Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

HM 17-03-2021

Snelle reacties, goede prijs, snelle levering. We moeten de producten nog uitpakken maar gaan er van uit dat dat in orde is

Sebastiaan 17-03-2021

Nette en snelle service. Makkelijk toegankelijk voor vragen. Er wordt meegedacht in oplossingen als dat nodig is. Ik zou zo nog een keer iets bij Bemmel&Kroon bestellen!

Ted Bunnik 17-03-2021

In lichte paniek hield ik maandag avond de deur van mijn "oude " vaatwasser ---2013--- in mijn hand, los van het hoofdbestandsdeel . Snel zoeken naar vervanging dus ! Met Kieskeurig als leidraad en de "Beste Koop "als zoekopdracht, kwam ik al meteen, per ongeluk, en als aanbevolen bij Bemmel &Kroon terecht. Maar die kende ik ( toen) nog niet. Even verder zoeken ...... En ja hoor weer : Bemmel&Kroon als snelste en betrouwbare en betaalbare leverancier . Ik ga het proberen ... pfff, oeps enzovoort.
Heel snel werd mijn verzoek opgepakt, telefonisch ondersteund met bijzonder praktische adviezen over de levering ( U krijgt geen 2e handsje, we testen de vaatwasser buitenshuis uit als U hem ook geïnstalleerd wilt hebben ) . En JA, we komen dinsdag al .
Na mijn OK kwam er een extra melding van de leverancier dat het favoriete model niet meer beschikbaar was, maar dat ik een nieuwe versie van ditzelfde product zou krijgen zonder extra kosten.
Als consument ga ik dan op mijn rug liggen , en denk ... hoopvol ... waar ben ik aan begonnen ? Eindelijk een keuze gemaakt en dan veranderen ZIJ weer iets.
De levering geschiedde meer dan keurig binnen de aangekondigde tijd. De transporteurs waren begripvol en behulpzaam. DE vaatwasser kwam wel ingepakt binnen , de "oude "( Wilt U het merk weten ? ) werd afgevoerd met licht waterverlies over een trap die het hebben kan . En de nieuwe stond te draaien voor ik de knopbehandeling had gezien en begrepen. Maar ik ben blij en meer dan tevreden . Binnen 24 uur een , voor mij groot ongemak met zicht op een keukenrevolutie, onrust in huis, puinhoop, ongemak, belazerd worden, of nog erger ..... wachten , wachten .. en thuis moeten zijn , alles prima ingelost en opgelost. Hoera

Ijzermans 16-03-2021

Duidelijke website , met een goede beschrijving van de producten.
goede prijs kwaliteit verhouding,
met een snelle levering.
top een echte aanrader.

Han van Weeren 16-03-2021

Beste firma Bemmel en Kroon, onze waardering over deze firma willen wij graag tot uitdrukking brengen middels grote tevredenheid over de levering en vakkundige installatie door Uw medewerkers. Wij hebben eerder goede ervaringen opgedaan met Uw firma en de voorlichting door de medewerkers. Dank voor de hulp bij de aanschaf en zullen zeker Uw firma aanbevelen. Han van Weeren.

T. 16-03-2021

In het verleden al eens besteld bij Bemmel&Kroon. Nu weer. Zeer snelle en correcte levering met een super track&trace systeem. Dit maakt de levering helemaal compleet en maakt me blij. Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen.

H.Schmidt 16-03-2021

Goede merken , tegen scherpe , goede service , dag en datum levering zelf te bepalen . Transport planning perfect

N. van Beek 16-03-2021

Nadat de levering van een door mij uitgezocht model vanuit de fabriek achterbleef, is een oplossing gezocht met een ander model. Het model is duurder maar deze kon ik voor dezelfde prijs aanschaffen met na een akkoord installatie binnen 2 dagen. Dat ben ik zeer tevreden over.

Josina 16-03-2021

Goede prijs, uitstekende service. Ze werken met een prima installatie bedrijf. Onze koelkast is vakkundig geplaatst in een oude keuken, met kromme deuren. Maar tegen een kleine meerprijs is het mooi ingebouwd door een super aardige installateur.

T.F.F.P.Vroom 16-03-2021

Voor orientatie en/of aanschaf van een wasautomaat ben je bij Bemmel en Kroon mijns inziens aan het juiste adres. Mijn vrouw en ik zijn heel tevreden met de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Je wordt er prettig geholpen. Het personeel is vriendelijk en correct. Er wordt ruim tijd besteed om advies te geven bij aankoop van een apparaat. Ik kan dan ook een ieder deze zaak aanbevelen.

Rieky 16-03-2021

Doen wat ze beloven, we hadden alsnog gebeld door vriendelijke man te woord gestaan, gewoon goed👍

Els van der Elst 16-03-2021

Deze shop vermeld of iets op voorraad is en geen mededeling indien voorradig bij leverancier.
Je weet direct waar je aan toe bent en teven een super snelle levering.

NOvW 16-03-2021

Overzichtelijk pand, vriendelijke en deskundige medewerker(s). Ondanks de Corona regeling goed advies zonder gejaagd over te komen. Na bestelling, direct de mail met nota in mijn mailbox en levering de volgende dag.

