Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Merian 27-04-2022

Een duidelijk website, goed en overzichtelijk. Vonden wij ons juiste product.
Duidelijke uitleg van de producten.

Werd netje en snel bezorgd door de bezorger op de afgesproken tijd , ze niet was niet beschadigd. En werkt perfect.

Kees 27-04-2022

Goed bereikbaar, helder (telefonisch) advies en uiteindelijk een soepele bestelling. Het volgen van de bestelling top en betaling makkelijk. Levering conform afspraak, binnen het (op de dag) afgesproken tijdslot en een keurige installatie door correcte monteurs.

Nicole 27-04-2022

Via dit bedrijf een inductie kookplaat Etna KIF880ZT aangeschaft. Snelle levering en product snel defect. Na een paar maanden foutcode en kookplaat onbruikbaar. Nu 5 maanden later nog geen nieuwe kookplaat ontvangen. Bemmel en Kroon verleent nul service en verwijst alleen maar door naar de fabrikant Etna die door leverproblemen geen kookplaat kan leveren. Men geeft aan dat dit met problemen Covid (tekort aan ships) te maken heeft. Ik heb zelf al diverse malen gevraagd naar een oplossing of naar het leveren van een vergelijkbare kookplaat, maar deze winkel blijft doorverwijzen en reageert zeker niet klantgericht.

Wil 26-04-2022

Kwam als voordeligst naar voren op de site en een pluspunt was dat het op zondag kon worden bezorgt wat mij wel aansprak

Hans 26-04-2022

Klantvriendelijke winkel met deskundig personeel. Bij vragen wordt adequaat gereageerd.

Pieter 26-04-2022

Overzichtelijke site. Snel geholpen en super snelle levering. 100 % tevreden

Marcel 26-04-2022

Fijn geholpen door verkoper Leendert. Goed advies en snelle afhandeling. Ook netjes afgeleverd door de bezorgdienst.

NIWHL 26-04-2022

Vriendelijke ontvangst in een winkel met een uitgebreid assortiment. Uitleg over de artikelen die ik zocht, goed geïnformeerd over levering en bezorging! Zelfs nog tot een fijne prijs gekomen! Dus voor mij geen prijsschreeuwers meer, maar een persoonlijke benadering bij Bemmel en Kroon 🤴

Elmer 26-04-2022

Prima klantenservice, snelle reactie. Volgende dag geleverd. 21.25 besteld. Super!. Handig ook die sms voor af wanneer de levering aankomt.

LS 26-04-2022

Dag van levering op ons verzoek nog kunnen wijzigen. Levering prima in orde.

F de Vos 26-04-2022

Over een periode van een aantal maanden hebben we per telefoon uiteindelijk 6 apparaten gekocht bij Bemmel en Kroon. De verkoper was altijd vriendelijk, super flexibel, accuraat en meedenkend. Door corona konden we beperkt kijken dus dat deden we op andere locaties, maar onze bestelling kon steeds aangepast en is uiteindelijk netjes afgeleverd op plek en tijd die ons paste tegen een scherpe prijs. Zeer tevreden!

Erwin Stassen 26-04-2022

Amerikaanse koelkast order BKI1085165 besteld, super geïnformeerd betreffende levertijd, goede prijs. Nette en zeer vriendelijke bezorgers.

S. Schaefers 26-04-2022

De prijzen zijn scherp en de klantenservice is goed bereikbaar.
Waar ik niet tevreden over ben, is dat je kan aangeven dat je oude apparaat meegenomen word. Uiteindelijk na anderhalve week wachten tot mijn product geleverd werd, komt er een bezorger aan, met een bezorg bus die is afgevuld tot aan het dak.
Het mee retour nemen van mijn oude apparaat ging hem dus niet worden, dat heb ik zelf maar gedaan.
De bezorger gaf wel aan dit te melden, het oude apparaat zal dan later nog opgehaald worden.
Maar het gaat niet zo als word aangegeven op de website en je wilt gewoon van je oude apparaat af.

Dam 25-04-2022

Goede communicatie, snelle levering en niet duur. Ook telefonisch bereikbaar.

