Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Monique 28-05-2021

Jaren geleden iets gekocht, en nu een nieuwe koelkast, ze wisten gelijk al mijn gegevens nog! het artikel was nog eens € 50 goedkoper dan de goedkoopste concurrent, en de levering was vlot en prima~!

Jerry D 28-05-2021

Via de website van Bemmel & Kroon een afzuigkap besteld. Voor het bestellen nog even contact gehad met de klantenservice en ben uitermate vriendelijk geholpen met uitzoeken van mijn apparaat. Helaas was het gekozen product niet op voorraad, maar deze zou binnen een week binnen komen.
Zo gezegd zo gedaan. De afzuigkap kwam precies zoals gepland binnen en gelijk werd ik gebeld om een afspraak te maken. Per stap werd ik ook netjes op de hoogte gehouden van de afspraken en wat er eventueel nodig was.
Via de service van Bemmel & Kroon heb ik gekozen om het apparaat ook te laten installeren. Dit is erg netjes gebeurd!! Niet alleen werd goed meegedacht, maar de monteur die kwam was ook uiterst professioneel en kundig. Uiteindelijk ben ik zéér tevreden over mijn aanschaf en kon ik na installatie meteen genieten van een geweldig product. Wederom raad ik Bemmel & Kroon aan als webwinkel, maar ook als fysieke winkel. De service is via beide wegen uitstekend!!

Anna0211 28-05-2021

Ik ben nogal kieskeurig, maar de aankoop en afhandeling van onze inbouwkoelkast (order 499548) is perfect verlopen. Goed advies gekregen in de winkel en keurig ingebouwd door een monteur. We waren al vaste klant van Bemmel en Kroon en zullen dat zeker ook blijven. Trouwens ook een hele mooie keuken in de showroom gezien, dus wie weet...
Tot snel,
xxxxxxx

Anneke Rosenbrand 28-05-2021

Ik ben nogal kieskeurig, maar de aankoop en afhandeling van onze inbouwkoelkast is perfect verlopen. Goed advies gekregen in de winkel en keurig ingebouwd door een monteur. We waren al vaste klant van Bemmel en Kroon en zullen dat zeker ook blijven. Trouwens ook een hele mooie keuken in de showroom gezien, dus wie weet...

Manraj 28-05-2021

Klantvriendelijk personeel en goede service. Vorige keuken ook bij Bemmel en Kroon besteld en nog steeds tevreden over het product.

Marga 28-05-2021

Het bestellen was een fluitje van een cent: telefonische service, prima!!!
Leveren van de liebherr diepvries 1913 was in een woord TOP!,

Maurice 28-05-2021

Miele droger werd zoals gemeld iets later dan de Miele wasmachine geleverd.

Perfect volgens plan! Werd netjes vooraf geïnformeerd op welk tijdstip we droger konden verwachten. Nieuwe apparaat geïnstalleerd en oude naar beneden gebracht.

En…netjes alle verpakkingsmaterialen mee retour genomen.
Complimenten!!!

E. Visser 27-05-2021

Heb bij van Bemmel en Kroon een Siemens Wasmachine gekocht. De reden dat ik voor Bemmel en Kroon heb gekozen is de scherpe prijs die men hanteerd (zeker in combinatie met de pinksterdeals). Ze zijn gewoon de goedkoopste!! Ook vooraf 2 keer contact gehad via mail en telefonisch. Bemmel en Kroon reageerd snel op de mail en is telefonisch goed bereikbaar. Ook zeer tevreden over de levering van Dynagroup die me goed op de hoogte heeft gehouden over de levering en het tijdstip hiervan. De Wasmachine werd keurig geplaatst en aangesloten en de oude weer meegenomen. Bij mijn volgende bestelling zal ik zeker op de site van Bemmel en Kroon kijken.

Alice 27-05-2021

Vorige week de nieuwe americaanse koelkast ‘family hub’ van samsung besteld. Deze was nergens anders meer verkrijgbaar! Super snel geholpen en geïnformeerd over de bezorging! Alles is heel soepel verlopen!

Tinie 27-05-2021

De vaatwasser is eenvoudig te bestelen en snel geleverd met goede service. Top en aan te bevelen!

M Steentjes 27-05-2021

Hele goede ervaring mee, bestelling geplaatst, moest besteld worden. 2 dagen later een mail dat het binnen was en kon gelijk op heel korte termijn een bezorgafspraak maken.
Via de track &trace van de bezorgdienst goed te volgen rond welke tijd ze bij mij thuis waren.
Alles netjes en in orde geleverd en dat ook nog voor een heel scherpe prijs!

Rinus Biesot 27-05-2021

Wij gaan graag bij Bemmel en Kroon in Den Haag shoppen.

De winkel is modern en ruim,er is veel keus.
Er zijn ook goede acties en de prijs is ook goed
Winkelpersoneel is ook kundig,en vooral belangrijk,het aansluiten van apparatuur word ook zeer kundig gedaan voor een redelijke prijs.

