Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

M Stroeve 29-09-2023

De bestelling online geplaatst. Gekozen voor een specifieke dag qua levering en installatie.
Netjes op de hoogte gehouden van aankomsttijd.

Alles netjes geïnstalleerd, oude apparatuur en verpakkingsmateriaal weer meegenomen .
Prima service!

uitstekende ervaring 29-09-2023

scherpe aanbieding en wij konden aangeven wanneer levering kon plaatsvinden

Ricus 29-09-2023

Prettige winkel en uitstekende service. Ook telefonisch goed contact en vakkundige toelichting gehad. Kennis van zaken en scherpe prijzen.

H neels 29-09-2023

Super goede servies en advies en dan ook nog scherpe prijzen wat wil men nog meer

28-09-2023 28-09-2023

Langs geweest. Wist precies wat voor wasdroger ik wilde hebben. Prima scherpe prijs bij Bemmel en Kroon. Binnen een paar minuten was de bestelling geregeld. En meteen de volgende dag werd de droger bezorgd, de trap op gebracht en keurig geïnstalleerd!

Henk Keijers 28-09-2023

Omdat ze op dat moment de goedkoopste waren.
Een fijne site en snelle levering. Goede communicatie over het tijdstip van de bezorging.Dus al bij al zijn we tevreden.

Anton 28-09-2023

Hele fijne winkel. We waren in de Cruquius en zochten een vriezer die smaller was dan 60 breed. Goed advies gekregen, ook over No Frost, ideaal, én als we 'm zelf naar de kelder wilden tillen (door die smalle deur) kregen we ongevraagd korting op de bezorgkosten. Alles snel en probleemloos geregeld, drie dagen later stond de vriezer in de kelder! Blij mee!

Monique R. 28-09-2023

B&K heeft vele types huishoudelijk apparatuur die ook nog eens veruit 1 van de goedkoopste is. Ze vervoeren met Dynalogic welke ik niet anders zou willen: je wordt continue op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevindt, óók te traceren op de landkaart. Super goede service en snelle reactie op al je vragen. Eerst B&K checken voordat je verder surft ;-)

RJA 28-09-2023

Laagste prijs en de levering was binnen 24 uur.Perfecte combi magnetron en de oude magnetron is gelijk mee retour genomen.

Lineke Kruithof 28-09-2023

De bestelling geplaatst in de webshop. Omdat de installateur 2 dagen erna, vroeg in de ochtend, langs komt moest de inductie kookplaat de volgende dag worden bezorgd. Wij waren echter 10 minuten te laat met het plaatsen van de bestelling omdat dit voor 22.00 uur geregeld moet zijn. Na een telefoontje met de klantenservice is ervoor gezorgd dat de kookplaat meegegeven werd aan de pakketdienst. TOP!

Peter 28-09-2023

De keuze voor de Siemens Koel/diepvries combinatie is aanvankelijk bepaald via de test van de consumentenbond en de keuze van de leverancier omdat deze veruit de goedkoopste was. De bestelling ging zeer vlot en ook prettig was de mogelijk tot keuze van de bezorgdag. De vervoerder deed wat beloofd was en hield ons regelmatig op de hoogte van het bezorgmoment.
De bezorgers waren op tijd, keurig en boden aan de deuren van rechts naar links draaiend te maken, uiteraard tegen betaling.
Bemmel en Kroon had ons van deze mogelijkheid niet op de hoogte gesteld bij navraag. Wij hadden inmiddels een goede vriend gevraagd dit voor ons te doen. Kortom: uitstekende dienstverlening en aan te raden.

Lydia 28-09-2023

Ik stelde wat vragen over een product en kreeg vrij direct een antwoord per mail. Bemmel en Kroon had de snelste levertijd tegen een goede prijs.

Ellen 28-09-2023

Prima snelle levering goed service
Fijne vaatwasser doet wat hij moet doen prijs kwaliteit prima

Peter 28-09-2023

Hele goede ondersteuning gekregen m.b.t. het samenstellen van de apparatuur voor de keuken. Bovendien super snelle levering. Bedankt.

