Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

A.Hoornweg 07-07-2021

Fijne firma met goede ouderwetse service.
Aflevering top door 2 zeer vriendelijke heren.
Prijs ook goed natuurlijk.

Els Scholtes 07-07-2021

We zijn vanuit Leidseveen doorgestuurd naar Leiderdorp. Mooie zaak, vriendelijk en deskundig personeel. De verkoper lag ons heel goed uit waarvoor we beter een andere koelvriescombinatie konden kiezen, dan degene waar we voor kwamen. Inmiddels staat het apparaat in onze keuken. Blij mee. Ook ontzettend vriendelijke bezorgers die hem kwamen brengen. Dus Top.

C Keijer 07-07-2021

Zeer goede prijs, komt afspraken na retour sturen geen probleem, prima service,en snel per telefoon te bereiken,niet lang wachten.

Klaas 07-07-2021

Top service! En zeer betrouwbaar.....Ondanks dat we al geruime tijd geleden keuken apparatuur hadden besteld en de leveranciers met leverproblemen zitten heeft B&K er alles aan gedaan toch op tijd te kunnen leveren. Bovendien zijn teveel bestelde artikelen (dat bleek later) keurig terug genomen en gecrediteerd.
ZO hoort dat......

Jan 07-07-2021

Duidelijke site en de prijzen zijn wel oké.
Zeer snelle reactie op (email) vragen.
Goed advies voor een alternatief omdat wat ik wilde niet voorradig was.
Hele snelle levering, welke via email prima te volgen was.
Bij toeval bij B&K terecht gekomen, voor een volgende aankoop ga ik hier zeker nog eens shoppen.

boeykens 07-07-2021

de goedkoopste en snel en perfecte levering knap
ik hou de bemmel& kroon bij een volgende aankoop in de gaten

Gonnie Paas 07-07-2021

Vriendelijk gesprek en direct actie genomen om te bellen voor monteur en binnen 5 minuten geregeld. Goede service zeer tevreden

Bert 07-07-2021

Vanaf bestelling online tot aan aflevering vh product proces probleemloos verlopen.
Goede kwaliteit- prijsverhouding.
Duidelijke Track and Trace en goede bezorging door Dynalogic

Van den berg 06-07-2021

De verkoper gaf een zeer goed advies en de prijs van de wasmachine en droger van Siemens is zeer scherp! Dat is vaker onze ervaring bij Bemmel en Kroon. Dus je hoeft niet verder te kijken!

Huisman 06-07-2021

Zeer uitgebreide kennis en toegevoegde waarde in Cruquius voor inbouweisen vaatwasser Ikea keuken. Zonder deze kennis van de verkoper zou je bijvoorbeeld bij Mediamarkt het verkeerde model kopen. Inbouw nog dezelfde week. Over een misgelopen korting werd niet moeilijk gedaan en netjes terug gestort. Chapeau voor deze winkel, daarom kwam ik ook voor een tweede keer terug.

Henk van de Kamp 06-07-2021

Top bedrijf! Laagste prijsgarantie. Met real time exact weten wanneer er geleverd wordt. Echt top!

Annelet 06-07-2021

Prima winkel. Ik belde om te vragen hoe lang het zou duren voor de monteur kon komen. Ik zat zonder koelkast en had dus haast. Met goed advies besloten het zelf te doen. Tijdens het gesprek bleek dat ik voor dezelfde prijs een betere koelkast kon krijgen. Top service!

Gerard 06-07-2021

Snelle verwerking en correcte levering binnen 24 uur. Leveringstijd is online te volgen. Kwaliteit voor een zeer concurerende prijs. Wordt sterk aanbevolen

Mart Gommel 06-07-2021

Ik koop altijd bij Bemmel&Kroon
Het is een fijne winkel maar toen ik een wasmachine van Beko heeft gekocht en thuis werd bezorgd
Ging dat helemaal mis
Ik ben 73 jaar heeft copd en erg benoud vroeg aan de chauffeur of hij het in de badkamer wilde zetten
Maar de chauffeur weigerde dat en zette de machine vlak voor de keukendeur dat ik er niet meer de keuken in kon
ik had al 10 euro in mijn hand om hem dat te geven maar hij bleef weigerendat hb ik bij Bemmel&Kroon nooit megemaakt
Ik vind dat erg jammer voor een bedrijf waar je altijd alles koopt

Jaap 06-07-2021

Prima deskundig en snel advies En scherpe prijs. Uit voorraad direct leverbaar en prima en snel geinstalleeerd door hun installateur ajtec.

