Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Johan 14-01-2021

Wauw wat een snelheid en een service. De vaatwasser is binnen een dag bezorgd en de bezorgers waren ook nog eens zo vriendelijk om de vaatwasser op een "hondje" te tillen. Die 10 punten zijn dik verdiend.

Eef Nijstad 14-01-2021

Via de webshop zag ik de laagste prijs garantie en dat klopte. Direct besteld en kreeg een vriendelijke verkoper met een duidelijke omschrijving van het artikel (wasdroger) ook het bezorgen was precies zoals beloofd (ook aardige en vriendelijke bezorgers) Beveel deze winkel zeker aan.

Gijs 14-01-2021

Ik was op zoek naar een zelfde model afzuigkap als mijn vorige, zodat er bij vervanging geen extra (schilder)werk nodig zou zijn. Na flink zoeken slaagde ik bij Bemmel en Kroon. Ook de prijs was heel redelijk, vergeleken met sommige andere leveranciers, waarvan de meesten hem overigens niet (meer) konden leveren. De monteur van AJtec die de afzuigkap kwam brengen en monteren was er op de afgesproken tijd en zorgde voor een vlotte installatie. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Sef 14-01-2021

Dankzij Bemmel en Kroon een mooie LG koe-lvries combi in huis gehaald, voor een scherpe prijs. Heel snel geleverd, zeker voor een bestelling op oudjaarsdag.

Tijdig en zorgvuldig afgeleverd door de transporteur, en na volgen instructies is die een dagje later in gebruik genomen.

Naderhand eventjes de klantenservice nodig gehad (zelfs bereikbaar in de avond), en daar ben ik heel netjes geholpen.

Prima ervaring overgehouden aan mijn online bestelling. Had graag ook de winkel zelf willen bezoeken, maar uiteraard momenteel even niet mogelijk.

Dieter 14-01-2021

Overzichtelijke site en supersnel reageren van medewerkers. Alles volgens afspraak gegaan en levering top.
Erg tevreden en zou zeker opnieuw iets aanschaffen.

Rotterdam-Afrikaanderwijk 14-01-2021

Het was mijn eerste bestelling bij deze bedrijf. MAAR het zal echt niet de laatste keer zijn. Echt top top top. Omdat mijn bestelling niet meer in voorraad was kreeg ik een duurdere, betere model voor het zelfde prijs. Echt klasse. Super snel bezorg en ook super nette bezorgers.

Fam Rodenburg 14-01-2021

Helaas niet volledig tevreden.

De afspraken waren: 30 min van te voren bellen tav bezorging, dit was 10 min.

We hadden Extra service waarbij machine uitgepakt zou worden en verpakkingsmateriaal meegenomen, dit gebeurde niet en toen ik opmerking maakte werd verteld dat we drempelbezorging hebben en dat men dus niets meeneemt. Kreeg heel protocol dat vooraf bv gevraagd zou worden tav locatie maar dat gebeurde niet conform protocol in email net zoals overige vermelde zaken.

Teleurstellend dus en niet conform de afspraken.

Apparaat zelf is mooi en goed en bestelling is ook vlot verlopen echter alleen apart dat je 3 keer een factuur/update krijgt.

Christ Bukkems 14-01-2021

Perfect geregeld. Gisteren besteld, vandaag geleverd. Netjes een mail dat helaas het bestelde apparaat niet meer leverbaar was en ik een nieuw type kreeg wat eigenlijk duurder was.
Goed geregeld met de levering.track and trace wat om het kwartier ge-update werd. En netjes een half uur voor aankomst een sms.

Ruben 14-01-2021

ATAG afzuigkap besteld welke als recirculatie gebruikt kan worden. Het was me niet duidelijk of daadwerkelijk de afzuigkap dan ook als recirculatie afgeleverd werd. De afzuigkap werd gratis verzonden en mooi op tijd afgeleverd. Dit was qua service prima. Echter bleek dat ik toch een losse recirculatie set erbij moet bestellen. Dit is een filter, T-stuk en flexibele buis. Een klein pakketje dus. Op de site staat dat ze hiervoor €10,- verzendkosten in rekening brengen wat mij prima lijkt. Echter werd het €40,- verzendkosten! Verhouding klopt echt niet grote afzuigkap gratis verzending, klein pakketje €40,- verzending. Daarom helaas 5 sterren. Anders was het een dikke 10. Inmiddels het filter ergens anders besteld

G 14-01-2021

Webshop is goed, bestellen ging makkelijk. Ik had een telefonisch vraagje waarna de verkoper aan de telefoon mijn order telefonisch in heeft gevoerd. Bezorging vond ik minder. Ik heb 'extra service' gebruikt bij het bestellen zodat de verpakkingsmaterialen meegenomen zouden worden, de nieuwe droger zou worden aangesloten en de oude droger zou worden afgevoerd. De oude droger is meegenomen, maar installatie heb ik zelf moeten doen en ook de verpakkingsmaterialen zijn niet meegenomen. Beetje slordig.

