Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3672 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk vd Werf 22-12-2023

In het verleden, in de winkel, een Beko, wasdroger gekocht waar ik nog veel plezier van heb.
Nu mijn wasmachine er mee ophield, zonder dralen, via de webshop een Beko wasautomaat gekocht.
Het artikel werd keurig netjes op tijd afgeleverd.

Frans 22-12-2023

Hier een Liebherr vrieskast besteld; op de overzichtelijke site was de keuze snel gemaakt (met een mooie actiekorting) en de volgende dag al werd de bestelling keurig afgeleverd.
Mooie vrieskast met een helder display.

Kloppie3 22-12-2023

Wederom een hele prettige behandeling.
Informatie, bestellen en ook nog lager in prijs. Top!!
Ook het installatiebedrijf dat ingezet wordt bij eventuele plaatsing is een aanrader.

Paul de Groot 21-12-2023

Snelle afhandeling en goede service. Ik heb gisterenmiddag de droger besteld en de volgende dag al afgeleverd.

E de Jong 21-12-2023

Makkelijk bestellen,
een zeer grote keuze
Wij hebben hier al div keren gekocht vanwege de laagste prijs.
Inductie Fornuis ,Stofzuiger en nu een Bosch wasautomaat
snelle levering en je word heel secuur op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering
vriendelijke bezorgers voor ons een geweldig bedrijf

Lidia 21-12-2023

Alles liep op rolletjes. Bezorgers ook goed op tijd en vriendelijk. Zeer voordelige aanbieding.

Marc 21-12-2023

Goede winkel en vriendelijke werknemers. Snelle bezorging en een perfecte prachtige koelkast.

El 21-12-2023

Goede service. Leveringstermijn prime. Artikel moest gemonteerd worden. Is perfect uitgevoerd. Goede communicatie met de monteur. Zijn zeer tevreden

Dorus Kleintjes 21-12-2023

vandaag pas de goederen ontvangen maar super fijn dat ze zo flexibel zijn. Zoals velen weten, loopt een verbouwing nooit zoals van te voren gedacht en dit werd goed gesupport door het op langer op voorraad houden van de producten. Prijs was fair en kwaliteit moeten we nog bezien maar heb hier vertrouwen in.

Bram Linden van der 21-12-2023

snelle levering en voor een scherpe prijs .
telefoon dienst was zeer correct

Fred & Jolanda Goossens 21-12-2023

Op 25 november een combi magnetron van Etna besteld, op de site stond vandaag besteld morgen in huis.
Helaas, 28 november maar eens navraag gedaan hoe het er voor staat. krijg kort mailtje terug, kan nog wel drie weken duren.
Oke :( vandaag 20/12 nogmaals gevraagd wanneer het geleverd word. krijg ik een mailtje terug, "helaas is niet meer leverbaar" !!!!!!
En dat zie je pas na drie weken. Hoe dan!

Corné 21-12-2023

Voor het eerst witgoed besteld bij Bemmel & Kroon.
Wat een verademing uit je luie stoel een koel vriescombi bestellen.
Om deze vervolgens de dag erna netjes thuis afgeleverd te krijgen.
Top service👍

Hermans 21-12-2023

Snelle levering, uitstekende service en zeer vriendelijke klantenservice! Deskundige hulp bij de aanschaf van een vervangend type van de huidige, defecte vaatwasser. De volgende dag werd deze al geleverd, maar door mijn eigen fout, helaas in de avonduren op kantooradres waar niemand meer aanwezig was. Na een telefoontje met de klantenservice, is de vaatwasser de dag daarna aan huis bezorgd.

Michiel 21-12-2023

Ik bestelde eerste de vriezer van Liebherr bij Coolblue, maar bij het bestellen bleek dat zij niet leveren in Friesland..... Toen kwam ik terecht bij de site van Bemmel&Kroon. De vriezer was 50 euro goedkoper (!) en kon direct de volgende dag geleverd worden! Ze houden je echt heel goed op de hoogte van het tijdstip van levering met een time slot dat steeds kleiner wordt, en precies op de afgesproken tijd waren ze er!
De vriezer is nu aangesloten en gaat het vast ook goed doen, fijn zo vlak voor de Kerst!

