Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Denis van Wijk 16-11-2021

Onze keukenleverancier had niet al zijn spullen compleet en kwam met levertijden. Bemmel en Kroon had voorraad, gistermiddag besteld en vanmorgen in huis. Vandaag nog een aanvullende order geplaatst en wordt morgen geleverd. Aan de telefoon was de medewerker erg vriendelijk en behulpzaam en dat verdient een dikke plus samen met de snelle correcte levering.

Max 16-11-2021

Een goed advies in de Haagse vestiging van Bemmel & Kroon, gevolgd door een vlotte levering en vakkundige montage van een inbouwwasmachine van Siemens (ordernummer 517509). De monteur nam de tijd en werkte secuur. Na 11 jaar was mijn vorige wasmachine, ook aangeschaft bij Bemmel & Kroon, aan vervanging toe.

Marc 16-11-2021

Prima service . Snelle respons. Snelle levering .
Last but not least : werkelijk goedkoopste site op internet van hele BeNeLux !!

Roy D. 16-11-2021

Prettige winkelervaring bij deze firma. Eerst gekeken in de showroom, daarna besteld via internet en een paar dagen later al in huis. Gewoon een echt goede shop-ervaring.

GWK 16-11-2021

Zeer klantvriendelijk & -gericht geholpen door de verkoper met deskundig product advies, vooral je niets aan willen laten smeren (bv de allerduurste apparatuur) en doorvragen wat echt belangrijk is voor je. De verkoper heeft ook alle tijd genomen om je goed te helpen.

Loes 16-11-2021

Via de website is het lastig om op typenummer te zoeken, maar na wat scrollen de wasmachine en droger naar keuze gevonden.
Er stond bij beide apparaten leverbaar, maar de droger was toch niet op voorraad kreeg ik te lezen in een mail achteraf. Na een telefoontje met de klantenservice snel en vriendelijk geholpen.
Het geld van de droger is teruggestort en de wasmachine werd de volgende dag bezorgd door twee zeer vriendelijke bezorgers die de wasmachine op z’n plek hebben gezet.

Miranda 16-11-2021

Nieuwe wasmachine besteld op deze site omdat ze de goedkoopste waren en super fijne Service,
want met het bestellen ging het niet helemaal goed door traag internet ,
Ik werd meteen gebeld door Bemmel en kroon en het werd geregeld super ,fijn telefonisch te woord gestaan .
En op zondag bezorgen netjes track en trace en mail en nog een belletje dat ze binnen 15 min bij jou voor de deur staan
Ook namen ze mijn kapotte mee en dat alles zonder bezorgkosten top

Martin 16-11-2021

Snel en adequaat. Top web winkel en nog de goedkoopste ook. Bezorgers top en vriendelijk. Een zeer tevreden klant

Paula van Oostrom 16-11-2021

Een dag van te voren besteld en de volgende dag in Huis! personeel prettig en sloot de wasmachine meteen aan!

Paula van Oostrom 16-11-2021

Tevreden over gister besteld en vandaag gebracht!! Super!! Ook gelijk aangesloten!! Uitstekend!!! Een redelijke tijd gebracht!!

Radha 15-11-2021

Zeer tevreden. Ik ben al jaren klant bij Bemmel en Kroon. Wasautomaat siemes al 5 jaar oud met extra garantie. Goede service zoals aangegeven. Vaatwasser Miele in september bij hun aangeschaft. Zeer tevreden

Thijs 15-11-2021

Super geholpen duidelijke informatie zou deze winkel zeker aanraden ook snel geleverd en gemonteerd

Dan 15-11-2021

Goed geholpen in de winkel en via de mail op de hoogte gehouden van de bestelling en bezorging. De bezorging verliep ook soepel.

J.H. de Kleyn 15-11-2021

Duidelijke plaats aanduiding voor het te kopen artikel(Inbouwoven); ruime keuze en prima overzicht van het aanbod; duidelijke uitleg over de diverse ovens; duidelijke uitleg over de direct leverbare ovens; snelle en correcte uitleg over garantie en levering; goedeuitlegover bezorgingsmogelijkheden; correcte bezorging; het artikel in juiste staat afgeleverd.

Roos van der Velden 15-11-2021

Een hele gebruiksvriendelijke website, snelle actie en levering volgens afspraak. Verder goede communicatie over tijstip van aflevering en wasmachine keurig geplaatst.

