Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3666 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anouk 17-12-2023

Mooie, duidelijke en overzichtelijke website met goede aanbiedingen en veel informatie. Bij het bestellen bleek 1 product niet direct leverbaar maar werd goed op de hoogte gebracht. Het was zelfs mogelijk om de andere artikelen apart af te leveren.

Hans Van Slooten 17-12-2023

Geweldig geholpen en snel geleverd op zaterdag besteld en op zondag geleverd

Pascale 17-12-2023

Keurig afgeleverd zoals aangeven. Netjes verpakt. Op de hoogte gehouden dat het bestelde artikel niet voorradig was maar werd nabesteld en wanneer het verwacht wordt etc.

Toby 17-12-2023

Goed en snel geholpen. Mooie oven op zaterdag gekocht en zondag al geleverd. Oude mocht mee retour.

Marjolein Hage 17-12-2023

Bestellen gaat snel en gemakkelijk via de website, groot assortiment en de beste prijs.
Levering super snel, zelfs op zondag! Goede informatie vooraf over aankomsttijd en keurig op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden!

Adwan Rommen 17-12-2023

Donderdag nieuwe vaatwasser besteld vrijdag om 12.uur stonden ze al voor de deur dus snelle levering, b ij het installeren van de vaatwasser liep ik tegen neen klein probleempje op , ik heb toen gebeld met de service afdeling bijzonder was dat niet 20 min in de wacht hoefde te hangen maar na 2 min al aan de beurt was en snel geholpen werd.
Verder was het een mooie aanbieding die nergens zo goedkoop was.
Mijn ervaring met Bemmel & Kroon is : snelle levering, goedkoop en zeer behulpzame service medewerkers .
Bij mijn v volgende aankoop is deze winkel de eerste die ik ga bekijken.

Carin 17-12-2023

Een mooie overzichtelijke winkel waar je professioneel wordt geholpen. Juiste voor en nadelen van een eventuele aankoop worden objectief benoemd. Daarnaast prima en snelle service om product thuis af te leveren. Ons zien ze terug!

Anna 16-12-2023

Goede service, ik mailde voor een vraag en kreeg dezelfde dag nog antwoord!

Carien 16-12-2023

Ben zeer tevreden
De levering was zoals de sms vertelde echt goed en vriendelijk bezorgers
Top! Ga zo door

Ankie kienhuis 16-12-2023

Goede ervaring. Prijs kwaliteit uitstekend. Snelle levering. B en k meerdere keren gebruikt voor aanschaf witgoed.

GV 16-12-2023

Bemmel en Kroon blijkt steeds weer een betrouwbare leverancier. Razendsnel en op tijd geleverd. En, niet onbelangrijk voor een nette prijs! Top dus!

B~M 16-12-2023

De ijskast is een prima aankoop, de levering was minder handig. Er wordt zeer kort van te voren aangegeven wanneer het komt. ( ergens op een dag die onbekend is) En dat kan dus een kwestie van 10 minuten zijn. Hierdoor is het niet te combineren met werk of schoolkinderen.

De personen die het afleverden waren prima, maar ook gehaast en daardoor stressvol.

Kirsty 16-12-2023

Super! website is heel duidelijk, compleet en overzichtlijk. Ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had en ook snel bestellen voor een goede prijs. Zeer snel na mijn bestelling kreeg ik al bericht van de installateur om een afspraak te maken voor plaatsing. Daar kwam ook een zeer vriendelijke en deskundige monteur onze nieuwe kookplaat en afzuigkap installeren. Het voelt alsof we een hele nieuwe keuken hebben!

Nicoline van ewijk 16-12-2023

De winkel is heel overzichtelijk en netjes.
Ook zeer tevreden over de verkoper, hij was duidelijk en open voor elke vraag.
De volgende dag is de wasmachine bezorgt en geïnstalleerd.
Overal, we zijn erg tevreden

Jan 16-12-2023

Aflevering Magnetron Inventum MN325CS, naar de 2e verdieping geen probleem voor de bezorger. De magnetron weegt aardig zwaar. Oude magnetron meegenomen. Vriendelijke bezorger.

rob bouwer 16-12-2023

Prettig geholpen, goede prijs en nette bezorgservice, zoals eigenlijk al jaren

Mellw 16-12-2023

Ik heb goede ervaring met de klantvriendelijkheid van de medewerkers via email contact over keuken apparatuur vandaar dat ik ook nu voor Bemmel en Kroon heb gekozen.

Bart 16-12-2023

Bij Bemmel & Kroon een samsung oven gekocht. Via de mail een scherpe prijs gekregen en na bellen nog wat extra korting. Contact was fijn en de levering kon ik in plannen zodat de oven meteen bij het noeuwe huis terecht kon.

EP 16-12-2023

Laagste prijs en snelle levering, Vaatwasser besteld moest van de leverancier komen (als aangegeven op de site) maar was zeer snel geleverd eerder dan verwacht plus top service

Richard 16-12-2023

Klantvriendelijk, snel en scherp geprijsd, maar de bezorging is voor verbetering vatbaar.

ANDRÉ 16-12-2023

Laagste prijs. Makkelijk te bestellen. Bezorging volgens afspraak op juiste tijdstip. Oude apparaat netjes meegenomen. Nieuwe vaatwasser ziet er goed uit en werkt prima. Zeer tevreden!

H. Van Zanten 16-12-2023

Wij zijn weer prima geholpen in uw winkel door Mathijs. Deze keer hebben we een inductie kookplaat van Bora gekocht . Is inmiddels in ons nieuwe appartement geïnstalleerd. Uitmuntend advies !

Y Rikken Walraven 15-12-2023

Vorige week een wasmachine voor mijzelf gekocht en een paar dagen later begaf die van mijn moeder het. Omdat de service de 1e keer zo goed bevallen was hebben we de wasmachine voor mijn moeder ook bij Bemmel en Kroon gekocht. En ik kan niet anders zeggen dan dat het ook deze keer weer heel goed verlopen is. Zowel het bestellen, de communicatie als de service en netheid bij het afleveren en aansluiten van de wasmachine.
Yvonne
BKI1252256

Wim van Mer 15-12-2023

Ik geef een 10, omdat site duidelijk aangeeft wat je koopt en eventueel extra wil bij verzekeren.
Met montage van apparatuur of zonder.
Meenemen van oude apparaat.
En een van goedkoopste.

AM 15-12-2023

Wij hebben in de winkel een Liebherr vriezer gekocht. Er was voldoende keus en wij werden vakkundig geholpen. Van Bemmel en Kroon heeft een mooie showroom waar je veel inspiratie op kan doen en vakkundig word geholpen. We werden netjes gebeld bij de aflevering. De bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze moest lachen toen ik vroeg of ze hem op zijn plaats wilde zetten want ik zei er staat aflevering achter de eerste deur maar als jullie dat doen kan ik er niet meer uit want de gang is niet zo breed. Maar mevrouw zeide ze dat doen wij nooit we zetten hem voor u op zijn plaats. Voordeel is dat ik in een appartement gaat wonen.