Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Charlotte 06-10-2023

Op aanraden van mijn zoon ,die een uitstekende ervaring had , met Bemmel en kroon,
Ik heb een wasmachine per mail gekocht, per telefoon wat adviezen gekregen, door zeer vriendelijke medewerkers ,
Mijn wasmachine was kapot en oud , maar toen ik de knop nog een keertje indrukte deed hij het weer,ik heb de machine weer afgezegd, de medewerker was ook nu weer vriendelijk en begripvol, ik liep weer terug en jawel het ding was weer gestopt, dus weer besteld en weer heel vriendelijke medewerkers, het artikel is de volgende dag bij mij bezorgd ,er moest voor de veilig heid nog iets aangepast worden en de firma is een dag later weer gekomen om het af te maken, ik ben dus heel blij met mijn Bosch machine en ook de behandeling van de medewerkers van van Bemmel en Kroon, Vind het dan ook een zeer betrouwbaar bedrijf, denk wel dat ze zo veel mogelijk hun eigen bezorg dienst moeten gebruiken, want dan was het waarschijnlijk op de zelfde dag nog gefixt ,maar dat is een gedachte

Nathalie Sikam 05-10-2023

Gisteravond om 22 wasmachine besteld en vanmiddag geleverd! De hele dag werden we uitstekend op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering. De 2 bezorgers waren zeer vriendelijk, vakkundig en hadden de wasmachine snel aangesloten en een testwasje aangezet. Kan Bemmel & Kroon echt van harte aanbevelen!

Erik 05-10-2023

Bosch wasmachine besteld, deze is netjes op tijd geleverd en de prijs was zeer scherp. Het apparaat was niet helemaal naar wens geplaatst, terwijl daar wel voor was betaald. De oude wasmachine werd niet meegenomen omdat dat niet mocht want er zat nog water in. Dit vond ik erg vervelend en heb gemaild. Ze hebben direct de machine de volgende dag opgehaald en het bedrag dat ik extra had betaald voor de plaatsing, heb ik netjes terug ontvangen. Zeer snel en netjes opgelost dus. Zeker een aanrader.

last 05-10-2023

goed overzichtelijke site klantvriendelijke mensen bij de klantenservice en de bezorging was ook goed is echt een aanrader

last 05-10-2023

goed overzichtelijk site en goede service van de klantenservice en goede bezorging echt een aanrader

Jan Poppelaars 05-10-2023

Zeer te spreken over de online shop en snelle levering van Bemmel & Kroon. Overzichtelijke shop met duidelijke omschrijving van de aangeboden producten. Levering van mijn product was binnen 24 uur. Echt top.

Bok 05-10-2023

we hebben al verschillende apparaten van bemmel en kroon,en we zijn ontzettend tevreden. Ook over de aardige bezorgers!

Bobby 05-10-2023

Goede service, snel geholpen en bezorgd. Ze zijn vriendelijk, geduldig en goede advies gekregen.

Ralf 05-10-2023

Goed assortiment met duidelijke informatie en reviews, scherpe prijs, duidelijke communicatie, ook over de levering. Ze nemen het oude apparaat ook mee!

K el mazoughi 05-10-2023

Heb goeie informatie over het product wat ik wilde , top service alleen bezorgen was niet op de juiste datum het product zou leveren

Nel Henley 05-10-2023

Alles is erg soepel verlopen vanaf het bestellen van een nieuwe vriezer tot aan de bezorging vandaag. De bezorgers van Dynalogic waren precies op tijd en hebben uitgelegd hoe alles werkte en hebben hem netjes geplaatst. Een minpuntje is dat zij hem niet waterpas gesteld. Maar we zijn super tevreden.

BB 05-10-2023

Komen hun afspraken na! En installeren zoals afgesproken zonder Haarlemmerdijkjes zoals bij de beroemde cool collega. Ik koop daar niet meer toen ze met installatiegarantie alles uitgepakt op de stoep hebben laten staan. En nu al vele jaren klant bij Bemmel en Kroon tot volle tevredenheid. Verkopers zijn altijd correct en behulpzaam. Ja je krijgt gewoon iemand aan de telefoon, waar vindt je het nog.

