Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge 16-10-2022

Prima levering. De communicatie verliep correct.
Het fornuis ziet eruit zoals beschreven en werkt perfect.

Margo 16-10-2022

Ik ben zéér tevreden, makkelijke site, laagste prijs, goede service en gratis levering. Top!! Bedrijf is mij aanbevolen door een vriend met dezelfde ervaring als die ik nu heb.

Petje 16-10-2022

goede duidelijke site, best price, snelle levering, prettig bedrijf. Een aanrader voor potetiële kopers.

Dramatische service 16-10-2022

Dramatisch: in februari een vrieskast en koelkast besteld en betaald. Vrieskast zou half maart geleverd worden. Van Bemmel belt niet indien levering later wordt dat moet de klant zelf doen. Corona, Oekraïne etc. worden uiteraard als excuses aangevoerd. Maart wordt augustus, augustus wordt oktober etc. uiteindelijk, steeds zelf bellen want je hoort niets, wordt het februari 2023. Miele maar eens gebeld en nu blijkt besteld/betaald type sinds februari(!) al niet meer te worden gemaakt/geleverd. Dit bevestigt van Bemmel maar ze laten het oude typenummer op de bestelling staan dus die komt nooooooooooit meer binnen ook volgend jaar februari niet. In de winkel werden we vrijdag jl. niet erg vriendelijk te woord gestaan, wat het nieuwe typenummer dan was dat geleverd moest worden was de vraag. Zelf maar even op de website gekeken en het typenummer gevonden en deze stond NB op voorraad!!!! Dus gisteren en niet volgend jaar of wellicht pas ........... (?) geleverd. Geen excuus, korting of id. slechts een geïrriteerde medewerker. Wat een prut zaak om het maar eens netjes te zeggen.

Jacq 15-10-2022

Goede service en op tijd geleverd. Goede communicatie met de klantenservice.

Lucia 15-10-2022

Super goede service
Goed te volgen wanneer de levering plaats vind.
Vriendelijk en behulpzaam.
Kortom top bedrijf .
Enig minpuntje de voucher die in mijn miele wasapparaat zat is door 😬

van der Stoep 15-10-2022

Hier een amerikaanse koelkast gekocht online.
Duidelijke uitleg op de website, product zoals beschreven. Mooie duidelijke foto’s.
Snelle levering volgende dag al in huis. Komen afspraken na. En ook een mooie orijs.

Annet Van der kooy 15-10-2022

Op internet stond bemmel en kroon als beste reviews staan positief wat betreft product en bemmel en kroon,
Heel blij word ik van de levering , bemmel en kroon maakt gebruik van een buitdnstaand bedrijf, de jonge mannen waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Dikke pluim voor deze bezorgers . Top mannen!!!!
Graag gebruik maken van deze mannen👍

Fam. Sterk 15-10-2022

Goede en snelle service. Alles correct volgens afspraak uitgevoerd. Al meerdere artikelen bij dit bedrijf besteld altijd zonder problemen.
Fijn om zaken mee te doen.

M.B 15-10-2022

Prima assortiment keuze en heldere en vlotte levering van bestelde goederen

Van Gestel 15-10-2022

Prima bedrijf! Snelle concrete levering door een goed bedrijf met vriendelijke medewerkers!
Dank je wel. Ben blij met het product.

Fam. Robyns 15-10-2022

Van bestelling tot levering is alles vlot verlopen met als resultaat een zeer tevreden klant.

J.Hendriksen 15-10-2022

Bij sommige winkels kom je altijd terug, vanwege de kwaliteit in het assortiment, de klantgerichte en vriendelijke benadering en vakkundige voorlichting. Dat is voor ons Bemmel & Kroon, al jaren!

B post 15-10-2022

Geweldig, savonds besteld en de volgende dag binnen. Vriendelijke mensen. Top

Inge 15-10-2022

Ik was opzoek naar een nieuwe vaatwasser, Bemmel en Kroon was veruit de goedkoopste en konden al binnen 24uur leveren! Ik werd telefonisch snel te woord gestaan en vriendelijk en professioneel geholpen. Kortom, super tevreden en echt een aanrader!

W brander 15-10-2022

Duidelijk afspraken ,je wordt op de leverings dag op de hoogte gehouden over tijdstip van leveren

Henk 15-10-2022

Na eerder met een medewerker te hebben gesproken hier een wasdroger aageschaft. Makkelijk te bestellen via de site.Goede concurerende prijs. Snel geleverd. Alleen jammer dat de dag na mijn bestelling de prijs gedaald was. Hierover geen info ontvangen bij bestelling. Vergelijken van shops is aan te raden. Kijk dan ook op kieskeurig!

Martin Joh 15-10-2022

Nieuwe Miele vaatwasser bij Bemmel en Kroon gekocht. Eerst deskundige service on line en steeds op de hoogte gebracht hoe laat de vaatwasser bezorgd zou worden. Het plaatsen van de vaatwasser verliep uitstekend door vriendelijke medewerkers. De eerste wasbeurt was top!

F. Engelman-Bos 14-10-2022

Bemmel & Kroon.
Bij binnenkomst blij verrast door de prachtige winkel, zeer uitgebreid assortiment. Zelfs de inbouwkoelkast met een hoogte van 1.58 (een moeilijke hoogte) leverbaar.
Prachtige kookplaat, koelkast en vaatwasser gekocht.
Vriendelijk en kundig personeel.
Ook X van de technische dienst, die voor de inbouw zorgde is een prima, kundige en vrolijke man.
Kortom, als ik weer iets nodig heb ga ik absoluut naar Bemmel en Kroon.

Bob 14-10-2022

Levering AEG warmtepomp droger naar wens, tijdstip van levering liep iets uit maar prima op de hoogte gehouden. Kan nog niets zeggen over gebruiksgemak en prestaties droger.

Inge van Veen 14-10-2022

Goede service.
Keurige aflevering.
Precies op tijd en we werden op de hoogte gehouden. Keurige bezorgers.

Fred 14-10-2022

Eerst rustig rond kijken, verkoper zeer meedenkend, en goed advies gekregen, prima service

CRQ1127844 14-10-2022

ik vertrouw stevige van producten van shopping and dit is derde apparaat dat ik heb gekocht van die shopping.

Jan uut Daeventer 14-10-2022

Zo behoort het te gaan bij online bestellen, makkelijk werkende website, leveren volgens afspraak en redelijke prijs

Luciën 14-10-2022

Duidelijke website, geen verrassingen en uitstekende service. Levering volgens afspraak en keurig afgeleverd.