Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 25-10-2023

Er is veel keuze tegen prima prijzen. De informatievoorziening over de bestelling en levering werd steeds perfect up-to-date gehouden! Top!

Paul 25-10-2023

We kenden de zaak vanuit het verleden en die indruk heeft ons 20 jaar later doen besluiten daar weer naar toe te gaan.
Prachtige zaak, compleet assortiment, fijne en deskundige medewerkers die klantgericht meedenken.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Wij gingen voor een Siemens koelvriescombinatie.
Vlotte afhandeling.
Het voor plaatsing ingeschakelde bedrijf AJ Tec is top. Nooit meer dat soort dingen zelf doen.
Levering, demontage, montage gewoon goed.
Compliment all over.
Bemmel en Kroon is een aanrader!

Ron 25-10-2023

Goede informatie voorziening en prijs op de website. Tevens hebben ze een correcte bezorgdienst.

Billy 25-10-2023

Goede prijs, volgende dag levering en schadevrij afgeleverd. Dus helemaal top !

Sjaak. 25-10-2023

Gisterenmiddag in de winkel in Zoeterwoude een vaatwasser gekocht, prima geholpen om onze keuze te bepalen, er staan nogal wat vaatwassers opgesteld zodat je de machines ook werkelijk kunt zien. vanmorgen om 8 uur is de machine geleverd, een kwartier voor aflevering een telefoontje gekregen dat zij onderweg waren alles top geregeld. Daarbij ook nog een betere prijs dan bij andere (internet) winkels Helemaal tevreden.

R. De Wilde 25-10-2023

Na bestelling, perfect binnen een paar dagen door 2 heel aardige heren keurig bezorgd! Geen klagen 👍

De verkoop afd is prima de bezorgers enigszins slordig.
Geen gereedschap mee en niet waterpas afstellen van de gekochte droger is wen minpuntje.

Heel plezierige winkel 25-10-2023

Vriendelijk medewerkers die goed op de hoogte zijn van hun producten. Al eens eerder daar iets gekocht en zijn zeer tevreden over de uitleg en advisering. Bezorging op de door klant gewenste datum en tijd zonder problemen. Maken gebruik van een goede bezorg- en installatiedienst

Miranda 25-10-2023

Ik vind de manier van communiceren niet netjes bij Bemmel en kroon. Er is mij bij de aankoop verteld dat alles bij dat bedrag inzit. Dus inclusief de nieuwe vaatwasser, installeren en oude meenemen.heb het specifiek gevraagd. En staat op de bon, alles betaald incl installeren.
Echter moest ik later toch nog betalen voor het installeren. Ik er achter aangebeld, dan krijg je te horen dat het wel is verteld....echt niet netjes!!

Sander van Saarloos 25-10-2023

We kwamen in de winkel en werden heel goed geholpen door verkoper XXX. Verkoper heeft veel kennis en denkt heel goed mee met de klant.
Als we weer wat nodig hebben komen we zeker terug

Roos 25-10-2023

Wasmachine voor lage prijs gekocht. Snelle/gratis levering en super vriendelijke service!

Erik 25-10-2023

Van Bemmel & Kroon een leverancier die nakomt wat ze beloven!
Een paar keer nu wat besteld via B&K en zowat op de minuut af, afgeleverd. Daar kunnen anderen nog wat van leren!
Het is echt waar, vandaag besteld, morgen op exact de aangegeven tijd geleverd..
Het laatste een ETNA kookplaat besteld, in vergelijking met anderen de goedkoopste!
Ze verdienen een kroon boven hun logo!

Ronald Pesant 25-10-2023

Vandaag is de vaatwasser geleverd, goede voorlichting van de verkoper in Zoeterwoude en correcte bezorgers aan deur, 15 minuten van te voren gebeld zoals afspraak.

Ayse 25-10-2023

Heel fijn geholpen in de winkel. Alles ging heel snel bezorgen, netjes plaatsen, geen rommel achtergelaten. Bezorgers waren supergoed en heel erg vriendelijk en netjes gewerkt.👍🏽

Ingrid 24-10-2023

Ik koop al jaren mijn witgoed bij Bemmel&Kroon, heb in het verleden een vriezer, koelkast, wasmachine en nu een warmtepomp droger hier gekocht. De LG RH90V9LVEN
Ik google en vergelijk (via kieskeurig) de producten die ik wil aanschaffen en kom iedere keer bij B&K uit. Zij hebben de “goedkoopste” en gaan anders mee mocht je het product elders voordeliger tegenkomen. Ook bieden zij snelle vriendelijke en heldere service. Gister besteld en hij staat nu al te draaien!

Lieke 24-10-2023

Via de webshop een koelkast besteld. Goede koelkast die snel werd geleverd. Ik had de optie aangevinkt dat de koelkast op de juiste plaats in huis geplaatst zou worden voor het betalen van een meerprijs. Tijdens levering bleek dat het bezorgbedrijf dit niet wilde doen, maar door de klantenservice van Bemmel en Kroon ben ik snel geholpen. Ze dachten mee en hebben meteen de kosten voor de extra service terug overgemaakt. Fijn contact en prima oplossing.

Jack van Dam 24-10-2023

Voor het eerst bij Bemmelen & Kroon besteld maar alles klopt; duidelijke website, goeie prijzen en afleveren loopt zeer correct.
Je wordt door de chauffeur keurig op de hoogte gehouden wanneer hij terplaatse is. En, precies op tijd! Ga zeker de volgende keer weer bij hun kijken.

Lia 24-10-2023

Komt afspraken na en communiceert geweldig
Prijs kwaliteit verhouding is prima

JSL61 24-10-2023

Mooie aanbieding en het bestelproces was heel simpel. Bezorging was ook top, de droger werd zelfs op zijn plek gezet door 2 heel aardige bezorgers van Dynalogic. Dat scheelde ons weer een trap op sjouwen.

Jeannette 24-10-2023

Duidelijke website, helder wat wel en niet op voorraad is. Gratis installeren erbij, helemaal top!
Samenwerking met transportbedrijf ook heel goed, vriendelijke bezorgers.

Corry 24-10-2023

Super snel geleverd.
Gister besteld vandaag bezorgd.
Ook de beschrijving van het artikel klopt als een bus.

René 23-10-2023

Deze webshop kwam voor ons als beste uit de bus. De prijs met daarnaast de mogelijkheid om extra garantie te kopen was voor ons doorslaggevend bij onze keuze.

Marcel 23-10-2023

Op zaterdag einde middag hebben we een koelkast en vrieskast besteld. Deze kregen we zondag ochtend in Etten-Leur geleverd. Op zaterdagavond kreeg ik al een berichtje dat Dynalogic deze komt afleveren. Dit is keurig gedaan en alles is geinstalleerd. De oude koelkast en vrieskast zijn netjes mee retour genomen.