Karia 05-10-2023

Wij hebben onlangs een wasdroger besteld. Wij hebben eerder al een koelkast besteld waar we tevreden over zijn. Daarom komen we steeds bij jullie terug.

M. Van de Wal 05-10-2023

Ik ben zeer tevreden over de vlotte bezorging, netjes afgeleverd en zou zeker bij deze zaak terugkomen als het nodig is.

Ordernummer is 103546

Jo 04-10-2023

Zeer goed bereikbare webshop met een ontzettend snelle reactie op een vraag of bestelling. Correcte levering op de afgesproken dag.

Jenny 04-10-2023

BKI1221652. Wat ben ik blij met Bemmel & Kroon. Gisteren om 21.00 uur offerte gekregen, om 21.30 uur besteld en vandaag om 14.15 uur is mijn vriezer geleverd. Zo snel heb ik het nog niet meegemaakt. Wat een service.
Een aantal jaren geleden heb ik ook een Liebherr koel/vriescombinatie gehad, ook geleverd door Bemmel & Kroon. Daar was ik uiterst tevreden mee. Dus de keuze was niet moeilijk. Van deze vriezer ga ik ook weer jaren plezier hebben. Kortom ik ben tevreden met mijn aankoop.
Pluspunten
- Zuinig in gebruik
- mooie vormgeving
- stil
- 4 grote laden met glazen platen (eventueel te verwijderen bij b.v. hoge taarten)
- papieren handleiding
Minpunt
- grijze wandafstandhouders; witte een mooiere optie.

Eric loing 04-10-2023

Heel goede service
Afspraken worden nagekomen
Scherpe prijzen
Vakkundig personeel
Denken met de klant mee

Marc van biene 04-10-2023

Alweer top geholpen met de aankoop van een inbouw koelkast..nemen de tijd voor je om de juiste uit te kiezen en op zondag bezorgd.. Normaal koop ik bij Theo, maar hij was nu op vakantie. Nu geholpen door Alex Order ZTW1217930

Siham Bellachi 04-10-2023

Heel snelle levering , klantenservice super lief alles optijd geleverd 👌 heelblij dankjewel

Miele onderdeel snel geleverd. 04-10-2023

Ik ben heel blij met het Miele onderdeel. De laagste prijs en snel geleverd. Zo'n service krijg je nergens. Nu kan ik straks de droger op de wasmachine zetten met een mooi werkblad ertussen waar ik de droge was kan opvouwen.

S slagter 04-10-2023

Goede service en snelle levering. Goede informatie op de site en concurrente prijs.

Monique 04-10-2023

Een mooie overzichtelijke winkel met zeer uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel wat de tijd voor je neemt :)
De volgende dag is mijn nieuwe Bosch wasmachine geleverd en ik ben goed geïnformeerd over de exacte levertijd. Machine is op de eerste verdieping geplaatst en netjes aangesloten. Verpakkingsmateriaal en oude machine is meegenomen. Al met al een perfecte en snelle service!

Lies 04-10-2023

Precies op de gewenste datum zijn de juiste spullen gebracht. Wasmachine en droger werden duidelijk en op tijd per email aangemeld. Alle inpak materiaal weer meegenomen en apparaten zijn getest. Volgende keer weer naar deze shop! Erg blij mee.

RobertGG 04-10-2023

Wij kopen ons witgoed al jaren bij Bemmel en Kroon. Oók vanwege de prettige prijzen. En verder werkt B&K voor de installatie samen met AJ-TEC. Ook al zo’n prima bedrijf met uitstekende monteurs. Nu ging het om een nieuwe afzuigkap. Snel en doeltreffend geholpen in de toonzaal. Daarna snel en goed geïnstalleerd.

Rogier 04-10-2023

Uitstekende hulp en service. Het product -in ons geval een wasmachine- werd binnen 24 uur geplaatst, aangesloten en het oude apparaat direct mee retour genomen. Verder zeer concurrerende prijzen, wij komen hier absoluut terug!