Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3667 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas Aalbers 22-10-2023

Duidelijke en overzichtelijke website, fantastische goed bereikbare klantenservice, en altijd scherp geprijsd.
Al meerdere malen daar spullen besteld, en uitermate tevreden.

Dirk 22-10-2023

Snelle service, overzichtelijke website, makkelijke bestelling, deskundig personeel, goede prijs.

Renate 22-10-2023

Ik heb bij Bemmel en Kroon gekocht omdat zij de produkten die ik zocht voor de beste prijs aanboden. Daarnaast was levering op zaterdag en zondag mogelijk.
De bezorging was ook op en top te volgen via een track en trace en regelmatige updates via sms. Bezorgers waren ook te volgen via een kaart bij de Track en Trace.
De bezorging zelf verliep ook perfect.
Aardige vriendelijke bezorgers. Dus voor mij een dikke vette voldoende en zeker de moeite waard.om hier een eventuele volgende aankoop ook te doen.

reviewer 1 22-10-2023

Ik heb hier een gaskookplaat gekocht. De verwachte levertijd was niet beschikbaar, omdat het product niet op voorraad was en via de leverancier moest komen. Zodoende heb ik BemmelenKroon gebeld om te vragen wanneer het product geleverd wordt. Het is direct voor mij nagevraagd bij de leverancier en een termijn van 5 dagen is mij mede gedeeld. Echter kwam het product binnen 4 dagen binnen. Goede service en eerlijk. De gaskookplaat maakt wel veel geluid (zoemend) vind ik. Of dit zo hoort weet ik niet?

Patricia V. 22-10-2023

Mooie ruime winkel in Cruquius. Zeer klantvriendelijk personeel. We kregen n goede uitleg over de wasdroger. Deze is zelfs op zondag bezorgd.

Talal 22-10-2023

Amazing service,purchased a combimicrowave, prices were very low compress to the market. They deliver very quickly on sunday.

Wilma hoven 22-10-2023

Gekocht afzuigkap aeg.
Prima website en duidelijk.
Snel kunnen vinden wat we zochten.
Betaling en snelle levering….gratis.
Keurig netjes verpakt en alles compleet.

Rietveld 22-10-2023

de prijs, service, snelle levertijd en het inleveren van het oude apparaat, alles keurig verzorgd

Marga 22-10-2023

Super bedrijf, super service en super vriendelijk en behulpzaam contact. Zeker aanrader!

Soest-07 22-10-2023

Miele blizzard cx1 powerline stofzuiger besteld.

Volgende dag al in huis, prijs was behoorlijk lager dan bij andere webwinkels in de google zoekresultaten.

Al eerder een vriezer besteld en ook top bezorging en ook hier voor hetzelfde product een zeer aangename prijs t.o.v. andere webwinkels.

Dus voor de volgende keer zullen we zeker weer bij bemmel&kroon kijken.

Lau 22-10-2023

Order BKI1227212.
Wasdroger besteld bij Bemmel en Kroon om direct bij ons op zolder te laten laten installeren. Volgende dag al geleverd en geplaatst! Keurige levering volgens afspraak en werking geverifieerd door de bezorgers. Ook service van Bemmel en Kroon zijn we vooralsnog goed over te spreken aangaande andere order.

Saskia Feddema 21-10-2023

Wij zochten een afwasmachine en kwamen bij Bemmel & Kroon uit, een winkel met veel keus en als je er dan uit bent zit je toch met past het of niet. Aan de telefoon een deskundig persoon die mij er door heen loodste om te kijken of de afwasmachine zou passen en kreeg een goed advies. Deze winkel zou ik echt aanbevelen door de keus, prijs en deskundigheid en niet te vergeten de vriendelijkheid.

Pin110 21-10-2023

Super service, al heel gauw kreeg ik een mail en je kan zelfs de koerier volgen. Volgende dag was het geleverd. Prijzen zijn ook goed. Producten zijn top

bsoree 21-10-2023

Super tevreden met het apparaat en de levering. Snel en nauwkeurig gedaan. Zou dit zeker aanbevelen bij kennissen!

Peter Pijpers 21-10-2023

Na een aantal winkels te hebben bezocht en er bijna nergens de dag erop een wasmachine geleverd kon kwam ik hier uit bij Bemmel en Kroon 20 oktober besteld in de avond 21 oktober om 9.45 geleverd echt super gedaan

Maddy 21-10-2023

Wij werden snel en accuraat geholpen. Er werd met ons meegedacht en door de kortingsactie van Bemmel & Kroon waren wij een stuk voordeliger uit!

van Steeg 21-10-2023

Goede site en toen ik mijn limiet iet op tijd omhoog kreeg om te betalen savonds om 22.00 hun gebeld en uitgelegd. Geen probleem, morgen bij de bezorging gewoon betalen met de pin. TOP! Mooie combimagnetron aangeschaft nu ingebouwd en de cake is bijna klaar. Heel blij mee

Mounia lamkadmi 21-10-2023

Helaas bijna een maand moeten wachten op mijn wasmachine. Zelf contact moeten leggen met het bedrijf waarom het zolang duurde. Uiteindelijk een anderen wasmachine gekozen maar dat omdat ik mijn wasmachine gewoon nodig had. Erg jammer dat het zo is gegaan.

Andrew 21-10-2023

Snelle levering en de monteurs gingen zorgvuldig te werk met het installeren en afvoeren van de oude wasmachine.

Hans T 21-10-2023

ordernummer BKI1226719
Combimagnetron besteld. Kon binnen dag geleverd worden.
Scherpe prijs en erg goed op de hoogte gehouden van het leverproces. Gewoon helemaal niets op aan te merken!

Michel 21-10-2023

Heldere, goed ingerichte site, snelle levering en afspraken goed nagekomen.

Fred 21-10-2023

Al diverse malen zowel zakelijk als prive bij dit bedrijf gekocht en elke keer goed.
No nonsens bedrijf die afspraken nakomen en ook scherp geprijsd zijn
BKI1142703

J 21-10-2023

Producten zijn makkelijk te bestellen via de website. Over de levering wordt je goed en duidelijk geïnformeerd

Sins Isabelle 21-10-2023

Bemmelen&Kroon kende ik totaal niet
Dit is een totale goede shop dat ik jullie kan voorstellen heel gemakkelijk om je bestelling te plaatsen , er kan mogelijkheid zijn van een wachttijd, maar dit valt heel goed mee de klantenservice is een top de mail wordt snel beantwoord en opgevolgd ze staan op goede prijzen tot prijskwaliteit ben zo blij van mijn aankoop vaatwasser bosch smd6tcx00e zo te zien staat ze nu nog goedkoper de levering was top zekers weten dat ik terug mijn aankoop zal plaatsen bij Bemmelen&Kroon 😉😊
BKI1218572

Sabine 21-10-2023

Na de aanschaf van mijn wasmachine 2 jaar geleden, besloot ik nu een droger te bestellen bij Bemmel & Kroon. Ze hebben goede lage prijzen en goede service. Ik was alleen verbaasd dat mijn droger pas rond 20 uur ‘s avonds geleverd werd, maar ik werd goed op de hoogte gehouden van wanneer hij afgeleverd zou worden.
Fijne service!