Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

John 15-11-2022

heel makkelijk zoeken en bestellen .
prima prijzen en volgende dag geleverd .
ik heb iedere keer een bericht van tijdstip bezorging gehad .
dus thuisblijftijd prima te doen .
aardige chauffeurs !
kortom top ervaring gehad .

Nicholas 15-11-2022

Goede prijs, maar vooral ook heel goed in communicatie een het maken van afspraken. Ik was op zoek naar een Wave Frame afzuigkap en hier hadden ze de beste prijs. Ze waren echter gelijk transparant over de leverdatum (ze hadden hem zelf niet op voorraad en het zou enkele maanden duren). Zodra alles binnen was werd ik gebeld om een datum af te spreken voor levering. Dit gelijk combineren met een tweede bestelling van mij was ook geen enkel probleem en werd probleemloos geregeld (bij anderen ook wel eens anders gelopen). Zeer positief allemaal dus.

Oosterhout 15-11-2022

Gisterenanvond een wasdroger besteld via Bemmel en Kroon. De droger werd de volgende ochtend al bezorgd. De levering is supersnel te noemen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wat betreft de levering. De levering vond plaats door een derde partij. Heel netjes geregeld. Betaling via iDeal wat gewoon prima is.

Gunstige prijzen. Ondanks dat ik de firma eerder niet kende zou ik in de toekomst hier opnieuw bestellen.

karin goertz 15-11-2022

Makkelijk te bestellen, goedkoopste prijs, leveringen volgens afspraak, heldere communicatie. Wat wil een mens nog meer … Betreft ordernummer.BKI1140817

Nelleke 15-11-2022

Heel fijne winkel. En zoals als altijd voor de koel-vriescombinatie die ik wilde de goedkoopste!
Bij vragen altijd iemand snel aan de telefoon. Is bij andere winkels nog wel eens anders.
Netjes afgeleverd op de afgesproken dag en 20 minuten van te voren gebeld dat ze eraan kwamen!

Elly 15-11-2022

Prachtige winkel met goede service. Ook het afleveren ging erg prettig met goede communicatie.
Hou ik van!

Michael 15-11-2022

Zeer snelle levering. Werd ook zeer prettig telefonisch geholpen . Zal volgende keer absoluut weer voor Bemmel en Kroon kiezen

Mike 15-11-2022

Late levering , niet volgens afspraak maar wel steeds snelle en vriendelijke reacties en dat maakt het iets makkelijker.
Vreemd is hier wel dat als je voor wat meer producten tegelijk prijs opvraagt, je dan bruto prijzen terug krijgt met 1 totaal kortings bedrag zodat je niet weet welk product wat kost. Zoals wij die een keuken opnieuw van apparatuur voorzien moeten dan 12 aparte offertes opvragen...? Heel gek, dan maar niet. Maar voor 1 product gaat het prima en doorvragen over het al dan niet fysiek op voorraad zijn.

De Poorter 15-11-2022

Nieuwe afzuigkap besteld. Ondanks drukte bij fabrikanten snel geleverd voor een goede prijs. Weghalen oude kap en plaatsen nieuwe kap probleemloos verlopen via de installateur waar B&C mee werkt. Alle afspraken zijn nagekomen, alle verwachtingen waargemaakt.

Marco 15-11-2022

Order: BKI1139464
De winkel belde me direct nadat ik ze een mail stuurde met een probleem wat ik had tijdens het bestellen. Dat word gelijk opgelost en ik kon mijn bestelling plaatsen. De levering kon ik zelf inplannen. Ik ben erg blij met mijn vaatwasser!

Wmt weidema 15-11-2022

Een mooie winkel veel keus en vriendelijke mensen die je helpen om een goede keuze te maken die bij je past we gingen blij de winkel uit

Brinkman 15-11-2022

Keurig op tijd zoals vermeld bezorgers heel beleefd en attent en vriendelijk was iedereen maar zo

wijnand 14-11-2022

Prima omschrijving, goede prijs en goede service. Goede productfoto's ook en snelle levering

Marcel 14-11-2022

Zeer vriendelijk geholpen bij aanschaf van Amerikaanse koelkast, werd goed uitgelegd, en koop was snel gesloten, met 3 dagen (onze keuze) thuis geleverd door hun eigen breng service.

Marcel en Astrid

Erik 14-11-2022

Op zondagmiddag besteld, maandagmiddag keurig op tijd geleverd !
Gewoon goed geregeld met voldoende info over waar je in het proces zit.

Frank 14-11-2022

Prima webshop. Alleen de bezorgers waren nog al onverschillig. Dit vind ik wel zo belangrijk

Dilip 14-11-2022

Ik was op zoek naar een wasdroger, kwam bij Bemmel&Kroon terecht door de hulp van de balie medewerker heb ik de keuz gemaakt AEG 9000 serie zoals afgesproken werd het bezorgd en aangesloten wij zijn er erg blij mee! Een aanrader!!

Ingrid 14-11-2022

Duidelijke website en gemakkelijk bestellen! Levertijd supersnel dus helemaal goed!

Goudspoor 14-11-2022

Aflevering vriezer (tafelmodel) was keurig op de aangegeven tijd. Handig dat 10 minuten voor aflevering een sms werd gestuurd.
Teleurstellend was dat ons oude gasfornuis (tafelmodel) niet werd terug meegenomen. De afgeleverde vriezer werd niet uitgepakt dus alle verpakkingsmateriaal werd niet mee terug genomen.

Cees Waasdorp 14-11-2022

11 december een nieuwe wasmachine besteld.(factuur nr 1141541) Alles was prima met 1 telefoontje geregeld de volgende dag op tijd en volgens afspraak thuis afgeleverd en aangesloten door 2 keurig nette bezorgers. slechts 1 klein minpuntje was de onduidelijkheid over het ingaan van de garantie. Ook dit was met 1 telefoontje duidelijk. kortom niets dan lof.

Wims 14-11-2022

Site gevonden via consumentenbond test wasdrogers. Goede prijs en snelle service, zaterdag middag besteld en zelfs op zondag geleverd en aangesloten voor 25 euro extra . Keurig op tijd met goede volgbare aankondiging via Track en Trace. Alle verpakking meegenomen en oude wasdroger ook. Prima geregeld in 1 dag tegen scherpe prijs.

Als bonus ook nog 50 euro retour via cashbackactie van de fabrikat

Peter 14-11-2022

Zeer goede service, komt afspraken na. Ergens anders goedkoper dan wordt het aankoop bedrag direct aangepast.

Nathalie 13-11-2022

Snel en netjes geleverd. Oude wasmachine en alle rotzooi meegenomen. Vakkundig geïnstalleerd. Goed op de hoogte gehouden van aflevermoment

Monique 13-11-2022

Fijne mooie winkel met mooie artikelen ,in korte tijd het 3e artikel gekocht bij deze winkel

Frans Iestra 13-11-2022

Gisteren bestelt vanmorgen op zondag geleverd en geplaatst en aangesloten. Oude wasmachine mee terug genomen. Perfecte service!