Walter 14-01-2021

Was/droog combinatie besteld online. Zeer goed geinformeerd vooraf over het product. Levering op zondag na kerst, op tijd, vooraf werden we nog even gebeld. Na enkele weken service afdeling gebeld omdat we het apparaat niet stabiel kregen. Volgende dag al (!!) twee man hier, wederom op tijd en vooraf even gebeld. Helemaal top service gewoon, en het apparaat bevalt ook prima!

Rene de Wit 14-01-2021

Overzichtelijke site, goed advies, goede service en snelle, vakkundige levering. Al jaren tevreden klant.

Leonard 14-01-2021

Bedrijf is zeer klantvriendelijk en denkt mee over oplossingen indien zich een probleem voordoet. Levering werd eerst vertraagd doordat een fabrikant niet op tijd kon produceren. Door een ander gelijkwaardig type machine te nemen werd alles ineens spontaan geleverd. Ik beveel dit bedrijf aan.

Ronald 14-01-2021

Goede communicatie met verkoper en duidelijke uitleg over het product wat ik ging kopen.
Ook het leveren ging snel en vooraf goed geïnformeerd wanneer en hoe laat ongeveer te leveren.

Een zeer tevreden klant.

Bob 14-01-2021

Zeer snelle levering en een gratis productupgrade doordat het bestelde product niet beschikbaar was.

Janine 14-01-2021

Het een tijdje moeten wachten maar komt goed verpakt aan. Werd naar aangewezen plaats gebracht.

Eva 14-01-2021

Snel geleverd, naar boven gebracht, geinstalleerd en afvalmaterialen weer mee terug genomen. Super service. Waren in no-time klaar en gingen zeer voorzichtig om met spullen naar boven brengen. Echt super.

Roy Tan 14-01-2021

Bemmel en Kroon biedt een scherpe prijs met goede opties, bijv. 5 jaar garantie en montage. Ik kreeg duidelijke instructies over bezorging en montage afspraak na mijn bestelling. De montage vond iets later plaats door de feest dagen maar ze hebben de inbouw koolkast goed geïnstalleerd.

Dick 13-01-2021

Enorm assortiment. Goedkoper dan vele andere bedrijven. Snelle en keurige levering in een bepaald tijdvak en een een kwartier voordat ze er zijn een telefoontje dat ze er aankomen. Ik ben fan van deze winkel.

A. Weber 13-01-2021

Zeer goed en fijn geholpen (via de mail) heb ik absoluut de mooiste prijs gekregen en de inductie kookplaat is op het door mij gewenste moment en dag geleverd. De levering gebeurde op zaterdag rond 9 uur in de ochtend exact op de tijd die vooraf gecommuniceerd was, heel vriendelijke bezorger ook. Ik zeg geweldig !!!

R 13-01-2021

Bemmel heeft goede communicatie.
Product is alleen niet goed ingepakt maar gelukkig niet beschadigd.

Nadine 13-01-2021

Bemmel en kroon wat een fantastische service 👍. Ik heb mijn nieuwe Bosch warmtepomp droger zondagavond laat besteld via internet.
De communicatie daarop volgende was perfect en alles netjes afgestemd op elkaar.
Echt keurig.

Ook het bedrijf dat vervolgens de droger kwam brengen dit werd netjes in de mail gecommuniceerd en er werd een track en tracé verstuurd om de bezorger te kunnen volgen.
Keurig op tijd en keurig geïnstalleerd.

Wat een service gebeurt niet vaak meer .
Dikke pluim voor jullie

En ik kan mijn was weer drogen ben er erg blij mee.
Zou mensen aanbevelen om bij jullie te kopen

roel neve 13-01-2021

Wat een service gisteren besteld en vandaag binnen. Koelkast is perfect groot en stil. Kortom een aanrader.

Jan Reintjes 13-01-2021

Wij zochten naar een bepaald type wasmachine van AEG. Bemmel & Kroon kon deze direct uit voorraad leveren en de goedkoopste van de aanbieders. De website was duidelijk en compleet en het afrekenproces verliep zoals het hoort. De aflevering vond direct de dag daarop plaats. De transporteur heeft direct een tijdvenster gegeven waarin de levering zou plaatsvinden. Gedurende de dag werd dat tijdstip steeds nauwkeuriger. Prima service. Oude machine gelijk meegegeven. Binnen 24 uur staat de machine zijn eerste was te draaien. Simpeler en gemakkelijker kan het niet.

M.Verschuur 13-01-2021

Ik kwam jullie online shop tegen tijdens zoeken naar combi magnetron op internet.....kieskeurig had goede berichten over het product dus ik vertrouwde het totaal....het was voor mij toch best even puzzelen wat ik zou kopen.....ook vond ik het enorm fijn dat mijn oude magnetron mee genomen werd bij aflevering nieuwe product....ook dit gaf een beetje de doorslag....ook telefonisch contact gehad om wat dingen te vragen en keurig te woord gestaan en geholpen......