Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Kuyt 25-02-2022

Duidelijke beschrijving van het apparaat en een snelle levering. We waren op zoek naar een uitbreiding van onze Siemens set, combi-magnetron en koffieapparaat, nu is de set met de stoom oven compleet.

Kobus Van Boxtel 25-02-2022

Ik vind het een mooie winkel en je word er goed geholpen en goeden prijzen tegenover andere winkels

Alp 25-02-2022

Gekozen voor Bemmel en Kroon omdat ik jaren terug ook mijn keuken hier gekocht hebt. Nog altijd erg tevreden! Webshop is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk! Met de filter optie krijg je de juiste en beste keuze aangeboden. Tevens erg vriendelijke en behulpzame klantenservice! Aankoop van mijn inductie kookplaat is snel geleverd en professioneel geinstalleerd. Erg tevreden met mijn aankoop en de algehele proces!

Ruud van Dal 25-02-2022

Onze Samsung wasdroger maakte plots bizar veel herrie en het bleek te duur om te laten repareren, dus we moesten op zoek naar een nieuwe. Met twee kleine kinderen is een droger toch wel erg handig. Van die handdoeken die aanvoelen als karton wordt niemand blij. Na veel online uitzoeken en reviews lezen uitgekomen bij een LG. En die bleek bij Bemmel & Kroon het goedkoopste. Meteen gekozen voor de verlengde garantie van 5 jaar, want dat is wel een prettig gevoel. Woensdag besteld en op vrijdag staat hij op zijn plek en is de oude meegenomen. Helemaal top!
Ook voor de heren van de bezorgdienst petje af, de hele dag wasmachines en drogers naar de zolder op en neer brengen. Ga er maar aan staan. En dan toch nog super vriendelijk zijn.
Het was mijn eerste ervaring met Bemmel & Kroon en die is heel goed bevallen!

Wiljan 25-02-2022

Zoals altijd uitstekende service en correcte levering. Ik kom hier telkens terug voor bestelling van witgoed; telkens naar volle tevredenheid!

Elisabeth 25-02-2022

Direct een offerte ontvangen en daarna een snelle levering en goede service, we zijn zeer tevreden.

Anoniem 25-02-2022

Betere prijzen dan elders, correcte communicatie, toezeggingen over bezorging worden nagekomen, keurige bezorging op bovenverdieping, oude apparaat en verpakkingsmateriaal worden netjes meegenomen.

G.J.v.d. Wilk 25-02-2022

Ontvangst bij Bemmel en Kroon als zeer positief ervaren . Kundige verkoper, goed advies. Aflevering was probleemloos. Keurige bezorgers, complete montage kundig uitgevoerd, wasmachine werkt prima. Ben zeer tevreden.
ordernummer: 1067257 ( Bosch wascombinatie)

Baas 25-02-2022

Fijne winkel, keuken al besteld en meerdere apparaten zo nu ook een droger. Fijne service en goede bezorging, snel en vakkundig.

Joop van der Zwan 25-02-2022

Gekozen voor de extra korting.Vriendelijk en correcte behandeling.Bezorging goed geregeld, door zeer beleefd personeel. Alles klopte.

Groeneveld 25-02-2022

Goede site. Prijs/kwaliteit prima. Goede communicatie en snelle levering. Dik tevreden.

Claire 25-02-2022

Wij hadden een vaatwasser besteld bij Bemmel & Kroon en hadden de website niet goed gelezen maar het resultaat was alsnog top. Wij dachten dat 'leverbaar op bestelling' betekent dat de vaatwasser op voorraad is. Wij waren dus teleurgesteld toen we de mail kregen met een langere levertijd dan een dag. Het betekent dat de vaatwasser wordt besteld bij de leverancier en bij binnenkomst in hun magazijn, doorgestuurd wordt. Gezien wij haast hadden, hebben wij met enige twijfel contact opgenomen met de klantenservice. Daar was de service super! Wij hadden namelijk een vaatwasser gevonden die 'op voorraad' was voor dezelfde prijs. Rond acht uur 's avonds hebben wij onze bestelling nog kunnen wisselen en kwam de volgende ochtend een vergelijkbare (zelfs betere) vaatwasser binnen. Fijn dat deze mogelijkheid bestaat en dat de klantenservice zo snel en compleet antwoordt. We kregen duidelijk antwoord op onze vragen en een nieuwe factuur. Bovendien was dit allemaal in minder dan een half uur geregeld. Goede webshop met service!