Janssen 25-04-2022

We waren op zoek naar een nieuwe wasmachine en droger. Bij Bemmel & Kroon profiteerden we van Miele-combinatiekorting én werd er nog extra korting (Paasweekend) gegeven. Dat gaf ons de doorslag om hier te bestellen. Bovendien kon de levering snel plaatsvinden, zoals gewenst. Ook het systeem om de bezorgers te volgen werkt perfect! Kortom, super tevreden!

jo peeters 25-04-2022

Geachte,
Een geschil met de fabrikant van een geleverd product zeer fijn opgelost. Klantenservice is uitstekend en beleefd. De bemiddeling tussen mij en bemmel en kroon is echt bijzonder te noemen. Hier bent u klant zoals wij dat in de jaren '70 ook nog kenden: er wordt gekeken naar mens en product. Het contact verloopt snel en kan op verschillenden wijzen gebeuren. Er is altijd een overleg mogelijk. Als klant ben je geen nummer. De producten staan natuurlijk voor zich, en deze leverancier begeleidt de koop prima met de daarbij behorende garantie. CHAPEAU.

Knilles 25-04-2022

We hebben overal gezocht naar een beschikbare AEGstoom/bakoven. Hij was zelfs bij AEG zeLf niet te koop: wel bij Bemmel en Kroon. Hen kon je bellen om te bestellen wanneer je maar wil. Je krijgt direct een vriendelijke deskundige verkoper aan de lijn en “last but not least “ de scherpste prijs

Mark 25-04-2022

Snel en netjes geleverd. Inclusief aansluiten. Vriendelijk personeel. Goede service.

Engela Senff 25-04-2022

Bemmel&kroon heeft mij goed geadviseerd bij de keuze van een Qcooker.
Medewerker was professionele,hulpvaardig en slagvaardig.
Erg blij en tevreden met mijn aankoop.

Raymond 25-04-2022

We hebben hier onze nieuwe quooker aangeschaft. De kraan is snel geleverd en tegen een aantrekkelijke prijs. Ook over de installatie die via Bemmel&Kroon is geregeld zijn we erg te spreken. We gaan hier zeker vaker terugkomen.

JokeA 24-04-2022

Mijn bestelling met ordernummer BKI1080986 oftewel een wasmachine van LG van 17 kg is keurig netjes op tijd bezorgd en geleverd volgens de afspraken. Goede communicatie m.b.t. de tijd dat het afgeleverd zou worden en een keurige prijs/kwaliteit verhouding! Verder kreeg ik nog een leuke kortingsactie i.v.m. bestelling tijdens de Paasdagen, kortom ben heel tevreden!

Koen Tiben 24-04-2022

Leuke webshop. Laagste prijs garantie. Wel jammer dat we pas ná 24 uur er achter kwamen dat er toch een kleine (transport) schade is te zien. Reclameren na 24 uur blijkt zinloos. Als je hun voorwaarden gelooft.

Dick 24-04-2022

Miele droger en Miele wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon (order BK11074861) na wat kijken hier en daar; mooie scherpe prijs gekregen. Supersnelle en accurate communicatie met Bemmel en Kroon. Levering eigenlijk sneller dan verwacht (Miele zelf gaf aan dat het wel maanden kon duren), wij hadden de apparaten al na twee weken binnen. Communicatie voor de levering en levering zelf helemaal top (Dynalogic). Helaas bleek de droger af fabriek al een assemblage fout te hebben, voorplaat zat scheef. Met Bemmel en Kroon gebeld, volgende dag meteen omgeruild.
Inmiddels snorren beide apparaten tevreden en zijn we al weer vele wasjes verder.
Kortom, helemaal tevreden en top levering! Wat kan er nog beter? Wij zouden het niet weten, dit is zoals het hoort en dit geeft je het gevoel echt klant te zijn!
Top!

EK 24-04-2022

Winkel makkelijk bereikbaar met voldoende parkeer gelegenheid.
Website overzichtelijk met actuele voorraad update.
Medewerkers in de winkel vriendelijk en gelukkig zakenkundig.
Ruime opstelling van diverse producten om in de winkel te bekijken.

Erwin Stassen 23-04-2022

Amerikaanse koelkast besteld order BKI1085165. Goede prijs, super geinformeerd betreft bezorging, nette en vriendelijke bezorging. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.