Mir Mir 27-05-2021

Snel verzonden. Snelle reactie. Extra service door belletje van vervoerder wanneer hij er is.

Wil 27-05-2021

Binnen een dag na aankoop apparaat thuis ontvangen. Erg correct gegaan allemaal. De mannen aan de deur uiterst voorkomend en vriendelijk. Top!

Maarten 27-05-2021

Ik heb een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Ze hebben een ruim aanbod en concurrerende prijzen. De afhandeling was vervolgens soepel en een goede bezorgservice. Nog geen 24 uur na bestellen stond de wasmachine bij ons thuis te draaien.

Van D 27-05-2021

B&K pretenderen vaak de goedkoopste te zijn in oa witgoed, maar dat klopt ook :-) onze wasmachine was €20 goedkoper dan bij Coolblue/ bol.com en ook vandaag besteld morgen in huis. Goede en snelle service.

Let alleen op wanneer de bezorgers de wasmachine aansluiten of ze de slangen wel juist hebben bevestigd, bij ons zijn ze vergeten de waterslang aan de wasmachine te koppelen, maar ze hadden wel de waterkraan open gedraaid voor een eerste spoelbeurt!

John Lammerink 27-05-2021

Een afzuigkap is bij een WTW installatie vaak niet noodzakelijk, maar desondanks hadden we toch geregeld last van kookluchtjes in de keuken en ook soms elders in onze woning. De Novy HRDF 1060 afzuigkap was voor ons de beste keuze vanwege het mooie strakke uiterlijk en de speciale uitblaas optie waardoor het extra rendement geeft aan de afzuig functie van de WTW installatie tijdens het koken. Een paar dagen bewust iets extra geurigs gekookt om de werking te testen en inderdaad we ruiken nu praktisch niets meer tijdens en na het koken. Het online bestellen ging vlekkeloos en de levering ging erg snel. Het is dan wel onze eerste bestelling bij dit bedrijf, maar we komen graag in de toekomst een keer terug

Emmy 27-05-2021

Zeer tevreden over deze shop. Nadat ik mijn keus had gemaakt, heb ik gekeken waar ik de laagste prijs moest betalen. Een duidelijke site, snelle en correcte levering .

Jens 26-05-2021

Duidelijke website, snelle en correcte levering. Juist spijtig dat ik enkel met een overschrijving kon betalen.

Amy 26-05-2021

Overzichtelijk en duidelijk op site , In de winkel geen promo praatjes. Echter meedenkend en goed adviserend. Snelle levering en goed geplaatst. Hulde

Tilburg 26-05-2021

Duidelijke website met veel keuze en per apparaat heel veel nuttige informatie en foto's. De informatielijn was om 21:00 nog bereikbaar en gaf mij de antwoorden die ik zocht. Bestellen ging heel gemakkelijk en een dag later werd de magnetron al geleverd door een erg vrolijke bezorger! Kortom: een tien met een griffel!

Olivier D. 26-05-2021

Hebben voor de eerste keer product gekocht bij Bemmel & Kroon. De aankoop ging heel vlot via hun website. Deze site is mooi en goed en logisch gebouwd. Heel gemakkelijk onze keuze kunnen maken en bestelling plaatsen. Eens de bestelling geplaatst moest de betaling gebeuren via overschrijving of ideal. Geen mogelijkheid om te betalen via visa/mastercard/paypal. Gelukkig was er een bankrekening in België. Eens de betaling gedaan snel een mail gekregen om een afspraak te maken voor de levering.
Vonden het fijn dat we zelf de dag mochten kiezen. Verschillende verwittigingen gekregen dat transport onderweg was (tel, sms, mail). De levering is gebeurd op het juiste tijdstip. De prijs was heel scherp (goedkoper hebben we niet gevonden). Zijn dus zeer blij met onze aankoop. Zowel prijs, communicatie, als levering waren TOP! Voor herhaling vadbaar.

Bianca 26-05-2021

Heel tevreden, snelle levering, goede service en uitleg.
Ook wordt je de hele dag op de hoogte gehouden hoe laat ze komen.
Zeker een aanrader.

Marco 26-05-2021

De wasmachine van onze keus was het goedkoopste bij Bemmel&Kroon. Het aantal klachten over deze winkel viel mee. (er gaat overal wel eens iets mis).
De winkel beloofde bezorging op de volgende dag en dat werd keurig nagekomen.
Via de website van de vervoerder was precies te zien welke route de chauffeur nam en volgde en steeds nauwkeurige aflevertijd. (binnen het blok van 4 uur dat om 8 uur 's morgens werd toegezegd)
Helemaal super.

Marco 26-05-2021

Bij zoeken naar nieuwe wasmachine nooit gedacht aan bemmel & kroon.
Was voordelig en service was perfect. Precies bezorgt op het tijdstip dat chauffeur aangaf
Machine verder binnen geplaatst als dat hoefde.
Volgende keer ga ik eerst kijken bij bemmel & kroon voordat ik ergens anders ga kijken