Wim Notenboom 25-02-2022

Snelle levering en vriendelijke bezorgers. Prachtig apparaat en bijzonder stil

Rozema 25-02-2022

Overzichtelijke webshop en een super communicatie. Wij werden steeds op de hoogte gehouden, eerst was het product niet leverbaar, maar binnen een week ontvingen wij een mail waarin we zelf de bezorgdag konden kiezen. Goed op de hoogte gehouden over de tijd wanneer de bezorgers komen. Vriendelijke bezorgers. Top!

Tanja 25-02-2022

Wat een enorme snelle service en wat een mooie inductieplaat nu nog even aansluiten en snel op Electra koken zal even wennen zijn maar dat gaat snel genoeg Top plaat en Top verkoper

Gerard 25-02-2022

Prima prijs. Goed contact via email gehad. Levering fantastisch: heel vriendelijke en behulpzame bezorgers.

dankog 24-02-2022

Ik heb gebeld om een leveringstijd van de website te bevestigen. Het klopt wat staat op de website dus heel grote eerste punt want ik heb in december een keukenplat bij andere website gekocht en nog steeds niet gekregen en het was volgens website "op voorrad". Dus drama geen geld geen keukenplat. Maar naar clou- termijnen op website bemmelenkron zijn waar. Tijdens gesprek heeft iemand aardig mij gelijk geholpen met kopen dus ik hoeft nieks extra via website te doen. Allen via ideal door gekregen email betalen en hup - vandaag heb ik mijn nieuwe keukenplat thuis! Dank jullie wel! Jullie zijn het best! snel, behulpzaam, goedkoop en betrouwbaar! Ik hoop dat kan ik met mijn bestelling nog iets extra te krijgen. Maar ik raad deze winkel wel aan

Samantha 24-02-2022

Ik ben een erg tevreden klant en koop wel vaker via kieskeurig.nl omdat het gewoon fijn is dat je gelijk kan filteren wat en hoe en ook de prijsvergelijking geeft hij goed door en de service is top komen afspraken na kortom top site!!

rooden1982 24-02-2022

Mooie nette en snelle service.
Duidelijke bezorg data keuz
Ruim assortiment

Niek 24-02-2022

Correcte afwikkeling van online bestelling
Reeds eerder hier bestelling gedaan en hiermee ook goede ervaring

Witgoed bijna sneller geregeld als lokaal 24-02-2022

Na geruime tijd zoeken naar nieuw witgoed A+++ en voor mij gunstige prijs kwam ik bij Bemmel en Kroon uit. Mail verstuurd met vraag over de machines en direct al een voor mij leuke offerte. Moest helaas de levering opschuiven, doch ook dat zonder probleem direct een week opgeschoven. Al deze ‘acties’ na 18:00 uur. Voor slechts een kleine vergoeding op de 2e verdieping geplaatst en getest. Top geregeld

PeterB 24-02-2022

Vorige week kocht ik een Miele inbouwkoffiezet bij Bemmel & Kroon. De communicatie nadien verliep was zeer snel en duidelijk. Nadat ik het toestel had voorafbetaald was ook de levering een fluitje van een cent.
En dit alles aan een erg goede prijs. Miele is ongeveer overal dezelfde prijs, maar Bemmel & Kroon slaagt er toch in een mooie korting te geven.
Kortom: super service aan een super prijs.
Groeten

Guus 24-02-2022

Bestelling was zo gedaan. Overzichtelijke site en heel veel producten beschikbaar. Compleet assortiment.
Levering was vertraagd (zoals overal) maar daarover werd goed gecommuniceerd.
Uiteindelijke levering was nog net op tijd voor mijn bouwproject. Op de dag zelf wordt ook heel duidelijk gecommuniceerd over de aankomsttijd. Heel plezierig.
Heel tevreden!

Fam Berets 24-02-2022

Zeer tevreden! Goede prijzen,zeer correct en behulpzaam te woord gestaan en ongelofelijk snelle levering v apararuur.Kregen bericht dat t binnen was en konden het de dag erna zelfs al bezorgd krijgen.Ook dat was prima geregeld,kregen berichtjes over tijdstip v bezorging en dat klopte exact!
Perfect! Zal deze firma zeker aanbevelen bij anderen.

Walter H. Dedters 23-02-2022

Duidelijke, overzichtelijke website.
goed contact ná de bestelling en vooraf aan de aflevering. Prima !