Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Nina Samouil Dawaoud 15-07-2022

Heel makkelijk en snel en duidelijk vriendelijke alles gegaan ik heb de apparatuur nog niet open gedaan maar alleen nu om hoe ging met contact met meedewerk 'ers

Kees 15-07-2022

Keurig op de hoogte gehouden mbt levering, makkelijke bestelprocedure en goed verpakt geleverd .......heel tevreden klant 👍

Gilles 15-07-2022

Prima prijs/kwaliteit.
Snelle en verzorgde levering.
Een aanrader.
Perfect.

Lucas 15-07-2022

Snelle levering en goede service! Ik had mijn nieuwe koelkast op tijd besteld en aangegeven dat ik deze een aantal dagen later wou en ik had ook extra service besteld om zelf de koelkast niet naar boven hoeven te tillen omdat ik geen lift tot mijn beschikking heb. Dit werd zeer goed opgepakt door de bezorgers en mijn koelkast stond snel op z'n plek! De bezorging had een klein beetje vertraging, maar dat geeft niet.

Matteo Bazzani 15-07-2022

Bemmel&Kroon heeft goed voordelig en een top service. Toen ik probleem heeft gehad over producten die niet beschikbaar waren of levering tijd werd ik meteen geholpen met een belletjes. Wachttijd minder dan 5 minuten.

HB 15-07-2022

Ik heb al meerdere malen een aankoop inbouw witgoed gedaan. Gebeld met een medewerker voor advies en precies geleverd gekregen wat past. Echt top en volgende dag ook keurig op tijd geleverd.

Fred B 15-07-2022

Simpel weg een winkel waar een ruime keuze is van "witgoed" (ook in enkele andere kleuren) welke ook nog eens snel en uit voldoende voorraad zijn te leveren.

B. van Santen 15-07-2022

Siemens wasdroger met ordernummer gekocht.
Hele scherpe prijzen, duidelijke info op de site en levering op de gewenste dag.
Allemaal goed geregeld, ook oude droger gratis meegenomen.

A. 14-07-2022

10 minuten van tevoren werd ik gebeld dat mijn koelkast eraan kwam. Dat was ook zo. Keurig oude koelkast mee genomen en de nieuwe over de drempel in huis gezet.

Heinen 14-07-2022

Duidelijke pagina - makkelijk te navigeren, overzichtelijk en niet te veel toeters en bellen. Ook bezorging goed verzorgd.

Jean-Louis 14-07-2022

Alles volgens afspraak geregeld zelfs de bezorging netjes op tijd. Keurig personen die volgens afspraak de oude apparatuur meenamen ondanks het niet eenvoudig was. Bedankt

Jan Rauwerda 14-07-2022

Kon het bedrijf niet maar kan zeggen dat alles boven verwachting was
Niet duur super nette bezorging
Kort om ik bestel zo weer bij van Bemmel en Kroon

T. Elzinga 14-07-2022

Gisteren 13 -07-2022, via klantenservice Bemmel en Kroon bestelling diepvrieskast geplaatst, vandaag 14-07-2022 om 13.05 uur al geleverd. Topprestatie en er erg blij mee.

Brouwers 14-07-2022

Bestellen via de webshop ging snel. De bezorging met de installatieservice verliepen niet helemaal vlekkeloos maar dit is uiteindelijk opgelost door de klantenservice.

Richard 14-07-2022

Uiterst scherpe prijs voor artikel, ruim onder adviesprijs fabrikant en van concurrenten.
Snelle telefonische dienstverlening, korte wachttijd, vriendelijke medewerkers, na prijs info direct bestellen.
Vlotte en correcte levering van artikel. Track and trace met map werkte perfect.
Geen bezwaren tegen iets verder het huis inbrengen van artikel.

Janne 14-07-2022

Super snel, ontzettend goede communicatie, houdt zich aan afspraken en levert wat is besteld. Gisterenavond om negen uur besteld. Vandaag om elf uur binnen.

Lyda vermeulen 14-07-2022

vriendelijk personeel goede info in winkel over de artikelen.
de winkel ziet er goed uit alles goed zichtbaar en duidelijk geprijsd.

Best prices and services 14-07-2022

Looking to buy a washing machine I found Bemmel en Kroon having the best price - also including a 5 year guarantee . Not to mention the quickest delivery time. I made the order on 12th of July and next day at 14h00 o’clock the washing machine was at my home! Very fast and professional! Thank you guys!

P Vd meer 13-07-2022

We kwamen binnen voor informatie over een nieuwe wasmachine werden netjes en correct behandeld.
Door de uitleg hebben we gelijk de nieuwe wasmachine gekocht.We hebben al meer artikelen naar tevredenheid gekocht.
Ook de levering de volgende dag door Dynalogic was netjes verlopen Nu gaan we hopelijk genieten van de nieuwe LG wasmachine met alle nieuwe technologieën.

Margo 13-07-2022

Wat een fantastische winkel is dit. Bestelling geplaats en de volgende dag in huis. De bezorger hield ons goed op de hoogte van de juiste bezorg tijd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Toppers

Geen probleem 13-07-2022

Op 10 Juli 2001 kocht ik bij Bemmel & Kroon, in de Dorpstraat van Zoetermeer, op aanraden van verkoper X of Y, de 'Bauknecht' wasautomaat (type WA7733 WA). Zou ik veel plezier aan beleven. Op 15 Juni van dit jaar (2022) begaf deze het. Na 21 jaar trouwe dienst moesten wij een andere was automaat aanschaffen. Zonder aarzeling of bedenking naar Bemmel & Kroon. Nu in de winkel van Den Haag. Zie graag eerst de dingen vóór ik koop. Ook nu weer een deskundige verkoper en adviseerde ons de 'Samsung' type WW90TA049TH. Volgens verkoper zou deze niet onder doen voor de Bauknecht. Zijn dus wederom uitstekend geholpen / geadviseerd. Ook het vervolg traject, thuisbezorgen, installeren, uitleg en afvoeren van de 'oude' ging fantastisch. Alles volgens afspraak, snel, netjes en deskundig.

Han M 13-07-2022

Gebruiksvriendelijk site en reële prijzen, duidelijk.
Klantvriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en als een levering later geleverd wordt, snel antwoord via en op de mail wanneer deze wel geleverd word.

Marion Drinhuyzen 13-07-2022

De winkel krijgt van mij een 10+, zelfs bereikbaar op zondagavond 22.30 uur voor service . Prijs en kwaliteit is geweldig.
Levering tot op de minuut afgestemd en doorgeven. Bij vragen wordt er direct na mail verkeer gereageerd. In 1 woord een prima service en een super geweldige ijskast.

JMR.D 13-07-2022

De verkoopmedewerker was direct, duidelijk, eerlijk en vrolijk. Hij wist precies aan welke knoppen hij kon draaien om een snelle beslissing te laten volgen zonder aandringen of opdringen. De website mbt het artikel inclusief de aanbieding en levering waren duidelijk. De snelheid van handelen in het vervolgtraject van aanschaf en betaling tot en met de uiteindelijke levering door hun eigen logistieke mensen was voortreffelijk.

Paul Derks 13-07-2022

Nieuwe wasmachine en droger gekocht
Goede uitleg in de winkel gehad en slechts 2 dagen later al geleverd en keurig netjes aangesloten.Helemaal top!!