Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bruno 08-10-2022

Zeer vlotte en correct levering vanuit Nederland naar België. Perfect op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

Henriette 08-10-2022

Zeer tevreden over Bemmel en Kroon, zeer goede service tot 2300 uur savonds bereikbaar voor vragen en advies, direct online besteld en volgende dag al in huis, ook dit is zeer duidelijk je krijgt overal mail en bevestiging van, en ze houden je heel goed op de hoogte waar de bezorger is, echt ik vind dit een 10 waard dit soort service vind je niet snel meer.

Siebe 08-10-2022

Telefonisch een wasemkap besteld, werd gelijk gecheckt of die voorradig was, de bestelling werd gelijk in orde gemaakt en de volgende dag had ik de wasemkap al in huis. Zeer vriendelijk en accuraat geholpen.

Marcel 08-10-2022

Gisteren een nieuwe Bosch wasmachine bij dit bedrijf via de website aangekocht. Prima prijs en duidelijke voorwaarden. Zonder problemen afgeleverd; 3 trappen op zonder probleem en oude machine netjes mee terug. Tijdens transport perfect op de hoogte gehouden van moment van afleveren. Fijne zaak, kom hier zeker terug.

Hafid 08-10-2022

ordernummer BKI1127116
Goede telefonische service en offerte traject.
De bezorger gaf nauwgezet aan wanneer de inductiefornuis gebracht werd.
De inductiefornuis ziet er uit zoals op de website.
Nu nog wachten totdat de elektricien geweest voor de aansluiting.

Tjeerd 08-10-2022

Gunstige prijs via kortingsactie, had nog telefonisch wat vragen en ben prima geholpen. Snelle levering. Tot nu toe erg tevreden.

Jeroen 08-10-2022

Beste aanbieding op een goede website met ruime produktinformatie. Aankoop en afhandeling prima geregeld en levering exact zoals afgesproken. Zo is internet winkelen bedoeld.

Silvan 08-10-2022

Snel reactie na contact zoeken. Goed en degelijk advies. Prijs zeer scherp.
Product netjes en volgens afspraak geleverd

Witgoedkoper 08-10-2022

Prijs 👍; Verkoopadvies in orde; levering zozo: vriendelijk maar zeer gehaast (docu incompleet, uitleg voor bestelling van € 1.000 minimaal); shabby bestelwagen.

Ton en Jos Swillens 08-10-2022

Op de website gezocht naar vrieskast, makkelijk en snel gevonden, een Liebherr FNE 4250-20, mede door volledige gegevens van het apparaat op de site. Wilde ‘m toch eerst in het echt zien. In filiaal Den Haag vriendelijk en vakkundig geholpen. Besteld, kon de volgende dag al bezorgd worden. Geweldige service. Wij zijn uiterst tevreden.

René 07-10-2022

De winkel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. De website is gebruiksvriendelijk. En er is sprake van een snelle levering.

Harrie 07-10-2022

Een andere leverancier mag dan alles doen voor een glimlach, Bemmel en Kroon zorgt gewoon voor een vette lach. Laagste prijs (voor zover ik weet), snelle levering en aansluiting van onze wasmachine. Oude apparaat in het busje en klaar. Een kind kan de was doen!

Tina 07-10-2022

Uitgekozen vanwege goede beoordelingen. Vriendelijke medewerkers, en uitstekende communicatie voorafgaande aan de levering.
Zou een volgende keer zeker weer voor dit bedrijf kiezen.

Jos 07-10-2022

BKI1130720
Alles, van begin tot eind, goed gecommuniceerd.
Ik ben erg tevreden over dit bedrijf, alles volgens afspraak geleverd en zo snel, super

Hugh Hulleman 07-10-2022

Supersnelle offerte, scherpe prijs, prima aflevering. Aanrader voor witgoed!