Luanne 16-03-2021

Een jaar of 8 geleden heb ik mijn keuken bij Bemmel & Kroon gekocht. En in die 8 jaar ben ik super geholpen qua service als er problemen waren. Nu was mijn vaatwasser plus ijskast stuk. Voor mij duidelijk dat ik deze weer via Bemmel & Kroon zou kopen. Ik heb witgoed gebeld en hun advies gevraagd. We gingen uit van wat ik nu had staan en waar ik wel of niet tevreden over was. Vervolgens deed de verkoper een voorstel voor 2 apparaten. Ik heb op zijn expertise vertrouwd en de producten gekocht zonder ze life te zien. Ze zijn netjes geleverd, geplaatst plus oude ijskast en vaatwasser zijn meegenomen. Ik ben zeer tevreden. De producten zijn eigenlijk boven verwachting. Ik heb 5 jaar garantie op beiden, dus verwacht bij problemen nog steeds een goede service van ze. Ik had ook het gevoel dat ik een betrouwbare prijs heb gekregen.

Ilona 16-03-2021

De mannen waren vriendelijk. Hebben de droger goed aangesloten en hebben gevraagd of ik nog vragen had. Nette service

Stijn 16-03-2021

Zeer tevreden over prijs, product en levering van mijn Siemens combi stoom-bakoven door Bemmel en Kroon.

Wim 16-03-2021

Na een eerdere positieve ervaring met de firma Bemmel & Kroon wederom besloten hier te shoppen voor een nieuwe inbouwkoelkast. Onlangs mijn eigen onderzoek bleek dat het gekozen en bestelde apparaat niet zou passen. Ik werd hiervan op de hoogte gesteld door de klantenservice die mij vertelde dat de installateur dit had geconstateerd. Samen zijn we uitgekomen op een alternatief apparaat. De communicatie en verdere afstemming met de inwoner van de woning waar de koelkast geplaatst moest worden is tevens prima verlopen. Inwoner was zeer te spreken over de installateur, welke op tijd aanwezig was en conform afspraak het verpakkingsmateriaal en oude apparaat mee retour heeft genomen. Zeer tevreden dus over de aankoop en gang van zaken.
BKI959122

Monica 15-03-2021

In oktober 2019 een AEG oven gekocht bij Bemmel & Kroon Zoeterwoude Rijndijk. Na 8 maanden in maart 2020 breekt een plastic onderdeel van de deur af. Een monteur van de fabrikant Electrolux vervangt de hele ovendeur. Electrolux sluit het stukgaan van het plastic onderdeel uit van de garantie. Hoewel Bemmel & Kroon als verkoper van het apparaat eerste aanspreekpunt is bij het kapot gaan van de oven houdt Bemmel & Kroon zich het gehele traject afzijdig en heeft nooit inhoudelijk gereageerd op mijn e-mails.

Review 19-10-2020
In 2019 een oven gekocht bij Bemmel en Kroon. Na 8 maanden breekt een plastic haakje in de deur af. De reparateur moest er een hele nieuwe deur in plaatsen. Bemmel en Kroon reageert niet op de vraag hoe dat nu moet met de gepeperde rekening. Echt hele slechte service.

Hans en Sjaan Eijken 15-03-2021

Als vaste klant van Bemmel en Kroon hebben we een nieuwe droger uitgezocht. Lekker makkelijk via de site en de volgende dag keurig op tijd gebracht en aangesloten.
een geruisloze service. Gemak dient de mens

LG 15-03-2021

Op zoek naar een vaatwasser kwam ik uit bij Bemmel & Kroon. De klantenservice was telefonisch heel erg goed bereikbaar in tegenstelling tot andere bedrijven die ik benaderde. Werd goed geholpen aan de telefoon. Het bestellen ging ook makkelijk, al had ik de vaatwasser al besteld voordat ik kon betalen. Maar ook nu was de klantenservice weer erg behulpzaam.
Enige minpuntje was dat de vaatwasser online nog op voorraad was en ik deze kon bestellen en een bezorgdatum kon kiezen, maar dit uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn. Maar uiteindelijk werd de vaatwasser sneller geleverd dan eerst aangegeven.

Mariëlle 15-03-2021

Artikel was niet meer voorradig en uitverkocht. Ik kreeg direct een mail waarin een volgende versie, die wat duurder was aangeboden voor dezelfde prijs als het door mij bestelde artikel. Top service!

Annelies Scheepers 15-03-2021

Omdat we een nieuwe koelkast nodig hadden kwamen we via google op de site van Bemmel&Kroon terecht.
Daar het een mooie koelkast was en de prijsklasse goed hebben wij hem online besteld.
Dit was voor de eerste keer bij Bemmel&Kroon en zijn zeer tevreden, alles tip top in orde, maar ook de bezorgers verdienen een compliment.
Ik ga zeker vaker bestellen als ik weer iets nodig heb en raadt het iedereen aan.

Luc 15-03-2021

Product besteld, was niet op voorraad. Toen kregen we een beter en duurder apparaat zonder bijbetaling. Super fijn.
En.. Zondagavond besteld, maandagochtend in huis👍

Claudia 15-03-2021

Ik heb een Bosch droger in het weekend besteld en deze werd al op maandag geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de tijd waarop de droger geleverd zou worden. Hij was keurig netjes ingepakt. Kortom snelle service en geen klachten!

Rene Menges 15-03-2021

Duidelijke site,snelle levering,goede communicatie.
Ruime sortering,Deskundig personeel