Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bert Bent 09-02-2021

Zeer prijsvoordelig en vlotte bestelling en afhandeling.
Aflevering en installatie vlot met als bemerking dat afsluitdopjes aan de achterkant vd machine niet werden geplaatst!
Wil je fooitje opstrijken maak de installatie dan ook af!!

F. Moonen 09-02-2021

De web-site was duidelijk, en makkelijk bruikbaar. Ook de hulp die telefonisch werd gegeven om mijn vragen te beantwoorden was snel en goed van kwaliteit.
De levering was ook zeer vlot, en correct.

Betje 09-02-2021

Prijs/kwaliteit verhouding. Goedkope prijs en directe levering. Extra service pakket afgesloten en daar waren we heel blij mee!

G Landaeta 09-02-2021

Ik ben erg tevreden met de webshop, en heel tevreden met de aankoop geld waard.

Wesley 09-02-2021

De eerste en laatste keer dat ik hier wat besteld heb

Aangekocht vrijdag 29 januari
Vandaag besteld en morgen in huis stond er op de site
De dinsdag erna gebeldhoe de stand van zaken was
Hierbij kregen wij iemand aan de lijn die ons met een arrogante toon vertelde dat we voortaan maar beter moeten lezen wat er op de site staat
Leverbaar is dus leverbaar en houd in dat het besteld moet worden en dus niet op voorraad is werd er verteld
Nou goed foutje vanuit ons dan maar
De ijskast zou de dag erna binnen komen en dan zouden we ingepland worden
Maandag 8 februari nog maar eens gebeld want niks gehoord de rest vd week
Ijskast is net binnen en word morgen bezord, prima das mooi

Vandaag de levering
Bij aankomst vertelde wij de jongens dat ze beter via de poort konden lopen omdat de ijskast naar de schuur moest
Het antwoord gvd dan moet ik weer keren
Daarna kregen we te horen dat er wel heel veel sneeuw in de tuin lag
De ijskast werd neergezet in de opening van de schuur , de oude stond naast de schuur en die wouden ze in eerste instantie niet meenemen
Ook heb ik 20 euro extra betaald voor al deze handelingen van de jongens
De ijskast staat zelf nog in de verpakking in de opening van de schuur

Regelrechte schande deze bezorgers

m 09-02-2021

Duidelijke website, makkelijk in gebruik.
1 dag later geleverd, snelle service en een goede prijs.

J. van der Heiden 09-02-2021

Erg gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk en duidelijk !
Niet onbelangrijk : Ook prijstechnisch gezien de beste keuze.

Jill 09-02-2021

Dienst verkoop en naverkoop is vlot bereikbaar via mail, bestelling gemakkelijk op te volgen. Levering tot op de minuut correct!

Erwin 09-02-2021

Top service!!!! Altijd alle apparaten bij bemmelenkroon besteld met verlengde garantie. Stel dat er wat aan de hand was bellen en het word opgelost. Dikke 10 voor het bedrijf bemmelenkroon.

Jann 09-02-2021

Klantvriendelijk
behulpzaam bij het veranderen van het product van de koelkast

Malika 08-02-2021

Heel fijne winkel om zaken mee te doen, blijkt nu eveneens erg goed te werken middels internet. Klantenservice is snel te bereiken en ook wordt er mee gedacht bij de aanschaf. Bezorgen en leveren keurig volgens afspraak, er wordt netjes opgeruimd en neergezet. Al met al zeer tevreden.

Esther 08-02-2021

Gisteren een vriezer besteld en ondanks dat de betaling aan mijn kant niet goed verliep, met handmatige acties tot gevolg, heb ik vandaag de vriezer kunnen aansluiten. Chapeau voor de snelle actie, op zondag ook nog, en de toch heel vlotte levering ondanks de betaal-hickup, waarvoor ik verantwoordelijk was. Vriendelijk personeel bovendien.

D 08-02-2021

Goede service. Vriendelijke behandeling maar jammer dat deze 2 heren geen mondkapjes droegen.