R. van Duuren 07-10-2022

vriendelijke en behulpzame medewerkers. Snelle toelevering van een offerte met een concurrerende prijs. levering middels koerier is super en geeft veel 'vrijheid'. koerier geeft bijna tot op de minuut aan wanneer hij voor de deur staat. (ordernummer BKI1127795)

Wim te Brake 07-10-2022

Scherpe prijzen, vriendelijke en degelijke bezorgers, telefonisch goed bereikbaar.

De Bruin 07-10-2022

Uitstekend geholpen in de winkel .en zeer snel en keurig bezorgd op de plek waar wij het wilden.

Fred 07-10-2022

Dit is de tweede bestelling. Na een mooie koeler nu een Bosch warmtepompdroger gekocht. Snelle reactie op de bestelling en de leveringsmogelijkheden. Netjes door de bezorgers geplaatst en oude droger en verpakking mee teruggenomen. Precies op afgesproken tijd. Topbedrijf!

Benjamin. 07-10-2022

Zowel de aankoop als de bezorging /installatie zijn perfect . Er wordt veel aandacht besteed aan de wensen van de klant.
Vragen worden goed beantwoord zowel tijdens als na de inkoop. Dit alles geeft de klant een goed gevoel bij het verlaten
van de winkel op het Cruquiusplein .

Abi Daruvalla 07-10-2022

Snel, meedenkend, probleem-oplossend, flexibel, beschaafd, vriendelijk, duidelijk communicatie - wat wil je meer?!

Ron Atmodimedjo 07-10-2022

Bezorging is optijd volgens de opgegeven tijdsperiode, vriendelijke bezorgers.

Stephan Willekes 06-10-2022

In de avond voor 22:00 een nieuwe warmtepomp droger besteld en de volgende dag netjes geleverd waarbij we tussentijds keurt zijn geïnformeerd hoe laat de chauffeur zou komen. Naast een vlotte levering ook nog eens de scherpste prijs op internet en direct leverbaar! Top.

Ardy Felius 06-10-2022

Bij mijn zoektocht naar een inductiekookplaat kwam ik bij Bemmel & Kroon terecht doordat het gewenste product daar het goedkoopst bleek. Op mijn verzoek of zij ook de montage konden verzorgen werd ik verwezen naar AJ Tec BV, waar zij mee samenwerken. Er moest bij mij een stuk uit het granieten aanrechtblad gezaagd worden. Ik werd vakkundig en netjes te woord gestaan en de afspraak was snel gemaakt. De plaat besteld bij Bemmel & Kroon en de levering en montage werd verzorgt door AJ Tec BV. Een dag voor de levering zou ik een mail krijgen met het tijdstip van levering en als de monteur onderweg zou zijn kon ik nog een telefoontje verwachten om dit te bevestigen. En zo geschiedde! De monteur was er om 8 uur en om 10 was alles keurig netjes geregeld. De monteur werkte keurig netjes en nam de oude kookplaat mee terug.
Ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon

Anoniem 06-10-2022

In september een afzuigkap besteld bij Bemmel & Kroon waarbij op de website in groene letters duidelijk 'op voorraad' stond vermeld. Deze website hadden wij geselecteerd op de mogelijkheid van een snelle levering. Voor 22.00 uur besteld, dus de volgende dag bezorging, was het uitgangspunt.
Na betaling ontving ik de order, waar tot mijn ergernis werd vermeld dat de afzuigkap toch niet leverbaar was en nog moest worden besteld bij de producent. Zonder enig excuus of enige indicatie op welke termijn deze geleverd zou kunnen worden.
Op 6-10 de klantenservice gebeld en om uitleg gevraagd over de foutieve informatie bij het artikel in de webwinkel op 30 september.
De telefoniste probeerde mij op zeer onsympathieke manier wijs te maken dat ik de informatie bij het artikel niet goed had gelezen om niet toe te willen geven dat er een fout is gemaakt. Werd bijna afgesnauwd en het gesprek werd ten slotte verbroken. Deze negatieve ervaring is voor mij een reden om deze webwinkel niet aan te bevelen.