Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

JvOort 23-06-2021

Duidelijke webshop, met voor bepaalde productlijnen zelfs best complete tests en reviews. Zo kun je je keus nog eens gegronder maken voor een bepaald model. In mijn een geval een vaatwasser van Bosch. Goed aangeprezen en toch goed afgeprijsd ;-)
Ik had eerst online een offerte opgevraagd, die kwam een kwartiertje later al binnen.
Op vrijdagavond besteld en op zaterdag kwamen ze hem al brengen! Had van mij niet gehoeven, maar het kwam wel heel fijn uit! Installatie heb ik zelf gedaan, maar dat kun je ook aan Bemmel & Kroon overlaten. Maar daar heb ik dus geen ervaringen mee..

Bianca 23-06-2021

Duidelijke site mer veel informatie. Goedkoopste (toch ook niet onbelangrijk) en prima service! Twee keurige heren die netjes een zware wasmachine en droger twee hoog door twee smalle trapgaten omhoog hebben gemanoeuvreerd. Oude apparaten afgevoerd en verpakkingsmateriaal meegenomen. Binnen een kwartier draaide de wasmachine al. Heel tevreden dus!

Luuk 23-06-2021

Goede service en snel en op tijd geleverd , via internet besteld . Wasmachine draait als een zonnetje 👍

Rick 22-06-2021

Zeer te spreken over de service van Bemmel en Kroon. Via Google was ik op zoek naar een wasmachine, de IQ700 serie van Siemens. Ik kwam uit bij de webshop van Bemmel en kroon waar een mooie Siemens wasmachine werd aangeboden voor een scherpe prijs. Net na de betaling van de wasmachine bleek iemand anders mij net voor te zijn geweest en helaas was de machine die ik op het oog had uitverkocht en niet meer leverbaar.
Direct werd er met mij contact opgenomen via de mail om dit op te lossen en werd er als service van Bemmel en Kroon een duurder alternatief aangeboden voor de zelfde prijs en de zelfde specificaties als de oorspronkelijke machine.
Een betere deal had ik niet kunnen krijgen.
Verder vond ik het plannen van de levering ook zeer aangenaam, via een online planner kan jij bepalen wanneer je de levering wilt laten plaats vinden.

Anouk 22-06-2021

We hadden een nieuwe droger nodig en na wat zoekwerk bij Bemmel en kroon uit gekomen. Zeer tevreden over alles. Netjes bezorgd.

Agaath de Goede 22-06-2021

We werden heel prettig geholpen en en vooral geadviseerd.
Over de bezorging werden we prima op de hoogte gehouden.
Dus in één woord geweldig.

Lucia-Luiza Goanta 22-06-2021

Heel vriendelijk. Alles komt op tijd geleverd. Hele goede communicatie. Top bedrijf!

John 22-06-2021

Prima, tweede keer bij Bemmel gekocht, goedkoper en beter, netjes op tijd geleverd.

coumans p 22-06-2021

Alles perfect vlg. afspraak afgehandeld, goede telefonische bereikbaarheid en concurrerende prijs.

M.Hartman 22-06-2021

Had een keuken van Bemmel&Kroon in een vorige woning. Nu met spoed een nieuwe koelkast nodig dus daarom ben ik naar een bekend adres gegaan. Keus was snel gemaakt dankzij deskundig en vriendelijk advies. Plaatsing was snel geregeld dankzij samenwerking met een goed installatiebedrijf.
Al met al ook deze keer goede ervaringen met Bemmel &Kroon.

Marjon 22-06-2021

De chauffeurs die onze nieuwe set kwamen brengen waren ons dankbaar dat wij de oude set al in onze voortuin hadden geplaatst. Wij kozen een wasmachine en droger wederom van het merk BOSCH. Wat bleek, we kozen 1 droger die niet leverbaar was, maar dat werd keurig opgelost! Heel blij met onze nieuwe set! De nieuwe set maakt sowieso minder kabaal en wasgoed dat weer naar wens de wasmachine uitkomt qua vochtigheid. o.v.v. ordernr BKI990153.

Roy 22-06-2021

Betrouwbaar met concurrerende prijs, snelle levering en de mogelijkheid bezorgdag te kiezen. Goedkope en goede extra service.

