Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3673 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lies 04-10-2023

Precies op de gewenste datum zijn de juiste spullen gebracht. Wasmachine en droger werden duidelijk en op tijd per email aangemeld. Alle inpak materiaal weer meegenomen en apparaten zijn getest. Volgende keer weer naar deze shop! Erg blij mee.

RobertGG 04-10-2023

Wij kopen ons witgoed al jaren bij Bemmel en Kroon. Oók vanwege de prettige prijzen. En verder werkt B&K voor de installatie samen met AJ-TEC. Ook al zo’n prima bedrijf met uitstekende monteurs. Nu ging het om een nieuwe afzuigkap. Snel en doeltreffend geholpen in de toonzaal. Daarna snel en goed geïnstalleerd.

Rogier 04-10-2023

Uitstekende hulp en service. Het product -in ons geval een wasmachine- werd binnen 24 uur geplaatst, aangesloten en het oude apparaat direct mee retour genomen. Verder zeer concurrerende prijzen, wij komen hier absoluut terug!

Ad van den Berg 03-10-2023

Hele snelle reactie op een onverwacht voorval op de dag van montage. Nog dezelfde dag de gewijzigde versie van de koelkast geleverd, dus geen vertraging in de montage datum. telefonische aanpassingen werden moeiteloos doorgevoerd. Snelheid en gebruikersvriendelijkheid in optima forma. bestelprocedure in het filiaal was eerlijk en ik voelde me er gelijk thuis.
Geserveerde koffie was ook van buitengewone kwaliteit. Facturering en betaling zijn doorzichtig en heel klantvriendelijk.

Ulker 03-10-2023

Hoi hoi,

Ik heb vaker bij Bemmel & Kroon besteld en ze zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam geweest met mijn bestellingen.
Heel makkelijk om te bestellen en vooral de levering is ideaal…de mannen zijn erg behulpzaam en vriendelijk en het is heel dijn om je levering te volgen.
Aanrader.
Mijn ordernr. BKI1220821

IreneH 03-10-2023

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid bij telefonisch advies. Daarnaast waren de bezorgers erg vriendelijk en behulpzaam bij het plaatsen van het artikel en de aansluiting.

Wim 03-10-2023

Beste prijs en duidelijke product beschrijving. Snelle levering. Goede communicatie met vervoerder.

Marcel K 03-10-2023

Prettige en zeer vakkundige bediening. Ook zeer ruime keus uit diverse merken.
Winkel ziet er verzorgd ui en allen apparatuur staat mooi en overzichtelijk opgesteld.

Tonnis 02-10-2023

Super makkelijk besteld via de site. Brenginformatie via mail keurig verzorgt, en het afleveren keurig op de plaats geinstalleerd ondanks dat er onderaan de dijk gebracht moest worden.

P. van der Toom 02-10-2023

Prima geholpen bij de keuze van een koelkast. Punt was even dat de koelkast in een kleine ruimte geplaatst moest worden. Besteld. Volgende dag bezorgd.

Erik van Kleef 02-10-2023

Duidelijke website en indicatie: "vandaag besteld, morgen in huis" klopt 100%.
Klantenservice/verkoop is telefonisch goed bereikbaar en ik ben zeer correct te woord gestaan met betrekking tot aanvullende informatie over het product en de te verwachte levertijden.

Afzuigkap geheel volgens verwachting en onbeschadigd ontvangen.

Frans Verhoeven 01-10-2023

Ik heb een appartement dat ik verhuur. Op zaterdag avond werd er gebeld dat de koelkast het niet meer deed. Ik om 22.00 besteld bij bemmelenkroon. De volgende dag, zondag, om 12.15 stond de bezorger voor de deur. Ongelofelijk.......''s middags om 16.00 zat de nieuwe koelkast er in. En dan denk je misschien "duur". Maar ook nog de aller goedkoopste. Ik ben om en ga niet meer naar die andere grote witgoed giganten. Voortaan meteen naar Bemmlenkroon.

