Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

marjon 22-04-2021

goede service, medewerkers denken goed mee in het adviseren bij het uitzoeken van het juiste apparaat

BertM 22-04-2021

Aardige mensen, goed advies en niks is een probleem, precies zoals de klant het wil, top.
Ende goedkoopste.....ik hen goed vergeleken, zelfs grote jongens zoals Bol.com, Media Markt, Cool Bleu en BCC waren uiteindelijk duurder.

MJL 22-04-2021

Gisteravond laat 21:45u met spoed opzoek naar een nieuwe kookplaat ik zag vrijwel direct dat op de site van Bemmel&Kroon alles vrij makkelijk ging en dan ook nog eens voor 22u besteld de volgende dag bezorgen. Top geregeld en bezorgd. Die vergeten we niet meer!!!

Hulshof 22-04-2021

Als onze apparatuur het begeeft, bestellen we altijd via Bemmel&Kroon. Super goede snelle service. Ook 1 van de weinige bedrijven die zonder moeite op de 2e verdieping aflevert en het oude apparaat weer mee retour neemt. En het scheelt een hoop geld als je ze vergelijkt met bv een Coolblue. Super goede service, goede afhandeling en altijd voor herhaling vatbaar!

De koelkast is nog even afwachten, maar gezien de reviews twijfel ik niet aan de kwaliteit.

Super bedankt again!

Goof 22-04-2021

Zondag tegen de avond een wasmachine besteld, maandag ochtend staat hij al te draaien. Keurig afgeleverd en aangesloten, vriendelijke gast. En we zijn zeer tevreden over de wasmachine, prima webshop

Tanja 22-04-2021

Overzichtelijke online winkel met scherpe prijzen en fijne service - gisteren 21.55 besteld - vandaag op afgesproken tijd afgeleverd- staat meteen in mijn favorieten

Fred Tjallema 22-04-2021

Helaas geen goede ervaring,vaatwasser besteld van siemens leveren binnen 4 weken,gebeld nee in week 23. Werd een Bosch aangeboden top hebben we geaccepteerd alleen zonder besteklade deze zou meteen erbij geleverd,alles geplaatst maar geen besteklade. Ik snP niet waarom er geen contact wordt opgenomen met de klant. Er bestaat zoiets als klantvriendelijkheid. Maar Ajtec die de apparatuur plaatst die krijgt van mij een dikke 10+.

Arjan Indy 22-04-2021

Gisteren een combimagnetron besteld en s avonds twee maal contact gehad over de eventuele bezorging. Dit contact als zeer prettig ervaren. Vandaag is de magnetron reeds bezorgd door Dynalogic, en ik wil ook graag dit bedrijf complimenteren met hoe zij mij op de hoogte hebben gehouden wat betreft de verwachtte levertijd en voor de zeer vriendelijke en enthousiaste bezorger. Hier kunnen andere bezorgbedrijven een voorbeeld aan nemen. Nogmaals bedankt.

m.oversluizen 22-04-2021

dat ik heel tevreden ben over de uitleg van de laatste 3 producten die ik in korte tijd bij Bemmel & Kroon gekocht heb
ook de verkopers hebben plezier in hun werk gelukkig is dat nog bij Bemmel & Kroon (een aanrader)
bedankt voor de goede klantenservice.

Werner 22-04-2021

Dit is mijn eerste ervaring met Bemmel & Kroon en ik moet zeggen dat Ik heel erg tevreden ben met de afhandeling van mijn bestelling en de snelle en correcte levering. Goede informatie gedurende de tijd tussen bestelling en aflevering. Vragen worden direct beantwoord, ook in het het weekend.

Bemmel & Kroon doet wat het beloofd, prima bedrijf !

Hans 22-04-2021

Ons bezoek aan de winkel van Bemmel en Kroon was enkel en alleen om ons te oriënteren voor de aankoop van een nieuwe combimagnetron/oven. Niet de bedoeling deze meteen aan te schaffen. De vriendelijke verkoper haalde ons met zijn deskundige advies toch over de streep deze bij hen te kopen. Geen spijt van mede dankzij de vakkundige installatie een paar dagen later. Chapeau !!

Anphi 22-04-2021

Prima communicatie en service en prachtig product! Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe aanwinst, de metal gun metalen spoelbak van Lanesto!

Heel tevreden met inbouwkoelkast en service 22-04-2021

Vorige week vrijdag koelkast mét inbouwservice besteld op website Bemmel en Kroon. Had al eerder goede ervaringen met dit bedrijf. Heldere website en goede prijs. Meteen daarna bevestiging via mail ontvangen én enkele gerichte vragen ter controle of door mij bestelde apparaat wel zou passen. Dezelfde middag belde de monteur voor maken afspraak . Kon al op woensdag. Vriendelijke en correcte monteur kwam op de afgesproken tijd en in een uurtje uur was de omruil en plaatsing voor elkaar.. Alle verpakkingsrommel en de oude koelkast werd mee terug genomen. Ik ben een heel tevreden klant.

Alex kr. 21-04-2021

Top service, voor mij een dikke 10. Zeer snelle reactie op een mail bericht. Vraag snel afgehandeld met een passende offerte. De volgende keer weer via Bemmel en Kroon.

Tomczak 21-04-2021

Alles is volgens afspraak verlopen, levering op tijd, oud toestel meegenomen

J.kunst 21-04-2021

Fijne service ,goeie prijs - kwaliteit verhouding
Werken met een zeer goed installatie bedrijf samen
Zeer tevreden over alles

loes 21-04-2021

Top service! Snelle levering en aardige mensen die de wasmachine kwamen installeren. Binnen 15 minuten was de oude wasmachine beneden en de nieuwe geïnstalleerd.

Dirk Jonker 21-04-2021

Wij zijn inmiddels fan geworden van Bemmel & Kroon, we vinden hier altijd goed advies en duidelijkheid staat voorop.
Er is een hele goed after service, je wordt altijd heel goed te woord gestaan en er wordt goed naar je klacht geluisterd.
We staan soms versteld van de service die ze bieden, dat maak je de laatste jaren niet meer mee.
Wij kunnen dan ook iedereen aanraden om voor Bemmel & Kroon te gaan.

Christian 21-04-2021

Goede service, doen precies wat je gevraagd hebt bij de bestelling en de bezorging was ook keurig op tijd en op de afgesproken datum.

Marijke 20-04-2021

Mooie aanbieding, snel reactie en keurig op tijd geleverd door vriendelijk bezorgers.

top bedrijf 20-04-2021

Het is een top bedrijf, vijfde keer dat ik een bestelling plaats, altijd op tijd en goede service.

Anette 20-04-2021

Snel en vakkundig geholpen, prettig te woord gestaan, snelle levering en uitstekende service. Wasdroogcombi werd heel netjes geleverd en geinstalleerd, op de 4e verdieping nog wel. Erg blij dat ik hier mijn aankoop heb gedaan!

Roger 20-04-2021

Duidelijke en goed bereikbare klantenservice en supersnelle levering van onze wasmachine. Ik kende dit bedrijf nog niet maar weet het nu te vinden op het internet

Richard 20-04-2021

heb een Bosch wasmachine Bosch WAU28P75NL ordernummer: BKI974256 op maandag besteld en Dinsdag geleverd gekregen. met de track en trace kon ik precies volgen wanneer mijn machine kwam. De wasmachine was ook 100€ goedkoper dan elders. Ik ben zeer tevreden over het bedrijf Bemmel en Kroon

Westenbrugge 20-04-2021

Levering was goed de bestel volgende keer weer bij hun levering aan de deur was ook goed