Cees 06-07-2021

Deskundig, snel en accuraat bij de installatie. We bevelen dit bedrijf van harte aan.

Mefke 06-07-2021

Nou het begon dat het bestelde artikel niet op voorraad was, wat tijdens het bestellen niet kenbaar werd gemaakt maar achteraf via email. Zou netjes zijn als ze met een equivalent zouden komen maar helaas nee niks.
Dan krijg je een kookplaat geleverd zonder Perilex stekker wordt er gezegd, die moet er apart bij bestellen.
Nu vraag ik me af als ik een auto koop moet ik dan ook het stuur er apart bij kopen????

Arniw Della Rosa 06-07-2021

Wij hebben een afzuigkap, koelkast, inductieplaat en combioven gekocht.
Toen ik een speciale prijs vroeg omdat het meerdere toestellen waren ging er nog flink wat af.
Super meedenken, levering en montage.
Kundig en servicegericht bedrijf Bemmel en Kroon en personeel.
Alleen jammer dat de levering van de koelkast zo lang duurde. Fabrikanten zitten met productie problemen.

Rudie 06-07-2021

Goede ervaring bij B&K met aankoop keuken. Nadat ik mijn wasdroger (beste koop bij de CB) had besteld en afgerekend (!) kreeg ik binnen 5 minuten een bericht dat het model was uitverkocht en dat een ander model geleverd zou worden. Niet chique: had men voor het afrekenen moeten melden. Een nieuwer en duurder model, maar ook dat klopte niet: staat op internet voor dezelfde prijs.
Bezorging heeft B&K uitbesteed aan Dynalogic: kwam een dag later dan afgesproken. Wel 2 heel aardige en zorgvuldige jongens. De droger staat inmiddels gezellig te snorren.

TB 06-07-2021

Bemmel&Kroon aan de Rijndijk Zoeterwoude. Mooie shop. Klantvriendelijk en netjes geholpen. Apparaat vakkundig geplaatst. Waren vriendelijke personen. Aanrader!!!

Fam. Broekman 06-07-2021

Bemmelenkroon.nl 👏🏼👏🏼👏🏼
Wat een geweldige site .
Ruime keus, prima kwaliteit , en zeer scherp geprijsd.
Bestelling volgende dag al in huis met vooraf meldingen van hoe laat de bestelling word bezorgt, wat ook echt klopt.
Super service.
Bemmelenkroon is zeer zeker een aanrader 👍🏼👍🏼👍🏼

mireille 06-07-2021

Nadat ik zeer tevreden was over mijn eerste aankoop, een wasmachine, heb ik een inbouwkoelkast bij Bemmel&Kroon besteld. De verkoopafdeling was kundig, heel correct en heeft een mooi voorstel gemaakt. Na bestelling werd ik snel gecontacteerd door hun partner voor de inbouw. Precies op tijd, perfect werk geleverd, en zeer netjes... ik kan enkel lof hebben over deze winkel. Ze bieden goede deals aan inzake huishoudapparatuur, maar ook aflevering is op en top geregeld. Enkel complimenten hiervoor.

Emiel 06-07-2021

Gisterenavond online een vaatwasser gekocht en geleverd de andere dag. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van leveren. Vaatwasser netjes in de keuken gebracht door de bezorgers en oude apparaat weer meegenomen. Al met al een correcte service

wasmachine 06-07-2021

Alles correct.
Bestelling op internet, telefonisch contact en de
snelle levering door Dynalogic

Peter 06-07-2021

Zondag avond 21:00 besteld, maandag om 14:00 bezorgd
tel contact gehad zeer tevreden