning 18-12-2023

Super snelle levering, scherp geprijsd , en optie tot laten inbouwen (van de nieuwe vaatwasser) door een extern bedrijf. Dat wekte ook allemaal snel en soepel, binnen 1 week nieuwe vaatwasser geplaatst en oude meegenomen l.

N. van Hemert 18-12-2023

De ontvangst in de winkel is heel vriendelijk. Goede uitleg over het plaatsen en gebruiken van hat apparaat. Ik ben heel tevreden.

Xandra 18-12-2023

Gisterenavond besteld en een dag later binnen! Vanavond de stofzuiger gelijk uitproberen! Tot nu toe heel tevreden!

Van as 17-12-2023

Netjes alle afspraken nagekomen. Goed in de mail bevestigd. Keurig op de hoogte van de levertijd, zelfs op zondag en in een uithoek in Nederland waar de levering plaatsvond. Geplaatst naar tevredenheid en na testen de oude machine meegenomen. Heel tevreden over alle dienstverlening van bestellen tot levering.

Jan 17-12-2023

Goede kennis van zaken in de winkel en nette aflevering door de mannen van dynalogic

Pia 17-12-2023

Goedkoopst qua product en super service. De dag na bestelling direct geleverd.

andre 17-12-2023

Ze hadden de beste prijs. Verder liep de bestelling en aflevering snel, naadloos en prima.

Arnold Hogemann 17-12-2023

Heb in de haast s’ avonds een wasmachine besteld, deze kon de volgende dag al geleverd worden. Oude machine mee teruggegeven, Super geregeld. Goed bereikbare klantenservice , mensen doen wat ze zeggen !
Een eerdere bestelling verliep ook al zo vlekkeloos! Ja
Kortom een fijne, betrouwbaar zaak!

Papma 17-12-2023

Merkartikel gekozen vanwege de lagere prijs en de duidelijke site. Afhandeling en aflevering op zondag vond probleemloos en punctueel plaats.