Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Arentsen 04-03-2021

Diverse online winkels bezocht en voor onze inductiekookplaat kwamen we voor de beste prijs uit bij Bemmel en Kroon. Snelle afhandeling en ondanks Corona toch een vlotte levering.

M. vd Berg- Kok 04-03-2021

Ik heb online gekocht en een paar vragen telefonisch gedaan. Dat is goed bevallen. Wel jammer dat de jongens die hem kwamen brengen zeiden dat hij niet door de deur paste waar hij moest komen staan, dus hadden ze hem niet aangesloten., waarvoor ik wel betaald had.Mijn zoon zette de wasmachine zonder problemen op zijn plek en heeft hem aangesloten. Maar hij draait nu prima

Harry 04-03-2021

Heldere site en voordelig geprijsd. Duidelijke afspraak en vooral keurig afgeleverd en geplaatst. Aanrader.

Mustafa Tan 04-03-2021

De laagste prijs voor de wasdroger naar keuze vond ik bij Bemmel en Kroon en werd hij nog goedkoper dankzij een kassakorting en de machine werd de volgende werkdag bezorgd precies op tijd.

Mike Richmond 04-03-2021

Zeer tevreden met Bemmel en Kroon.Vandaag combi stoomoven geleverd. Paar maanden geleden hebben ze ook netje onze inductiekookplaat geleverd. Daar zijn we nog steeds erg blij mee.

Dave 04-03-2021

Wat een top bedrijf een aeg warmtepomp droger besteld en inderdaad de goedkoopste. En super snel bezorgd.

MarliMarloe 03-03-2021

Topservice! Zowel aan de telefoon als bij aflevering snel en netjes. Ik kende eerlijk gezegd het bedrijf Bemmel en Kroon niet maar ik kwam op de site terecht toen ik op zoek was naar een scherpe prijs en ik kan dit iedereen aanbevelen.

Mo 03-03-2021

Voor de 1e keer een wasdroger besteld bij dit bedrijf. De klantenservice neemt de tijd en is vriendelijk en behulpzaam. Per mail had ik binnen 10 min. al respons en een tevreden oplossing. Ook de levering was snel en op tijd. Scherpe prijzen! Voor herhaling vatbaar.

Frank 03-03-2021

Scherpe prijs, direct reactie van de klantenservice op vragen en snelle levering.

Marco Groot 03-03-2021

Perfecte prijs kwaliteit verhouding en goede service, tevens is de aansluitservice waar wel voor betaald moet worden goed geregeld

M. Leniger 03-03-2021

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen, simpel, helder en duidelijk. Verbeter puntje is planning aangeven in de site, dit is nog steeds handmatig.

Berkhout 03-03-2021

Via de telefoon heb ik een goed gesprek gehad met goed advies. Snelle afhandeling en een prima product geleverd. zeer tevreden.

D 03-03-2021

Overzichtelijke site
Goede service
Klant vriendelijk
Behulpzaam
Snelle levering
Extra service is ook echt extra service door professionele mensen

Erik 03-03-2021

Ik had al eerder een stuk witgoed bij Bemmel en Kroon aangeschaft en dat beviel mij uitstekend. Gisteren gaf mijn oude wasmachine de geest. Internet op, Bemmel en Kroon opgezocht en aan de hand van recensies een nieuwe uitgezocht. Blijkt na aankoop het gekozen model niet voorradig te zijn en wat doet Bemmel en Kroon, ze bieden zomaar een gelijkwaardig maar duurder model aan voor dezelfde prijs. Nog geen 20 uur later staat de nieuwe wasmachine al te draaien. Dikke prima dus!

suma 03-03-2021

Perfecte prijs en afhandeling snelle bezorging en oude vaatwasser meegenomen top!