Rob 22-06-2021

Ik kocht regelmatig apparatuur bij van Bemmel en Kroon. Voor mezelf maar ook voor de kinderen. Helaas liet mijn koel-vriescombi het afweten. In die hitte wilde ik die snel vervangen. Dus bij van B&K kocht ik hetzelfde formaat (met ordernr. DH990012) zodat ik zeker wist dat die door het trappengat kon. De extra service (uitpakken en plaatsen á 19.95) kreeg ik er gratis bij. De bezorgers kwamen op de afgesproken dag. Een ging op straat het apparaat uit de doos halen en de ander kwam naar boven. Daar moest ik een verklaring tekenen dat eventuele schade die zij zouden maken voor mijn rekening zou komen. Het apparaat stond binnen een minuut in de keuken. Hij schudde aan het apparaat en zei dat die wel goed stond. Voor we er erg in hadden waren ze beneden, riepen tot ziens en weg waren ze. Wij hebben het verwijderen van alle tape, plastic beschermingsmateriaal, piepschuim e.d. zelf maar gedaan. Ook stond het apparaat te wiebelen. Niet alle pootjes stonden op de grond. Het waterpas stellen heb ik ook zelf moeten doen. Kortom gratis service geven á 19,95 was dus een sigaar uit eigen doos. Jammer, was een goed bedrijf. Volgende keer maar eens verder kijken.

Mary 22-06-2021

Het kopen online was duidelijk ook de betaling incl (€100 oranje korting) en de bezorging was voor 100% geregeld op tijd

Aad Zoetermeer 22-06-2021

Gisterenmiddag droger besteld op de website bij Bemmel en Kroon. Vandaag keurig geleverd binnen 24 uur.
Droger op zolder geinstalleerd en oude droger meegenomen. Dit alles voor een gering bedrag. Had er niet aan moeten denken dat ik dit zelf had moeten doen. Veel informatie op de site en veel keus. Daarnaast E.50,= goedkoper dan de concurrentie.
Al met al zeer tevreden.

Monique van Galen Last 22-06-2021

Goede website en goede hulp via de email door Bemmel & Kroon. Plus een uitstekende service aan huis. Twee vriendelijke, behulpzame en bekwame jonge mannen hebben de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe geplaatst.

M Tas 22-06-2021

Ik heb van te voren bekeken welke koelkast ik wil kopen, daarna ben ik gaan kijken wie deze voor de laagste prijs kon bieden en dat was de firma Bemmel&Kroon . Zij hebben nu een EK aktie met 75 euro korting en bezorging is gratis , dus heb ik voor hen gekozen .Voor 22 uur besteld en de andere dag in huis!

Beko wasmachine 22-06-2021

Gisteren gebeld met winkel en vandaag staat een nieuwe wasmachine al te draaien. ordernummer CRQ992172
Zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerker. Gesprek was nog niet afgelopen of de bevestigingsmail was al binnen. Werd van tevoren gebeld door bezorger dat het nog half uurtje zou duren tot ze er waren. Machine stond binnen 2 minuten op zolder. even aansluiten en lopen. Oude machine (lood zwaar allemaal) was ook binnen 2 minuten weer beneden. Allemaal top geregeld.
Kom hier zeker weer terug.

Marga Bogers 22-06-2021

Super goed gegaan. En zeer snel, savonds besteld en de andere dag in huis. Een combimagnetron!
Super bedrijf!! Ga gerust via de site je aankoop doen.

Jaco 22-06-2021

Na bepaald te hebben welke koelkast ik wilde ben ik via Google op de website van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Dit was op het moment van kopen de goedkoopste aanbieder die ik kon vinden. De levering was keurig op tijd en er was geen sprake van beschadigingen. Alleen bijzonder dat op de verpakking staat dat de koelkast niet gekanteld mag worden, maar het artikel wel liggend (dus gekanteld) wordt vervoerd. Ik hoop dat dit geen negatieve gevolgen heeft voor de werking en/of levensduur.

Ellie Berenbroek 22-06-2021

Keurig te woord gestaan en prima geholpen met het uitzoeken van de wasmachine prima advies .
De bezorgers waren correct en hebben de wasmachine op ze'n plek gezet en het afval meegenomen prima .

Marc Freriks 22-06-2021

Duidelijke info over levering. Betrouwbare aankoop. Levering keurig op afgesproken tijdstip.

Wendela 21-06-2021

Voor het product wat ik wilde, had Bemmel en Kroon veruit de laagste prijs, veel lager dan andere aanbieders. Bij het organiseren van de levering was men heel klant- en servicegericht; op een mailtje van mij werd ik binnen 1 minuut op zaterdag terug gebeld (ongekend). De service aan huis was erg keurig, volledig en goed!

Fazant25 21-06-2021

Perfecte wasdroger geleverd tegen een goede prijs. Vandaag in gebruik genomen en als lijkt goed te functioneren. Afspraak was om deze de dag na de bestelling te leveren, helaas is dit een dag later geworden.

P. Sickinger 21-06-2021

Fijn de flexibiliteit bij het verplaatsen van de afspraak, rustig en prettig te woord gestaan. De mannen die de machines kwamen brengen deden dat netjes en zorgvuldig. Daarnaast beantwoordden ze mijn vragen adequaat.