Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3672 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sophia 18-10-2023

Prima bedrijf. Levering volgens afspraak. Prettig om zaken mee te doen. Goede website.

Tim 18-10-2023

Prima adviezen en de mogelijkheid om de apparatuur een tijdje vast te houden :)

Henk Boezelijn 18-10-2023

Prima shop! Snelle levering! Scherpe prijzen! Goede bezorging! Wat wil een mens nog meer???

John Schoenmakers 18-10-2023

Ik had mijn spullen 3 maanden geleden gekocht en alles was goed geregeld. Helaas ben ik en mijn partner uitelkaar. Ik moest alles opnieuw aanschaffen. Ik heb een vaatwasser, keramische fornuis,een koelvriescombinatie,een droger en wasmachine opnieuw gekocht. De verkoper heeft echt super met mij meegedacht en ook een super korting gekregen. Hier kunnen de bekende zaken echt een puntje aan zuigen.
Met een woord SUPER

Fam. Gert Bakker 18-10-2023

Goed advies, scherpe prijzen door regelmatige acties en snelle levering uit voorraad.

Rob 18-10-2023

Goede prijs, vlot geleverd. Via webshop besteld, maar voor vragen ook telefonisch goed bereikbaar.

Hans 18-10-2023

Dit is de tweede keer dat ik witgoed kocht bij dit bedrijf en opnieuw is dat goed bevallen. Wat vooral opvalt is geen gedoe en de snelheid van leveren, maar ook hun afwijkende bezorgdienst Dynalogic, die anders dan post nl, dhl en gls) precies doet wat ze aan geeft en dat is prettig.
Reden om een volgende keer eerst te kijken bij dit bedrijf. Order nr 105729.

Ruud 18-10-2023

een duidelijke en gebruiksvriendelijke website
goede en duidelijke communicatie en levering is betrouwbaar en accurate.

Bakx 18-10-2023

Goede snelle en correcte service, vriendelijke bezorger en bovenal zeer scherp geprijsd

Eveline 18-10-2023

Goed bereikbaar, goed advies, snelle levering en installatie. Oude apparatuur namen ze mee (wat fijn was voor een wasmachine van zolder).

Arjan 18-10-2023

Scherpe prijs voor mooi apparaat, en eenvoudig afspraken te maken over levering

Eric 18-10-2023

Super snelle afhandeling, heel makkelijk geregeld! En dat voor een erg interessante prijs vergeleken met de concurrentie !

Familie van Eeden 18-10-2023

Top service via de telefoon. Goed geholpen en snelle service. Binnen een paar uur was het geregeld en was de nieuwe Siemens kookplaat al onderweg 🥰. Iedereen aan te raden 👍🏼

Echt een aanrader 18-10-2023

Grote keus aan apparatuur tegen scherpe prijzen en wanneer je 2 apparaten afneemt betaal je voor de 2e installatie de helft van de prijs. Het installeren door AJN tec was ook perfect uitgevoerd oude apparaten werden meegenomen dus wij zijn tevreden

Davy Verhulst 18-10-2023

Aanvankelijk was ik argwanend aangezien ik de winkel niet kende (voorlopig minder bekend in België).
Door de voordelige prijs, ca. 10% goedkoper dan in andere winkels, heb ik uiteindelijk toch een steelstofzuiger besteld bij B&K.
Op maandagnamiddag om 14u besteld en dinsdagochtend om 10u feilloze levering met duidelijke communicatie omtrent levermoment.
Dit samen zorgt voor een unieke prijs-kwaliteitverhouding.

Henk 18-10-2023

Op internet deze shop gevonden. We zochten een nieuwe inductie kookplaat. Een Bora Pure gevonden met afzuiging.
De prijzen zijn laag en de service is top. Netjes krijg je bevestigingen op je email en ook de bezorging van je product is uitstekend. Heel tevreden dus.
Ik kan niet anders zeggen dan dat alles in de puntjes geregeld wordt. een tevreden klant dus.

Herman 18-10-2023

Apparaat is keurig bezorgd op het moment van afspraak. Is op de afgesproken plaats geïnstalleerd en de oude koelkast is zoals ook was bevestigd meegenomen). Koelkast voldoet aan de specificaties zoals gemeld op de website en werkt naar verwachting

Hans Kal 18-10-2023

Ik had een wasmacine nodig met een 50 cm diepte , zij haddn deze op voorraad en binnen 24 uur kon ik weer een was draaien.
Kon ook het tijstip van lever goed volgen via hun app.

Jan Toet 17-10-2023

Goed advies, goede aankoop, concurrerend geprijsd en perfect afgeleverd en geplaatst.

Petra 17-10-2023

Telefonisch 2x heel erg vriendelijk geholpen, de site is erg duidelijk en een super snelle levering. Had het de volgende dag al in huis.
Ik ben zeer tevreden

Mehmed 17-10-2023

Voor mij was de keuze om bij Bemmel en Kroon te kopen gevallen via vrienden die een fijne ervaring hebben gehad. Daarnaast was mijn ervaring in de winkel verder ook prettig. De adviseur is duidelijk in zijn verhaal en kijkt naar wat de mogelijkheden zijn voor de wensen die mijn partner en ik hebben. Heel fijn geholpen!

Daarnaast was de levering nog fijner dan de aankoop zelf, mede door de bezorgers, helaas ben ik vergeten de namen van beide bezorgers te vragen( .......). Zij waren echt klasse met de extra hulp die wij ook nodig hadden om onze Amerikaanse koelkast 1 trap omhoog te brengen. Ik heb hiervoor een 6-wielig steekwagen gehuurd en zij waren hier van onder de indruk en hebben wij met z’n alle de koelkast omhoog gebracht!

Nogmaals bedankt in de winkel en super bedankt aan de fijne bezorgers!

Frank 17-10-2023

Onze kinderen verrast met een wasdroger.
Samen met de klantenservice het geheel geregeld. Prima samenwerking, goede service en ook nog een scherpe prijs. De klantenservice is gedurende de avond tot laat beschikbaar. Droger netjes op zolder geplaatst . Heel tevreden!

MieleMan72 17-10-2023

Prima shop met goede prijzen en erg goede bezorgers.
Helaas was het product niet direct beschikbaar, maar dat hebben ze heel snel geregeld en geleverd.

Esther 17-10-2023

Bestelnummer: BKI1219081

Onze droger werd keurig bezorgd en naar boven getild door de mannen van Dynalogic. Later bleek echter dat de droger zichzelf niet uit de vergrendeling trok waardoor er een bonkend geluid bleef. Gebeld met de klantenservice. De volgende dag is er meteen een nieuwe bezorgd. Prima service dus.

Marjolijn 16-10-2023

Goed advies bij aanschaf vaatwasser,snel geleverd door 2 aardige medewerkers .Zeer tevreden en beveel dit echt aan .Mooie zaak met veel keuze en goede prijzen