Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Familie van Dijk 28-12-2021

Vier jaar geleden onze wasmachine bij Bemmel en Kroon gekocht en nu dan was de droger aan vervanging toe. Omdat wij Bemmel en Kroon een super fijne winkel vinden hebben wij ook hier onze nieuwe droger besteld vanwege de gunstige prijs en kei goede service. Daarom bevelen wij Bemmel en Kroon van harte aan!

Ingrid 28-12-2021

Nieuwe koeling nodig, maar degene die ik graag wilde, had een levertijd van 3 maanden. Gebeld en met de verkoper Matthijs besproken wat ik wilde, gelukkig er was een alternatief en er ging nog iets korting extra af. Snelle service en de bezorgers van Dynalogic waren hulpvaardig en vriendelijk. Prima en ik kan weer lekker koelen.

Gerwin K 28-12-2021

Tot op dit moment klasse. 1e kerstdag bestelt en direct de maandag erop geleverd. Hulde voor Bemmel & Kroon. Nu komt de grote uitdaging nl 75 euro cashback zien te krijgen van Samsung. Gezien vorige ervaring met telefoon gaat dat nog wel even duren. maar we hebben weer een heel nieuw jaar voor ons

W. Bakker 28-12-2021

Groot assortiment en op online gestelde vragen binnen korte tijd een duidelijk antwoord.
Ik had wasmachine en droger besteld, elk met andere levertijd, en werd goed op de hoogte gehouden tussentijds.
Bezorging op dag naar wens en ook hier weer tijdig goede communicatie over exacte bezorgtijd. Vriendelijke bezorgers die het geen probleem vonden 1 extra deurtje 'te nemen'.
Prima!

J.B. 28-12-2021

Goede site, overzichtelijk ,duidelijk.
Wat je vandaag besteld wordt morgen geleverd.

M.J 28-12-2021

Heb 15 dec online een AEG wasmachine gekocht ,omdat plotseling s'avonds de mijne kapot ging en ook echt snel een andere moest hebben. Bij Bemmel en Kroon hadden zij nog 1 op voorraad. In een zeer drukke december maand, toch dag later bezorgd en de bezorgers hebben mij echt enorm geholpen, zeer klantgericht en niet beroerd om een stap extra te zetten. Nogmaals dank. En kon meteen daarna de vele wassen draaien. Zo blij!

Hans 28-12-2021

Geweldige service en met korting beste prijs in Nederland. Op maandag besteld en de volgende dag al om 9.45 uur in huis. Oude wasmachine meegenomen en nieuwe geïnstalleerd. Meteen een kort programma laten draaien, zodat daarna machine klaar is om te gebruiken. Kortom, perfecte service.

van de ende 28-12-2021

makkelijk bestellen en snelle levering. oude apparaat nemen ze gelijk mee vriendelijke bezorgers

Michiel 28-12-2021

na grondig onderzoek bij inspiratiehuis in hoofddorp uitgekomen bij inbouw koelvriescombinatie van Siemens. Daarna bij Bemmel &Kroon telefonisch contact gemaakt en na een heel goed gesprek ervan overtuigd geraakt dat we goede keus gemaakt hebben. Besteld (ZTW1044330) en week later vakkundig geplaatst door (*). Al met al heel tevreden over hoe contact en info verliep via de telefoon winkel bezoeken was niet nodig. Top bedrijven zeker aan te raden door vakkundigheid en vriendelijkheid

Jksoen 27-12-2021

Vaatwasser van Siemens besteld. Keurig betaald en keurig terug gebeld voor afspraak. Initiële later dan ik verwachte maar te verwachten vanwege de kerst drukte. Op de valreep gebeld dat het eerder kon. Secuur en vakkundig geplaatst.

Enige min puntje dat voor zagen van 1 cm by 20 cm hout 10 euro in rekening is gebracht bij aanschaf van een 1200 euro vaatwasser. Bevestiging beugels niet erbij zaten a 45 euro. Dus uiteindelijke boven de installatie van 100 euro nog 55 moeten bij betalen.

Tevreden klant wel

Erik / Wasdroger 27-12-2021

Netjes volgens afspraak op tijd geleverd en geïnstalleerd. De oude machine meegenomen. Top geregeld !

Jan H 27-12-2021

Ook in deze drukke tijd komt Bemmel en kroon zijn beloftes na. Op eerste kerstdag besteld en "derde" kerstdag in huis. Gewoon perfect! Het enige min puntje is de enorm grote doos waar een paar schoonmaak tabletjes in verpakt waren. Deze hadden ook in de doos van de espresso machine verstuurd kunnen worden.

Jeroen 27-12-2021

Dit is nu de 2e keer dat ik witgoed bestel bij Bemmel en Kroon. Was de 1e keer al erg tevreden en nu niet minder. Goede duidijke website, transparant en de prijs is toch steeds net iets lager dan de concullega's
Transport is ook perfect geregeld. Je wordt de dag van levering constant voorzien van updates, echt top service.

Cynthia van Velzen 27-12-2021

Prima levering, fijne en korte uitleg, aansluiting en de verpakking gaat mee terug.
Bedankt!

Freek 27-12-2021

Topbedrijf , vaak bij besteld, nooit teleurgesteld.
Bezorging top ,laten geen verpakkingsmateriaal achter.

Wendy 27-12-2021

Gebeld voor informatie en advies over de inbouw koelkasten omdat de winkels nu gesloten zijn. Goede en juiste informatie en een snelle bezorging. Blij mee!

Elmer 27-12-2021

Uitstekende service, personeel heeft verstand van de producten. Duidelijke communicatie!

W.J.Warmenhoven 27-12-2021

Omdat bij de vorige koop deze heel goed was verlopen, zijn we weer direct bij Bemmel en v Kroon gaan kijken voor de nieuwe wasmachine! Helaas gesloten ivm carona! Wel werd geadviseerd telefonisch contact op te nemen. Dat gesprek ging zo vlot en vriendelijk met daarbij een goed advies dat we direct tot koop overgingen! Het traject daarna, met een perfecte aflevering en een goede uitleg erbij, kunnen we vandaag weer wassen! Vriendelijke groeten

Rainier 27-12-2021

Tweede keer dat we hier hebben besteld eerst een droger nu een wasmachine. Scherpe prijzen en supersnel geleverd.
Super service!

Moon 27-12-2021

Gister een bestelling gedaan bij bemmel&kroon, en vandaag heb ik mijn droger al in huis. Het is een duidelijke site en makkelijk in gebruik.

The Crunch 27-12-2021

Top service zowel telefonisch als de bezorgers netjes alles aangesloten en oude machine meegenomen.

Merel 27-12-2021

Helpen goed, weten waar ze over praten. Plaatsing ook netjes gebeurd. Wij zijn tevreden.

Derks 27-12-2021

Goede service en een snelle levering. Mooi op tijd geleverd, nog binnen de tijd die was aangegeven. Klantvriendelijke bezorgers

Rob de Roos 26-12-2021

Goede prijs. Snel geleverd. Alles goed. Dus geen klachten. Dat is fijn. Dank

G. Hofman 26-12-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel in de winkel als het bezorgend personeel. Werden goed geïnformeerd over de bestelling.