B K 01-10-2023

De droger ging na elf jaar op een zaterdag stuk en zondag werd de nieuwe droger al geinstalleerd. Bemmel en Kroon-adviseur hielp perfect mee met nadenken over de montage. In tegenstelling tot andere bedrijven, leverden en installeerden ze wel op de 4e etage zonder lift voor maar 25 euro. Topservice! De bezorgers waren heel netjes en namen ook alles netjes weer mee.

Rakesh 01-10-2023

Miele stofzuiger besteld. Snelle levering en nog goedkoopst van alle webshops. Track en trace ook prima service. In de ochtend mail ontvangen met een tijd window van 3 uur. Tevens is de chauffeur te volgen. Oude defecte stofzuiger kon ook nog eens met de chauffeur meegenomen worden. Al met al top service en heel erg tevreden met geleverde apparaat

Umans 01-10-2023

Altijd snel en duidelijk geholpen , leveren op afgesproken tijd .
Prijs is ook voordelig

Overwijk 01-10-2023

Duidelijke website. Goede informatie over het product. Goede foto's.
Hele scherpe prijs.
Binnen 1 dag bezorgd, zelfs op zondag.
Bezorging duidelijk te volgen en voldoende informatie vooraf.
Prettige ervaring van bestelling tot bezorging.

Henriëtte 01-10-2023

Moest helaas per direct een nieuwe stofzuiger. Via de site een mooie Miele besteld. Korting en gratis bezorgen (in mijn geval) Prima service en hele duidelijke website. Je wordt heel goed up to date behouden over je bestelling. Bijna tot op de minuut is de stofzuiger bezorgd. Ik ga zéker weer wat bestellen bij dit bedrijf.

Pauline 01-10-2023

Nadat ik eerst een vaatwasser had besteld heb ik nu ook een koelkast besteld. Echt het blijft een super winkel met super service. Aardig door de telefoon, leveren netjes en snel.

Plien 01-10-2023

Na levering van de vaatwasser die zeer netjes geleverd werd wist ik gewoon dat doen we nog een keer bij Bemmel&Kroon. Ik ben zeer te vrede over Bemmel&Kroon. Nu wachten tot de wasmachine stuk gaat, dan kan ik weer een order plaatsen.

Karl & Germi 01-10-2023

De site van Bemmel & Kroon is makkelijk te doorlopen, waardoor deze zeer gebruiksvriendelijk is. De levering was snel mogelijk en keurig en op tijd bezorgd. Wij hadden in het verleden al eerder een apparaat bij Bemmel & Kroon besteld en door de goede ervaring hiermee, was de keuze om opnieuw voor Bemmel & Kroon te kiezen gauw gemaakt.

Hoef 01-10-2023

We zijn blij met het goede mailcontact en super snelle levering van onze nieuwe oven.
En dat alles voor een nette prijs! Dankjewel Bemmel en Kroon

Ordernummer BKI1218138

Frans 30-09-2023

Supersnelle service met een prima offerte vanwege een lagere prijs bij een andere firma. Wij kopen graag bij B&K!

Wanda 30-09-2023

De website is overzichtelijk en duidelijk. Wasmachine besteld en deze werd de volgende dag al geleverd. Het bezorgings bedrijf bezorgde de wasmachine echter namen niet de oude wasmachine mee. Ik gebeld met Bemmel en Kroon, en die regelde gelijk dat de volgende dag als nog de oude wasmachine werd opgehaald! Top service!

Annelies Vinken 30-09-2023

We kregen al vrij snel door wanneer de Waterpompdroger gebracht zou worden, marge van een uur! Kort ervoor belden ze dat ze eraan kwamen, zodat wij ze konden opwachten beneden. Binnen hebben beide mannen het apparaat op zn plek gezet. En karton en plastic meegenomen. Echt keurig. En uitermate vriendelijke mannen.

Mellissa 30-09-2023

Netjes optijd bezorgt door de jongen en netjes binnen gezet en uitleg hoe of wat ik zeg top service en bedankt