Jim 03-03-2021

Onze oude vaatwasmachine was kapot en we zochten een nieuwe die moest voldoen aan specifieke eisen. Diverse websites boden vaatwassers aan tegen scherpe prijzen, maar de websites waren niet up-to-date: de machines bleken niet leverbaar. En dat is niet fijn: lokken met lage prijzen en vervolgens niet leverbaar. Uitieindelijk zijn we op één type gaan zoeken. Bij één webshop kregen we een uitstekende aanbieding maar de levertijd was te lang. Bij Bemmel&Kroon was dezelfde vaatwasser de volgende dag al leverbaar. De prijs was wel hoger - maar één belletje en de prijs werd onmiddellijk 'gematcht'. Binnen één minuut een juiste offerte ontvangen, betaald en de volgende ochtend stond de bezorgdienst op de stoep met de nieuwe machine. Keurig afgeleverd (corona-proof) en een uurtje later waren we blij met onze werkende vaatwasser. Zo kan het dus ook!

Top: snelle communicatie, 'laagste prijs' wordt waargemaakt, goede info over voorraad/leverbaarheid, supersnelle levering.

Ik kocht een vaatwasmachine Siemens SX65ZX49CN

Paul 03-03-2021

Gewoon altijd weer super service - super scherpe prijs! Alles volgens afspraak.

Bertram 03-03-2021

Online besteld en geholpen door een verkoper in Filiaal Heemstede.
Het is een Atag gaskookplaat zwarte uitvoering en meteen een schot in de roos.
Online kopen zonder gezien te hebben is dit product door de verkoper aanbevolen.
Atag is een wereld naam en product.
Een super wok brander zit erop en stevige gietijzeren pannendragers.
Voor de echte kok op gas koken is dit een dikke tien.

Frank 03-03-2021

De webshop heeft een groot aanbod voor aantrekkelijke prijzen. De voorwaarden zijn duidelijk. De levering was vlot en netjes volgens afspraak.

Christina van Gelder 03-03-2021

Vriendelijke Meneer aan de telefoon gehad en een goede levering van mijn Samsung Amerikaanse koelkast waar ik erg blij mee ben.

M. Randsdorp 03-03-2021

Keurig en snel geholpen bij mijn telefonische vragen over het aan te schaffen product. Een Miele vriezer type FN 24062 WS.
Keurig geleverd ook, binnen het gestelde tijdsblok. Het enige wat jammer is, is dat het product werd aangeprezen met de energieklasse A++, maar volgens het nieuwe systeem krijgt het apparaat de kwalificatie F (dat is de op één na laagst scorende klasse). Die informatie zat er wel netjes bij. Ik hoop maar dat dit apparaat toch nog wat zuiniger is dan het exemplaar dat we weg gedaan hebben. Die was namelijk 34 jaar oud.

Leen G 03-03-2021

We hadden eerder al de afzuigunit van NOVY hier besteld voor een zeer scherpe prijs.
Daarna kwam ik toevallig de mega deal actie van begin januari tegen. Daarbij kreeg ik (telefonisch) een aanbod voor de ATAG apparatuur van onze keuze voor een prijs waar ik geen minuut langer over hoefde na te denken.
Fantastische deal die gisteren afgeleverd is. Ziet er top uit.
Contact met B&K over de levertijd liep zeer soepel. Geen ellenlange wachttijden en duidelijke response.

Wim & Hanny Budel 03-03-2021

Keurige afwikkeling van de aankoop.
Met name de samenwerking met installateur AJ Tec was voor ons een reden om onze nieuwe oven bij Bemmel & Kroon te bestellen.
Dus, zowel aankoop (ondanks het corona-virus) en installatie waren voortreffelijk.

d.heins 03-03-2021

Kwaliteit door te zeggen wat ze doen en te doen wat er gezegd wordt. Prima service. Was niet bekend met de webwinkel maar achteraf heel goede keuze .

Monique 03-03-2021

Na wat moeite de juiste man te pakken gekregen die een goed advies gaf en gezorgd heeft voor een snelle levering.