Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

marten 24-09-2021

Belangrijk voor mij is extreem snelle replies van Bemmel en Kroon op mijn emails. Altijd binnen 5 minuten.

Mirelle 24-09-2021

Koelkast bekeken in de winkel en na thuis de maten te hebben gecheckt besteld via internet. Snelle levering en voordelig.
het transport was duidelijk, aankomsttijd van tevoren aangekondigd en nog een telefoontje vlak voor levering. Zeer tevreden over Bemmel & Kroon.

1 kritisch puntje, de verpakking namen ze niet mee (staat op de site van wel: 5. OPRUIMEN VERPAKKINGSMATERIAAL Onze bezorgers ruimen het verpakkingsmateriaal netjes voor u op en nemen het mee retour.) Maar ik kan er begrip voor opbrengen. Maar dan wel even van de site verwijderen :).

Bert en Joyce 23-09-2021

Keurig nette schone zaak. De verkopers zijn niet te opdringerig en laten je eerst rustig langs de producten lopen. Mijn vrouw en ik zijn goed geadviseerd over de aankoop.

Mark Scheurwater 23-09-2021

Zeer correcte en snelle levering. Direct bevestigingsmail, track & trace, tijdslot, sms van de chauffeur. Meerdere bestellingen gedaan bij Bemmel en Kroon en altijd top!

Ingrid Sintnicolaas 23-09-2021

Overal gekeken maar is het goedkoopste en goede uitleg en netjes afgeleverd keurig

San 23-09-2021

Zondag op het internet gezocht naar een tafelmodel vriezer en kwamen uit bij Bemmel en Kroon met een leuke zomeractie
Liebherr GP 1376-21 en normaal is het de andere dag leveren maar deze keer was dit model niet op voorraad. Na een paar keer bellen naar de klantenservice waar ik heel vriendelijk te woord werd gestaan werd het via Dynalogic donderdagmiddag geleverd.
Mooie vriezer met ruime laden.

Sanne 23-09-2021

Wij hebben hier onze wasmachine en droger gekocht met order CRQ928261

De bezorgers Roy & Niels hebben de machine keurig geplaatst en aangesloten.

Wij zijn blij met bemmel en kroon!

Masknep 23-09-2021

Makkelijke site, bestellen ging vlot.
Er was een foutje met de bestelling ivm de levering. Ik kon de winkel makkelijk telefonisch bereiken binnen een half uur was alles opgelost.
Mijn wasmachine kreeg ik de volgende dag geleverd.
Makkelijk en duidelijk aangegeven wanneer de bezorgers zouden komen. Netjes geplaatst en aangesloten. Oude machine en verpakkings materiaal namen ze weer mee terug.

Sander 23-09-2021

Telefonische ervaring met Bemmel en Kroon heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het artikel(wasmachine) was leverbaar maar geen indicatie omtrent de voorraad. Na het bellen van de klantenservice van Bemmel en Kroon bleek dat ze me de volgend dag al de wasmachine konden leveren tegen een hele scherpe prijs en voor 19,95 zorgden ze dat de wasmachine 2 etages hoger compleet werd geplaatst en gebruiksklaar werd gemaakt, daarnaast namen ze mijn oude wasmachine ook weer 2 etages mee naar beneden en voerden deze af. Ik kan niet anders zeggen echt topservice!
Ordernr. BKI1018424

Ruud 23-09-2021

Snel / keurig geholpen en heel snel geleverd!
Ik had ook advies nodig over een aansluit set en ook hier was de kennis aanwezig

Eddie 22-09-2021

Snelle levering en goede communicatie. Fijn dat je door de vervoerder zo goed op de hoogte wordt gehouden. Prijs en keuze is ruim

Paul 22-09-2021

Advies was in 1e instantie terughoudend, maar kwam daarna met uitstekend idee. Uiteindelijk 2 apparaten gekocht welke meteen ook op beschikbaarheid werden gecontroleerd.
Levering na de tijdslot geleverd echter wel keurig tijdig hierover geïnformeerd met een exact tijdstip. Prima! Aardige gasten.

Kaymaz 22-09-2021

Goede service ik ben zeker geslaagd in mijn aantal aankopen, je wordt goed geholpen

Jeremia 22-09-2021

Twee weken geleden Bemmel&Kroon gebeld met de vraag of ze een Zanussi ZWFN8430W wasmachine met zomerkorting voor mij konden reserveren aangezien ik nog niet het aankoopbedrag had...dat was geen probleem. Medewerker stond mij vriendelijk te woord en stuurde vlot een factuur en bevestiging van reservering. De wasmachine is vandaag netjes geleverd.

Wds 22-09-2021

Overzichtelijke website met makkelijke zoekfunctie. Snelle bezorgservice en goede updates via de mail

Daniel 22-09-2021

Wasmachine gebracht en oude meegenomen.
Keurige service. Tijd goed gecommuniceerd. Heel vriendelijke bezorgers.

R.Poortman 22-09-2021

Helaas was onze wasmachine defect gegaan op zondag en werd de droger slecht. Op internet gezocht naar vervanging van beide apparaten en kwam uit bij Bemmel en Kroon. Op zondag avond een offerte aangevraagd en een vraag gesteld met het idee dat ik maandag wel reactie zou krijgen maar ik was zeer verrast dat ik 15 min later al een prima antwoord en offerte had. Gelijk alles rond gemaakt en dinsdag tot volle tevredenheid geleverd tegen een zeer scherpe prijs. Top.

Marc 22-09-2021

Goede service, levering binnen twee dagen en een aantrekkelijkere prijs dan bij de grote spelers (BOL, Coolblue, Amazon, Mediamarkt).

Henk 22-09-2021

Eigenlijk verliep alles soepel, snel en klantgericht, uitstekende service en keurig op zolder geplaatst. Oude machine werd meegenomen.

Cornelis Basoski 21-09-2021

Snel, accuraat en prima vaklui! Niet alleen de kennis van de apparatuur maar meer nog van de installatie en de service!

Sha 21-09-2021

Heldere uitleg over nieuwe wasmachine gekregen en volgens afspraak bezorgd en aangesloten. Prima dus…

p.Kaijser 21-09-2021

Artikel was niet voorradig bij het bestellen, ik kreeg direct een e-mail terug dat het zo snel mogelijk geleverd zou worden.
Toen het binnen was kreeg ik weer een e-mail en en kon ik aangeven welke dag ik het geleverd wilde hebben.
Top geregeld.

Gerard maas 21-09-2021

Volledige inzet. Uitstekende info over het product. De installatie uitstekend.
Goede firma.

Brigitte 21-09-2021

Ik kon de prijs opvragen voor mijn produkt via een formulier. Echt super snel reactie en ook of de koel-vriescombinatie zou passen, top! Met installeren erbij genomen. Echt keurige service, een tevreden klant.

Lisette 21-09-2021

Duidelijke website, goede prijzen.
Snelle reactie en bezorging, door vriendelijke en deskundige koerier.