Sandra 21-12-2023

Mijn gewenste product (BKI1253697) duidelijk vindbaar met alle benodigde informatie. ( Afmetingen, kleur , verbruik) ook online direct antwoord op aanvullende vraag over gebruikname.

Hans 21-12-2023

Al diverse keren bij Bemmel & Kroon goed geslaagd, ook deze keer weer. Scherp geprijsde artikelen met een extra korting wegens Black Friday. Keurig op afspraak geleverd en door onderaannemer geplaatst.

Ruben 21-12-2023

Eind november heb ik een vriezer besteld tijdens een goede aanbieding. De vriezer bleek niet op voorraad en moest eerst besteld worden. Zodra deze binnen zou zijn gekomen, zou er een afspraak voor levering ingepland worden. In eerste instantie geen indicatie gekregen van de levertijd, maar na email contact wel snel en naar tevredenheid beantwoord. Vervolgens is onlangs de vriezer goed aangekomen via de bezorgingsdienst van Dynalogic.

Sebastiaan 20-12-2023

Het vervangen van een bestaande koelkast is niet zo eenvoudig, gezien de tal van mogelijkheden in afmetingen. Bemmel heeft goed advies gegeven en de juiste koelkast geadviseerd. De communicatie verliep zeer netjes en professioneel. Het plaatsen van de koelkast is verricht door een vakspecialist en dat is uniek. Mijn eerste ervaring is dus zeer, zeer positief. En de prijs is uiteraard ook nog eens zeer scherp!

Annemieke 20-12-2023

Laagste prijs en zelfs nog extra korting, makkelijk betaalsysteem, zelf kiezen wanneer je geleverd wil hebben en nette bezorgers. Alle meerdere aankopen hier gedaan en altijd tevreden!

Frank 20-12-2023

Correcte levering ! Item was niet op voorraad bij de leverancier, contact opgenomen met Bemmel&Kroon. Kreeg een vriendelijke man aan de lijn die me zei dat van zodra ze nieuws hadden van de leverancier, ze mij via mail de leveringsdatum gingen laten weten, wat dus ook gebeurd is. Geen dag te laat werd het item keurig aan huis geleverd. Waren allen maar zo !
Dit is een huis van vertrouwen !!!

Toonstra 20-12-2023

Prima firma. Netjes telefonisch geholpen.
Snelle levering. Ook het installeer bedrag was niet hoog. Bezorging prima.

Nima 20-12-2023

Ik kende het natuurlijk van de naam maar had nog nooit eerder hier besteld.
Goede prijs gevonden voor mn Wasdroger en het kon de volgende dag al bezorgd worden, alles ging soepel en snel. De volgende keer bestel ik zeker weer hier.

Camiel 20-12-2023

Wij kochten een Miele Wasmachine met 'extra service', wat neer komt op plaatsen, installeren en verwijderen van het oude apparaat.
Dat ging helaas alles behalve welwillend. "Er loopt zo water uit over de trap" werd er gezegd. We hadden blijkbaar al maatregelen moeten nemen zoals het legen van water bij de oude machine. Maar dit was ons niet duidelijk gemaakt en we zouden ook niet weten hoe met een kapotte machine.
Daarnaast paste de aansluiting niet direct en moest oa het gaatje in de kast wat groter gemaakt worden. Nou dat kon allemaal niet, "zet het apparaat straks zelf maar op z'n plek, wij moeten door!" Zeer gehaast en onwelwillend allemaal.

Deze extra service betekend dus niet: We zorgen dat uw machine op z'n plek functioneert zodra we weg gaan!

Jaap van Rijn 20-12-2023

Duidelijke product omschrijving en een heel scherp tarief zodat wij zeker niet hoefde te twijfelen.

Stephenie De Ronde 20-12-2023

Netjes geholpen en geleverd snelle bezorging gister besteld vandaag geleverd top