Nico Boon 15-11-2021

Heb gekozen voor het cijfer 9,voor de aankoop van een nieuwe wasmachine. Want:in de winkel werden we niet gelijk geconfronteerd met een verkoper. Dat vindt ik wel zo prettig. Overigens een zeer mooie en vooral overzichtelijk winkel. We liepen rustig door de winkel om alle machines , die in onze prijsklasse lagen, te vergelijken, en naar de mogelijkheden te kijken. Uiteindelijk hadden we er eentje uitgezocht en kenbaar gemaakt aan 1 van de verkopers cq sters. We werden op onze wenken bediend. Zeer netjes en doeltreffend. Zaterdag gekocht en maandag gratis geleverd. Dat wordt je op de dag van levering zowat op de minuut netjes doorgegeven. En zo geschiedde ook. De machine werd buiten uit z'n verpakking gehaald, en voorbereid voor installatie. Als keurig opgeruimd en oude machine ging retour. Ben dus zeer tevreden met de firma Bemmel en Kroon. Zaken goed op orde. Was erop attent gemaakt door m'n dochter, die kort daarvoor een koelkast had gekocht bij betreffende firma.En ook naar tevredenheid . Vandaar mijn cijfer 9.hoogachterd

Ilse Schoorl 15-11-2021

Snelle levering, in goed overleg geplaatst, vriendelijk.
Werkend afgeleverd met tips voor gebruik.

Gerard Dm 14-11-2021

Keurig en duidelijk geholpen .
Op tijd geleverd.
Vandaag kopen morgen leveren .
Aardige chaufeur die de oven tot in de keuken bracht en de oude oven retour nam .
Zeer tevreden met de nieuwe oven en de service van Bemmel en kroon . Aanrader.

Willem Hoogerbeets 14-11-2021

Zeer tevreden over deze winkel. Snelle levering en aardige mensen bij de klantenservice. Alleen was het jammer dat het bedrijf dat bij ons voor de bezorging zorgde, tegen de afspraak in, niet het oude apparaat wilde meenemen. Dit is echter door de klantenservice van Bemmel en Kroon keurig opgelost.

Bep H 14-11-2021

Heel blij met m’n fornuis. Weet nog niet hoe hij werkt moet nog door de elektricien aangesloten worden.
Hele fijne gastuh! (Bezorgers).
Heb al 1 nadeel opgemerkt zijkanten en lade ontzettend scherp!
Een gast 😉 heeft zijn vinger flink gesneden met het neerzetten van het fornuis. Het bleef bloeden echt een flinke Jaap!!
Hoop dat het goed met hem komt!
Denk dat hij even langs een arts moet! Ik wens heb wens hem het allerbeste

Nu ik het weet dat het fornuis flinke scherpe randen heeft pak ik het fornuis met handschoenen aan!
Verder kan ik nog niets zeggen! Maar heb goede hoop! Ik schrijf wat bij de referenties als ik weet hoe het fornuis werkte
Vriendelijke groet! Van een bezorgde klant,
......

Ruud en Cisca Nolet 14-11-2021

Heel fijne verkoper,uitstekend geholpen en ingelicht. Ook de bezorging was zeer goed apparaat geplaatst alles opgeruimd en oude meegenomen. Echt n 10 waardig .👍

Bart 13-11-2021

Heel snel geregeld, spul op voorraad, goede service en snel geleverd.. Super tevreden..

fam van Melzen 13-11-2021

Prima advies gekregen, goed meegedacht in de mogelijkheden.
Aangezien er nog 1 artikel leverbaar was is onze keuze, op advies van de verkoper 3 dagen, kosteloos, gereserveerd.
Nadat ook mijn partner goed is geïnformeerd, zijn we tot aankoop overgegaan van onze "door in door" Amerikaanse koelkast. Levering kon snel plaatsvinden en is de oude koelkast, netjes, meegenomen.

PP 13-11-2021

Bij van Bemmel & Kroon een inductie kookplaat gekocht van AEG voor een zeer aantrekkelijk bedrag.
Eén telefoontje en de dag erna geleverd door Dynalogic. Zij maken gebruik van een geavanceerd track & trace code waarmee je tot op de minuut ziet wanneer de levering plaatsvindt, super!
Het plaatsen van de inductie plaat is zeer eenvoudig.

Stoevelaar 13-11-2021

Boven verwachting netjes afgeleverd en gemonteerd een inbouw koelkast van Liebherr IRBD 4020 20 met refresh en refresh plus lade. Kan nu de verse groente onverpakt tot plm. 2 weken langer bewaren. Geen energie verlies daar de deur d.m.v. een gasveer automatisch sluit. O, ja open je de deur dan krijg je een gevoel dat je voor een vintrine staat door de gelijkwaardige verdeling van de ked verlichting. Zeer goede eenvoudige electronische bediening, na inschakelen was de koelkast binnen 2 uur tot 4 graden gekoeld.

Als klapper op de aankoop, 60 euro korting, daar ik de Liebherr elders 60 euro goedkoper had gezien. Tot mijn verbazing was de offerte binnen 2 minuten gewijzigd.

De monteur was secuur, nam extra moeite om de deur exact af te stellen.
Voor de moeite hem een fooi gegeven voor een gehakt bal onderweg. Daar was hij erg content mee en ook nog een opmerking dat Bemmel en Kroon de beste service verleende.

Raad iedereen aan om klant worden bij Bemmel en Kroon