Carla 28-09-2023

Bemmel&Kroon heeft een goed assortiment voor een zeer goede prijs. Dag van levering is zelf te kiezen wat wel zo prettig is.

Rogier 28-09-2023

Goed geadviseerd door een vriendelijke medewerker. Afhandeling en levering daarna geheel volgens afspraak. Prima winkel!

Bas 28-09-2023

Ik heb een Amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon te Zoeterwoude. Werd erg goed en kundig geholpen. Prijzen zijn ook erg scherp en geen addertjes onder het gras. Bezorging was top, mannen hebben de koelkast netjes in de keuken gezet en de oude mee terug genomen.

Erwin 28-09-2023

Duidelijke site, uitgebreide filter mogelijkheden om tot de juiste keuze te komen en ook direct iemand aan de lijn voor extra support. Het bestel- en afspraakproces loopt prima. Je wordt op continu op de hoogte gehouden wanneer de levering (tijdvak) plaatsvindt.

Rudi van Arend 28-09-2023

Was de eerste keer voor ons als Stichting dat wij gebruik gemaakt hebben van hun diensten en het was perfect. Het is altijd moeilijk voor ons daar wij aanschaffen voor clienten die, om wat voor reden, via onze Stichting een hulpvraag voor nieuwe apparatuur doen en toegewezen krijgen. Wij hebben dan weer een proforma factuur nodig om de betaling door te voeren voor er geleverd kan worden. Het contact met Bemmel&Kroon was perfect, de factuur was , met een uur binnen zodat we de betaling konden regelen. Het product was niet op voorraad maar werd direct besteld en was binnen 2 dagen binnen. Ik zou deze winkel aanraden aan eenieder die mij er naar vraagt.

R 28-09-2023

Goede koelkast (consumentenbond beste koop) voor de beste prijs vindbaar! Hoewel de bezorgers eerder waren dan vooraf aangegeven, hebben ze de koelkast in huis op de 2e verdieping afgeleverd (in plaats van op de stoep zoals vooraf aangegeven). Goede service!

Kumar&Sieta 28-09-2023

Ik heb onze Siemens vaatwasser online besteld nadat ik dit model goedkoper had gezien, even met de klanten service bellen en de gezellig medewerker van de klanten service xxx onderhandelen de prijs werd aangepast en binnen 1 dag
Werd onze aankoop afgeleverd door 2 vriendelijke behulpzame bezorgers die wel iets extra's voor de klant willen doen de vaatwasser werd op zn plek neergezet en aangesloten, bedankt voor de goede service
Voortaan bestel ik mijn witgoed bij Bemmel en kroon

Danielle 27-09-2023

Via de website een combimagnetron besteld. Er stond duidelijk omschreven op de website wat de mogelijkheden van de combinmagnetron waren. Hij werd na 1, 5 dag aan huis bezorgd, ik werd van tevoren door de vervoerder gebeld dat hij met 10 minuten er zou zijn. Prima service.

L. Lampaert 27-09-2023

Eenvoudig bestelproces. Filters waren niet op stock, maar hiervan werd ik perfect op de hoogte gehouden. Verzending is ook vlekkeloos verlopen.

Jos 27-09-2023

Duidelijke shop, geweldige telefonische ondersteuning, ook later in de avond voor de ploegendienstmedewerkers.
Hele fijne keuze van bezorgdienst die op exact aangeven tijd of zelfs iets eerder aan de deur staat.
Complimenten.

Michel 27-09-2023

Ben specifiek gaan zoeken naar een gas op glas kookplaat met als uitgangspunt ATAG, uiteindelijk kwam ik bij Bemmel en Kroon uit alleen was de levertijd te lang. vanuit Bemmel en Kroon gekeken naar een goed alternatie en daarvoor ook gekozen. Bij het plaatsen van de bestelling werd ook aangegeven wat je mogelijk nog meer moet betsellen en dat er de mogelijkheid bestaat om het door Bemmel en Kroon te laten installeren.