N vd h 08-02-2021

Fijne site met groot assortiment en een scherpe prijs. Snelle levering! Ik ga hier vaker bestellen

Bob 08-02-2021

Duidelijke website, prijzen zijn zeer gunstig en komen de afspraken na. Er zijn ruime keuze mogelijkheden om zelf te kiezen wanneer er geleverd kan worden. Het transportbedrijf waar zij mee werken Is bijna tot op de minuut nauwkeurig wanneer de chauffeur voor de deur staat.

Tim 08-02-2021

Snelle communicatie per email en levering wanneer gewenst op gewenste locatie.

P vd Veen 08-02-2021

Nadat ik een inbouwafwasmachine niet meer gerepareerd kon krijgen ben ik op zoek gegaan naar een vervangende machine met de juiste inbouw afmetingen. Telefonisch contact met Bemmel en Kroon leverde niet alleen een scherpe prijs, maar tevens contact met een ervaren verkoper op die mijn vragen kundig en duidelijk kon beantwoorden. Vervolgens heb ik mijn bestelling BK 1950207 voor de Siemens SX63E800BE, s’avonds om 19,45 uur telefonisch doorgegeven.
De volgende dag is de afwasmachine perfect volgens afspraak met de firma DYNALOGIC voor wat betreft de tijd planning 11.30 uur bezorgd door een zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur met een assistent. CHAPEAU voor de snelheid en correctheid van leveren.
Tijdens het inbouwen kwam ik een praktisch probleem tegen. Een belletje met Bemmel en Kroon bracht ook hierin de juiste telefonische ondersteuning. Nu na de eerste ingebruikname kan ik niets anders concluderen dat dit een heel plezierige ervaring is geweest met de firma Bemmel en Kroon en voor toekomstige aankopen een sterke partner
Met vriendelijke groet

Saber 08-02-2021

Heb onlangs wasmachine gekocht, maar die hadden ze niet, dan wordt door hun een andere aangeboden. Had graag gezien dat ze eerst overleggen voor ze een andere aanbieden, maar ben wel tevreden. Ander punt, op de said staat de machine nog steeds, maar leveren kan niet, toch raar, toch.

van den Bergh 08-02-2021

Goede voorlichting en kundige en vriendelijke montage.
Wij zijn zeer tevreden en blij met onze ijskast.

H.J.Siebert 08-02-2021

Heb een vrieskast besteld bij u via de telefoon was in 5 minuten geregeld en de andere dag al in huis mooie vrieskast netjes afgeleverd we hebben vaker wat gekocht bij Bemmel en kroon altijd een goede service een dikke pluim order nummer ZTW950025 met vriendelijke groet fam Siebert

Ben 07-02-2021

Een prima shop met scherpe prijzen. Het online bestellen ging erg makkelijk en vlot. Binnen een paar minuten had ik de bestelorder en verdere gegevens in mijn Postvak In. Het enigste nadeel voor mij was, was dat het bestelde product (diepvriezer) niet op voorraad was en dat ik daardoor iets langer moest wachten op de levering. Het was netter geweest als dit was aangegeven op de site van Bemmel en Kroon.

Dita Hut 07-02-2021

Vlotte levering van het bestelde product.Dik tevreden Alles is zonder schade aangekomen in mijn nieuwe woning

M Coenders 07-02-2021

21Sept 2020 een Inventum vvw6040ab vaatwasser besteld die op voorraad zou staan, ben er zelf achteraan moeten blijven wanneer deze geleverd zou eorden...,uiteindelijk 5mnd later op 5Feb geleverd en door dynalogics scheef geinstalleerd, vervolgens heb ik hem zelf maar waterpas gezet en leidingen omgelegd zodat het wel past... Zeer teleurgesteld in beide...

Schelling 07-02-2021

Fijne winkel, in Covid-periode een warmtepomp droger gekocht en laten afleveren.
De bezorgers kwamen met 2 man, netjes naar boven gebracht (zolder) aan gesloten en uitleg. Dat terwijl het al bijna 18:00 uur was.

Herman 07-02-2021

Het bestellen ging vrij eenvoudig en er waren al vele goede recensies geschreven.