Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

John Dorst 15-07-2021

Op de minuut geleverd en keurige service 👍🏻 zou hier zeker zo weer bestellen!!

Nick 14-07-2021

Bemmel en Kroon is een prima adres voor heel veel apparatuur. Ik was op zoek naar een uitlopend model stoomoven van Bosch. Die vond ik snel op de site van Bemmel en Kroon. De prijs telefonisch opgevraagd en meteen besteld omdat de prijs prima was.
Levering was ook snel geregeld. Op het afgesproken tijdstip netjes bezorgd, twee dagen later kon ik aan de slag met mijn fonkelnieuwe oven.
Prima geregeld dus

SvS 14-07-2021

Ik zocht een goede combimagnetron en op aanraden van vrienden kwam ik bij Bemmel en Kroon terecht. De website is overzichtelijk en met een goed assortiment. Ik vond meteen wat ik zocht, voor een (voor mij) goede prijs

Rob 14-07-2021

Gebeld om informatie en kreeg correcte reactie. Vervolgens in de namiddag vriezer besteld met order BKI998381 welke nog geen 24 uur later al bezorgd was en in gebruik genomen. Dit alles tegen de voordeligst vindbare prijs.

Suzanne T 14-07-2021

Uitstekend geadviseerd bij de aankoop van onze nieuwe wasmachine. De levering kon al snel, naar onze voorkeur, worden ingepland(!) Er werd een tijdsvlak gegeven maar wel netjes gebeld een half uur van te voren. Mijn oude wasmachine is meegenomen en de nieuwe is volledig geïnstalleerd. Fijne service, bedankt!

Safi 14-07-2021

Alle goederen zijn goedkoper dan bij andere bedrijven, aardige en gemotieveerde personeel. Of verkooper, goede sevies , goed en op tijd berzorgen , alle betaal mogelijkheiden , dus prima bedrijf .

Manus 14-07-2021

perfecte levering, goed geregeld. enige minpunt is dat het niet verder komt dan de voordeur. dus retourneren van oude machine moet ik later laten doen door de heren die hem installeren voor me aangezien ik zelf niet in staat ben mijn oude machine beneden neer te zetten. vele bedrijven doen dan ook op een verdieping bij levering en nemen oude dan gelijk mee. maar zeker tevreden over de snelle evering volgens afspraak (^_-)

Mike 14-07-2021

Voor vervanging van mijn koelkast uitgekomen bij Bemmel&Kroon uitgekomen. Telefonisch goed geadviseerd en besteld. Alles ging zeer klantvriendelijk en de levering de volgende dag was ook uitstekend verzorgd.

Top service!

Duke 14-07-2021

Goede webshop en prima aflevering. Netjes geplaats en het verpakkingsmateriaal en oude vriezer meegenomen.

F. Dekker 14-07-2021

Wat een luxe winkel is dit met een enorme keuze. Prettig daar binnen te zijn.

Roon 14-07-2021

De wasmachine en wasdroger werden keurig op tijd geleverd en probleemloos aangesloten door vriendelijke en deskundige jongens.
Ondanks dat ze de apparatuur 2 verdiepingen hoog moesten plaatsen.

Juanita 14-07-2021

Prettige verkoper die meedenkt, positieve ervaring! Ik zou bij aanschaf van witgoed zeker eerst bij Bemmel&Kroon gaan oriënteren!

Karin 14-07-2021

Ruime keuze, deskundig advies, zeer snelle levering en service en lekkere koffie

Leget 14-07-2021

Van Bemmel is een hele goede zaak ,met heel veel keuzes en hele goede service.
Wij gaan altijd gelijk naar Bemmel&Kroon,omdat jij weet dat het goed is.

van den Broek 14-07-2021

De webshop is helder en overzichtelijk, het bestelproces is makkelijk en de levering is zeer vlot waarbij je een keuze kunt maken uit verschillende afleverdata.
De prijs is zeker concurrerend.
Ik heb de Liebherr koelvriescombinatie zondagmiddag besteld en hij werd maandagmiddag geleverd. De bestelling is via track & trace te volgen en is keurig binnengezet.

Adriaan 13-07-2021

Goed bereikbaar en fijn contact ook na de levering van het product!

Al met al een goede service zou er zo weer bestellen!

Jvs 13-07-2021

Duidelijk web-shop, gaf extra combinatiekorting bij was-droogcombinatie.
Duidelijk communicatie

doornvd 13-07-2021

Prima service, snel een reactie op vragen. Goedkoopste aanbieder voor onze koelkast.

Peter van Tilburg 13-07-2021

ik had nog niet eerder van deze winkel gehoord. We hadden met spoed een wasmachine nodig. Ik wilde graag een Miele en had ontdekt dat bij andere zaken een behoorlijke levertijd dreigde. 's Avonds om 19.00 uur besteld en de volgende dag om 12.00 uur stond hij er. Keurig netjes gebracht en geïnstalleerd.
Ben erg blij met deze snelle en nette service en ben blij verrast over de snelle levertijd.

Audrey 13-07-2021

Prima service, aardige bezorgers. Model koelkast was niet meer leverbaar. Nieuw type ontvangen.

M. Dankers 13-07-2021

Gisterenavond een wasmachine besteld en vanmorgen al in huis. Goed op de hoogte gehouden met mail, sms en track en trace. De bezorging is correct uitgevoerd en de oude wasmachine met verpakkingmateriaal netjes meegenomen. Zeer tevreden!

Marko 13-07-2021

Makkelijk bestellen, ruime keuze en snelle levering.
Dit is mijn eerste bestelling bij Bemmel & Kroon, maar tot nu toe maakt de winkel een goede indruk.

Jose 13-07-2021

Zeer snelle levering maar onvriendelijke bezorgers. De oude wasdroger niet mee retour genomen terwijl dit wel op de factuur stond en de nieuwe droger letterlijk net over de drempel neerzetten en als een haas ervandoor

Willy 13-07-2021

Perfecte klantenservice. Zag op de bevestiging dat de door mij bestelde vaatwasser niet meer op voorraad was.
Aan de vaatwasser die geleverd ging worden ontbraken een paar (voor mij) essentiële functies. Was makkelijk om te ruilen voor andere (duurdere) vaatwasser met extra korting.

Aja Peters van zijl 13-07-2021

Makkelijke webshop duidelijk goede recensies op tijd met levering heb er inmiddels al 3 besteld