Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3672 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dave 14-10-2023

Ik ben via de consumentenbond op zoek gegaan naar de beste wasmachines en kwam zo terecht bij Bemmel en Kroon. De website heb ik als prettig ervaren. Ik kon mijn wasmachine met bestelnummer BKI1224179 gelijk vinden. Deze was op voorraad en leverbaar. Ik kon zelf de dag van levering bepalen. Vandaag werd ik zoals beloofd een half uur voor levering gebeld. Mijn oude machine werd netjes afgevoerd en de nieuwe is heel professioneel en snel geinstalleerd. Ik ben zeer tevreden met de service en zeker ook met hun prijs. Een aanrader...

Rmouss 14-10-2023

Nadat een ander bedrijf onze koelkast niet tijdig kon leveren zijn we gered door Bemmel en Kroon. Onze koelkast was er namelijk zomaar mee opgehouden. Besteld om 12u en de volgende dag werd onze order BKI1224720 al om 10u. geleverd.
De bezorgers waren top! Hebben via de tuinkant de zware koelkast naar binnen geplaatst.
Een echte aanrader deze webshop!

Guido 14-10-2023

Super snelle levering....maar ook de jongens hadden hem ook super snel naar zolder gebracht en aangesloten...alles naar behoren en erg blij

JV 14-10-2023

Alles prima geregeld. Snelle bezorging op eerste verdieping en oude apparaat meegenomen.

Tjamme Wiegers 14-10-2023

De website was duidelijk. De levering van de wasmachine verliep prima, en ook de installatie. De afvoerslang liep met een boog ver omhoog. Dat heb ik veranderd om het afpompen makkelijker te maken.

FIERENS MARC 14-10-2023

DROOGKAST BEKO GEKOCHT AAN DE LAAGSTE PRIJS BIJ BEMMEL&KROON SNELLE LEVERING NAAR Belgie waarvoor dank
levering was ok wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze juist komen leveren 5sterren!!!

Erik 13-10-2023

Duidelijke afspraken omtrent levering en tijden. De wasmachine droog combinatie is netjes geleverd en aangesloten. Er werd een snelle maar duidelijke uitleg gegeven.

Jan 13-10-2023

Wij zijn zeer vakkundig geholpen door de verkoopmedewerker. Uitleg van de verschillende types met de voordelen ervan. Komen zeker terug.

Albert Bonnema 13-10-2023

Prima service bij het bezorgen en aansluiten van mijn inbouw vaatwasser.
Ook de prijs was concurrerend na wat mails over en weer was Bommelenkroon de voordeligste.

Martine 13-10-2023

Bezorging op zich prima. Jammer dat de communicatie mis is gelopen betreft de betaling.
Wij hebben betaald , maar volgens de leveranciers niet. Bewijs laten zien via telefoon. Vervolgens is hier een foto van gemaakt en telefoontje gepleegd. Heel gedoe. Vervelend voor de leveranciers en voor ons.

Maasdal 13-10-2023

Bestelling gemakkelijk te plaatsen. Uitvoering zoals beloofd, maar betaling met Mastercard van banken niet mogelijk.

Wouter 13-10-2023

2de keer dat we hier iets bestellen en de 2de keer een supersnelle levering. Gisteravond laat bestelling geplaatst (BKI1224842) en ook daadwerkelijk vandaag de wasmachine ontvangen! Doen wat je beloofd. Complimenten, ook voor de vervoerder die alles netjes kwam installeren en uitleggen.

Roel 13-10-2023

Gisteravond een wasdroger besteld en zojuist is deze heel snel en kundig op z’n plaats gezet door 2 vriendelijke heren. Oude wasdroger is retour genomen, net als het verpakkingsmateriaal. Ze gaven wat tips over de aansluiting, hebben ‘m aangesloten en getest en waren denk ik met 5 minuten weer weg. Topservice!

MB 13-10-2023

Gisteren is onze 12 jarige AEG ermee gestopt. Direct op Bemmel & Kroon een nieuwe AEG 9kg warmtepompdroger uitgezocht en is vandaag al in goede orde geleverd! Helemaal blij mee. We gaan hem gelijk gebruiken. B&K bedankt voor de snelle service.

Aldo 13-10-2023

De prijs van mijn wasmachine was de scherpste op de markt. De levering was erg prettig. De wasmachine werd naar zolder gedragen, geïnstalleerd en de oude wasmachine werd netjes afgevoerd.

Monique den haan 13-10-2023

Best prijs,snel geleverd ,mooi product.dus een dikke prima.als je iets wil bestellen ik zeg doen.

Timmer 13-10-2023

Fijne service aan de telefoon, makkelijk online te bestellen. Goede deals. Snelle bezorging met goede tracking en vriendelijke installatieservice

joost 13-10-2023

Prettige winkel om zaken mee te doen. Fijn ook dat er fysieke winkels zijn, m.i. de toekomst. Ze staan je netjes te woord.
Over de machine kan ik nog niks zeggen, die moet ik nog aansluiten.

Julija 13-10-2023

Prima geholpen bij de bestelling van de keukenapparatuur. Er werd meegedacht en naar een oplossing gezocht

De Wit 13-10-2023

Ik ben via prijsvergelijken op deze site gekomen aangezien ze relatief goedkoper zijn dan concurrentie. Ik heb eerst contact gezocht of het product daadwerkelijk op voorraad was, en binnen 5 minuten al een positieve reactie. Het bestellen ging super makkelijk en ik kan nu al gebruik maken van mijn product door de supersnelle leverings garantie. Al met al super tevreden met het gemak van de bestelling van deze aankoop. Bezorging zelf was ook duidelijk aangegeven en er word op de dag zelf precies geschat hoe laat de bestelling volgt. Dit vond ik ook fijn dat het een relatief klein tijdsvak was.

E Devilee 13-10-2023

De koelkast die we bestelden bij een grote leverancier -zal de naam niet noemen- bleek een veel langere levertijd te hebben dan bij de koop vermeld, dus moesten we op hele korte termijn op zoek naar een nieuwe inbouwkoelkast. De klussers moeten door namelijk. Bemmel en Kroon gebeld en telefonisch de vereisten doorgenomen. Koelkast de volgende dag geleverd. Helemaal top!

Marco & Marion de Groot 13-10-2023

Bemmel en Kroon staat voor kwaliteit, service en klantgerichtheid. Om die reden komen we er graag en gaan we niet eens meer ergens anders heen en laten we internet ook voor wat het is. Het advies is eerlijk, de prijzen concurrerend en de mensen die er werken hebben verstand van zaken. Na de aanschaf is de communicatie ook helder en duidelijk. Oftewel; we raden Bemmel en Kroon van harte aan.

arnold 12-10-2023

Dat deze shop niet om de hoek is jammer maar door de goede internet site was het makkelijk om het gewenste product ,in dit geval een combimagnetron, te bestellen.
Ook de levering ging prima en prima op tijd.
Hoop in de toekomst weer wat te kopen/bestellen.

Ven 12-10-2023

Goed bereikbare winkel, ruime winkel, veel keuze en een zeer klantvriendelijke hulp

Goede Winkel 12-10-2023

Alle afspraken keurig nagekomen ,
Snelle perfecte levering, Heel mooie Koel vriescombinatie.
Voordeliger dan de conquerentie.