Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Anoniem 08-04-2021

Top product makkelijk besteld en snel geleverd en tegen extra tarief ook geïnstalleerd alles goed geregeld

Theo 08-04-2021

Mooie winkel met goed assortiment. Allerbeste is de communicatie en Leendert is een topper. Zuinig op zijn

Jaap Klooster 08-04-2021

Bestelde machine bleek niet meer leverbaar, ik kreeg daarom zonder bijbetaling het nieuwste iets duurdere model.
Alles verder netjes afgehandeld, dus voor dat deel geef ik een 10.
Bezorging kan beter, wel netjes op tijd, maar even 1 drempeltje over rijden om hem in de keuken te zetten kon niet!
Aflevering tot de voordeur, verder niet. Kan beter!! vandaar als totaal oordeel een 9.

STEEN F. 08-04-2021

Alles is compliant en komt bovendien overeen met wat er op de site "Bemmel en Kroon" staat en bovendien tegen een gunstige prijs. Gewoon een klein probleempje om een ​​leverdatum in te voeren maar het was snel opgelost na een mailtje naar de verkoopafdeling.
Onberispelijke levering met charmant en professioneel personeel.
Bedankt aan het hele "Bemmel en Kroon" team en hun partner Dynalogic.
Gefeliciteerd

Peter Borren 08-04-2021

Prima bedrijf en ook de site is duidelijk en informatief.
Bestellingen lopen probleemloos.
Levering geheel volgens afspraak.
Dit was voor het eerst dat wat bestelde.
Zeker voor herhaling vatbaar

Jaap Klooster 08-04-2021

Alles verder netjes afgehandeld, dus voor dat deel geef ik een 10.

J.j. tiggelman 08-04-2021

Goede service qua bezorging en klantenservice/webshop..prima winkel
Ik zou deze winkel zeker aanraden bij anderen

Bert Schoutese 08-04-2021

Uitstekende service en uitleg/opvolging bestelprocedure.. Binnen 24 uur het bestelde in huis.

Istvan 08-04-2021

Uitstekende prijs in vergelijking met andere aanbieders, snelle en heldere levering via dynalogic. Duidelijke webwinkel, heldere voorwaarden. Ik zou niet zo goed weten wat er beter moet! Maar er is altijd wel ergens iets bij te schaven, dus een cijfer 9 ;-)

jack 08-04-2021

Was prima geregeld. Goede prijs en netjes geleverd. Tevens gebruik gemaakt van de mooie paas actie van jullie.

Erma haasnoot 08-04-2021

Wij zijn maandag in de winkel geweest, en daar zijn we goed geholpen, vriendelijke verkoper. Goede uitleg. Vandaag bezorgd , tijd van bezorgen werd goed weergegeven. Bezorgers heel vriendelijk. En goede service. 👍. Jullie krijgen van ons , zowel de winkel als de bezorgers 👍omhoog.

Cornelis 08-04-2021

De site is goed toegankelijk en duidelijk. Ongemakken worden kordaat en goed opgelost. Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar.

J. Wolfinger 08-04-2021

Mooie Prijs voor de Koelkast, en op Afspraak geleverd
De Bezorgers waren zeer vrindelijk en Correct

t v d plas 08-04-2021

goed overzichtelijk opgezet levering was goed goed geinformeerd over de bezorgtijd .gewoon alles netjes verzorgd

Jacco 08-04-2021

Goed advies, snelle levering en geheel volgens afspraak. Bij vragen directe mogelijkheid tot contact met een medewerker.

Nienke 08-04-2021

Duidelijke website en beschrijving, klantenservice die tot laat open was, snelle bezorging

SheCha 07-04-2021

Goed advies van de verkoper, eerlijke voorlichting.
Apparaat netjes geplaatst en oude afgevoerd
Wij zijn erg tevreden

Vincent 07-04-2021

Hele goede website met zeer scherpe prijzen. Tevens heel erge vriendelijke verkopers. De siemens machine die is aangeschaft is heel zuinig en heel stil. Ben erg blij met aankoop.

Jeroen 07-04-2021

Super snelle levering op aangegeven tijdstip. Oude wasmachines netjes weer meegenomen. Zeer tevreden

M Westerborg 07-04-2021

Dit is het derde apparaat dat ik bij Bemmel en kroon koopt
Je wordt altijd goed geholpen en wordt ook goed afgeleverd en geplaatst.wanneer ik weer iets nodig heb ga ik weer bij Bemmel en Kroon

Henny rijbroek 07-04-2021

Heel tevreden mooie prijs via kieskeurig netjes verpakt en telefonisch vriendelijk 🤗 behandeld .

Remko peters 07-04-2021

Na veel zoeken kwam ik vaak bij deze site uit, zeer scherpe prijzen dus! Kende de winkel eigenlijk nog niet maar door de scherpe prijzen kom ik zeker terug!
Ook nog binnen 1 dag geleverd, top service.

Johan 07-04-2021

We hebben wederom gekozen voor van bemmel en kroon bij de aanschaf van onze amerikaanse koelkast lg gmx844mckv vanwege goede en snelle service van de wasmachine tijdje terug .nu weer snelle levering. En goed geholpen door de bezorgers .uitpakken, op plek zetten,oude koelkast mee .Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Duncan 07-04-2021

Het mooie van Bemmel en Kroon is dat ze samenwerken met een zeer goed installatie bedrijf, dat je van te voren erbij kan bestellen. NIet alle aanbieders doen dit, zeker als hhet om gaskookplaten, snijden in Stenen bladen of andere complexere aansluitingen gaat kan dit installatie bedrijf dat prima en vakkundig aan. De opties die je hebt bij Bemmel en Kroon, de verschillende ophaallocaties of berzorging en de prijs zorgt ervoor dat ze goed kunnen concurreren tegen de grote online bedrijven.

Hbb 07-04-2021

Top Service! gisterenmiddag een vaatwasser besteld, vandaag thuis ontvangen!