Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Dennis 06-05-2021

Het bestelde artikel werdt niet meer geleverd, echter kreeg ik na 10 min al een berichtje dat de koelkast geupgrade werdt naar een nieuwere variant. Top service!

jabbie 06-05-2021

Deze Shop is een topper.
Steekt qua service en afspraken mijlen ver boven een ander uit.
met name verkoper Matthijs Heim wil ik graag bij deze een pluim toe kennen, ben waanzinnig goed geholpen de tijd en inzet die hij heeft getoond is zeker het noemen waard.
Hij heeft perfect gezorgd dat mijn 27 jaar oude keuken vandaag voorzien is van een nieuwe inbouw-koelvriescombinatie wat zeker niet gemakkelijk was ivbm de maten van de nis.
Kan niet anders zeggen dan; daar waar een ander het liet liggen heeft hij opgepakt chapo.

Heb inmiddels ook een inbouw-vaatwasser bij hen gekocht ook 100% tevreden over.

Ben de Kroon 06-05-2021

Siemens wasmachine
Ondanks dat er in de aflevering een en ander niet goed is gegaan, ben ik zeer tevreden over de service, snelheid van levering en prijsstelling. Telefonisch wordt alles keurig netjes beantwoord en direct per email bevestigd. De aflevering was door Bemmel & Kroon uitbesteed en dat had niet de kwaliteit die Bemmel & Kroon voorstaat. De excuses waren welgemeend en de extra kosten die ik voor de aflevering moest betalen werden, zonder dat ik erom moest vragen, gecrediteerd.
De service van Bemmel & Kroon mag een voorbeeld zijn voor andere bedrijven

Maurice 06-05-2021

Goede website en heel veel keus.
Ook wordt er snel en goed gereageerd als je een e-mail stuurt met een vraag.
Ook de levering is heel goed en bijna op de minuut te volgen waar ze zijn. Plaatsen het product netjes en nemen ook de oude meteen mee.
Een hele fijne ervaring om te betsllen bij Bemmel & Kroon.

Theo 06-05-2021

Altijd een goede prijs , geeft goede informatie bij vragen , correcte levering bestelde artikelen

Brenda 06-05-2021

Betaald om het bestelde gasfornuis aan te laten sluiten. Bij levering blijkt dan dat het vervoersbedrijf wat het fornuis komt brengen dat niet doet/kan. Slecht dat je deze optie in het bestelproces kunt kiezen en afrekenen en vervolgens dus niet uitgevoerd wordt. Gebeld met Bemmel en Kroon en ze hebben het geld inmiddels teruggestort. Vervoersbedrijf gaf aan dat dit probleem zich heel vaak voordoet. Heel vervelend voor de vervoerder en de klant!

GG 06-05-2021

snel, efficient, netjes en vriendelijk geholpendoor de heren.

Tamara 06-05-2021

Zeer tevreden! Hele snelle communicatie op vragen. Klantvriendelijke service. Een aanrader!

josilene 06-05-2021

gefeliciteerd met de service en de producten.
gisteren is mijn oven aangekomen en ik ben super blij dat het was wat ik zo graag wilde.

Menno K. 06-05-2021

Altijd spannend, voor het eerst bestellen bij een bedrijf wat je eigenlijk niet kent. Bij Bemmel & Kroon een AEG wasmachine besteld en ik kan niets dan tevreden zijn. De levering werd netjes op tijd naar 3 hoog gebracht door twee vriendelijke, professionele bezorgers. Het product werkt prima - en ik was bij Bemmel & Kroon terecht gekomen door erkende kijk & vergelijk websites waarbij prijs-technisch B&K ook nog eens als beste uit de bus kwam.

Zal zeker vaker bestellen. B&K bedankt!

carlijne 06-05-2021

snelle nette site en goede prijzen. Levering met code is netjes. alleen had ik deze al dinsdag verwacht.

Kitty0110 06-05-2021

Prima bedrijf!
Goede prijzen.
Goede overzichtelijke website.
Bij telefonisch contact, vriendelijk en correct geholpen.
Goed op de hoogte gehouden omtrent de levering.
Monteur keurig op tijd, goede communicatie. Aardige nette jongeman. Die ook klantvriendelijk meedenkt.
Klein probleempje; op de goedkoopste wijze opgelost.
Met stip een verdiende 10 !!!

Raen 06-05-2021

Alles netjes aangesloten,oude machine met zorg meegenomen. Hebben de machine nagekeken op lekkage en laten proef draaien.keurige jongens hebben alles keurig afgerond.

Carla Elting Zwaanshoek 06-05-2021

Overzichtelijke site Koelcombi was uitverkocht maar meteen contact door verkoper goede uitleg meteen opgelost bezorgen ging perfect goed geïnformeerd tijdens bestellen en bezorgen.

Jacqueline 06-05-2021

Prima webshop en fijn contact met één van de medewerksters. ik heb een inductiekookplaat van Atag gekocht voor een zeer concurrerende prijs. Een dag na de bestelling was de kookplaat in huis. De vervoerder liet mij weten wanneer hij de kookplaat zou bezorgen. Dit klopte tot op de minuut! Erg blij met deze service!

Manon 06-05-2021

Super blij met de aankoop van onze koelkast. Mooi design en super dat de accessoires (wijnrek, eierhouder, ijsblokjesmaker) er meteen bij worden geleverd. De door cooling werkt echt top en alles in de koelkast en vriezer wordt snel koud. Veel opbergruimte voor al onze boodschappen.

Fam. S. ten Napel 05-05-2021

Met grote tevredenheid kijken wij terug op de bestelling, service en levering door Bemmel en Kroon. Wij hebben na een goede voorlichting een Quooker Fusion Round met bijpassende zeepdispencer aangeschaft. Voor ons een dikke 10 voor de klantvriendelijkheid, snelle levering en scherpe prijs!

Estrid De Wit 05-05-2021

Intussen ben ik gewend geraakt aan de perfecte service van Bemmel & Kroon. Ik had dit keer een Siemens Koelkast uitgezocht uit het ontzettend ruime assortiment wat ze bieden. Telefonisch heb ik contact gezocht, ik kreeg prima advies voor een opvolgend type uit de Studioline. Deze is aangeboden voor dezelfde prijs, terwijl deze duurder was. De bestelling werd gelijk telefonisch in orde gemaakt, en meteen kreeg ik ook de bevestiging hiervan met de link om te betalen. Binnen 2 dagen werd een afspraak gemaakt voor het monteren, en ook dat is heel netjes uitgevoerd.

Marijke 05-05-2021

aankoop Amerikaanse koelkast.
was het goedkoopst bij Bemmel & Kroon, leuke aanbieding.
op dinsdagavond besteld en ook iemand nog telefonisch kunnen bereiken.
werd netjes de volgende geleverd.

Wim 05-05-2021

Snel de wasmachine kunnen vinden op de website. Bestellen ging makkelijk. Super snelle en keurige levering.

Inka 05-05-2021

Nog niet eerder iets besteld maar gisteravond was ik aangenaam verrast door de snelle en vriendelijke service (per telefoon en email) van dit bedrijf. Nog net voor 8 uur (4 mei) was de order van 4 artikelen (met een leuke extra korting op de toch al laagste prijzen die ik op internet had kunnen vinden) compleet en op 5 mei 's middags zijn de spullen bezorgd en aangesloten. Super!! Zeker een aanrader dus.

Ron 05-05-2021

Fijne en vlotte afhandeling. Het model vaatwasser wat wij online hadden besteld was helaas niet meer leverbaar. In plaats daarvan kregen wij het vervangende model, welke duurder was, voor dezelfde prijs. Dat heet service. Ook de montage is prima verlopen. Ik raad een ieder Bemmel en Kroon aan

W.P. 05-05-2021

Alles netjes geregeld. Ook alles perfect gecommuniceerd. Correcte levering vlg afspraak !
Voorstel van hun om eventueel andere machines te leveren ivm lange levertijd bij leverancier bestelde apparaten.
Na levering hadden we nog vragen over accessoires. Ook telefonisch correct uitgezocht door medewerker en gecommuniceerd.
Personen weten waar ze over praten, goede productkennis.

Vic 05-05-2021

Goede prijs, snelle levering. Je kunt kiezen wanneer het geleverd word. Genoeg keuze uit de producten

Bemmel en Kroon 05-05-2021

Duidelijke website, directe terugkoppeling en heldere boodschappen via de mail inzake de bezorging