Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3670 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mounia lamkadmi 21-10-2023

Helaas bijna een maand moeten wachten op mijn wasmachine. Zelf contact moeten leggen met het bedrijf waarom het zolang duurde. Uiteindelijk een anderen wasmachine gekozen maar dat omdat ik mijn wasmachine gewoon nodig had. Erg jammer dat het zo is gegaan.

Andrew 21-10-2023

Snelle levering en de monteurs gingen zorgvuldig te werk met het installeren en afvoeren van de oude wasmachine.

Hans T 21-10-2023

ordernummer BKI1226719
Combimagnetron besteld. Kon binnen dag geleverd worden.
Scherpe prijs en erg goed op de hoogte gehouden van het leverproces. Gewoon helemaal niets op aan te merken!

Michel 21-10-2023

Heldere, goed ingerichte site, snelle levering en afspraken goed nagekomen.

Fred 21-10-2023

Al diverse malen zowel zakelijk als prive bij dit bedrijf gekocht en elke keer goed.
No nonsens bedrijf die afspraken nakomen en ook scherp geprijsd zijn
BKI1142703

J 21-10-2023

Producten zijn makkelijk te bestellen via de website. Over de levering wordt je goed en duidelijk geïnformeerd

Sins Isabelle 21-10-2023

Bemmelen&Kroon kende ik totaal niet
Dit is een totale goede shop dat ik jullie kan voorstellen heel gemakkelijk om je bestelling te plaatsen , er kan mogelijkheid zijn van een wachttijd, maar dit valt heel goed mee de klantenservice is een top de mail wordt snel beantwoord en opgevolgd ze staan op goede prijzen tot prijskwaliteit ben zo blij van mijn aankoop vaatwasser bosch smd6tcx00e zo te zien staat ze nu nog goedkoper de levering was top zekers weten dat ik terug mijn aankoop zal plaatsen bij Bemmelen&Kroon 😉😊
BKI1218572

Sabine 21-10-2023

Na de aanschaf van mijn wasmachine 2 jaar geleden, besloot ik nu een droger te bestellen bij Bemmel & Kroon. Ze hebben goede lage prijzen en goede service. Ik was alleen verbaasd dat mijn droger pas rond 20 uur ‘s avonds geleverd werd, maar ik werd goed op de hoogte gehouden van wanneer hij afgeleverd zou worden.
Fijne service!

Tiny 20-10-2023

Ik kwam om een vriezer en koelkast van Siemens te kopen. Daar ben ik zo goed bij geholpen, dat ik nog 3 apparaten gekocht heb voor mijn keuken. Plezierig geholpen. Ook door de mannen die alles bij mij geplaatst en gekoppeld hebben. Bedankt voor de service

Bemmel en Kroon: GEEN GARANTIE 20-10-2023

Begin 2020 heb ik een compleet nieuwe keuken gekocht voor €23.000,-. Kort geleden is de composieten spoelbak gescheurd, wat binnen de garantiebepalingen valt. Ik heb dit aangegeven via de mail en hier een onbeschoft telefoontje over gekregen, waarin de boodschap werd geven dat een spoelbak zonder kracht van buitenaf niet kapot kon gaan (ik was een leugenaar). Vervolgens nog een mail gestuurd die onbeantwoord is gebleven. Na maanden gewacht te hebben, de directie gemaild met hetzelfde dat de schade niet spontaan kan ontstaan. Op internet e.a. uitgezocht en deskundigen geraadpleegd die juist zeggen dat het scheuren en kapot een nadeel is. Wat mij betreft een onbetrouwbaar bedrijf die nalatig is in nakomen van garantiebepalingen en waar ik een volgende keer zeker geen zaken mee doe. Ik zie dat ik niet de enige ben met deze ervaring en ik ben voornemens om juridische stappen te ondernemen. De vervanging en reparatie laten uitvoeren voor €700,-.

W 20-10-2023

Deze keer hebben we in één maand twee keer bij B&K besteld! Het is simpelweg een uitstekend bedrijf. Uitstekende telefonische en online service, ook laat op de avond. Uitstekende keuzevrijheid bij bezorging, die B&K ook nakomt. Op naar de volgende bestelling!

Tigran Poghosyan 20-10-2023

Excellent service !
Ordered yesterday, got it today.
The delivery guys were very kind and professional!
I would highly recommend them!

Nita 20-10-2023

Wat een geweldig bedrijf! Deze keer in de zaak geweest en hebben goed advies gekregen
en zijn heel fijn te woord gestaan!

Henkky 20-10-2023

Snel en vakkundig geleverd
Prima prijs, Servies heel tevreden klant vriendelijk goed

Dietje 20-10-2023

We hebben diverse webshops bekeken maar deze sprong eruit. Er was een mooi aanbod en er kon de volgende dag al geleverd worden.

Marieke 20-10-2023

Afgelopen woensdag, de 18e oktober, na goede uitleg en advies van de winkelmedewerker, jazeker, je kan bij Bemmel & Kroon nog naar een winkel toe, de bestelling met ordernummer DH1226562 geplaatst.
Het kwam ons uit dat het vandaag de 20e geleverd werd en dat werd dan ook keurig gedaan én aangesloten.
Zeer tevreden.

Gert 20-10-2023

Levering zoals verwacht op de vooraf zelf gekozen datum. Ook mooi is dat is aangeven via mail het tijdstip van de levering.
Eerste indruk van het apparaat is goed, degelijk en mooi om te zien.
Plaatsing ging eenvoudig.
Het verbinden met de app. ging niet al te eenvoudig.
Nu nog uitzoeken hoe alles werkt.
De bedinging van het apparaat is duidelijk en overzichtelijk.

Roger 20-10-2023

Via mail gecontacteerd met vragen , kreeg steeds snel een antwoord op diverse vragen , na dat alles goed was bestelling gedaan , netjes afgehandeld , via mail bericht wanneer geleverd werd, alles bij alles goed gegaan , tevreden over wat besteld had . Super ,

Henri 20-10-2023

We hebben een Siemens wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Een dag na de bestelling is deze keurig geleverd. De vriendelijke bezorgers hebben, op ons verzoek, de wasmachine op de plek gezet. Al met al zeer tevreden met de service!

Lianne 19-10-2023

We bestelden onze nieuwe was-droogcombinatie bij Bemmel en Kroon en dat is ons heel goed bevallen. De site was heel overzichtelijk met uitgebreide productinformatie. Klantenservice was ook erg prettig. Ik belde de ochtend van bezorging en werd snel en goed geholpen. Wij wonen 3 hoog zonder lift en voor 25 euro extra werd de machine helemaal naar boven getild en geïnstalleerd. En hoewel dat niet makkelijk was, hij paste maar net op de door ons bedacht plek, waren de monteurs heel vriendelijk en geduldig waardoor het toch gelukt is! Onze oude apparaat namen ze kosteloos weer mee.

Ilona 19-10-2023

Wat een geweldige winkel en een Super service. Vrijdagavond een vaatwasser telefonisch bestellen, order en gegevens meteen door de vriendelijke medewerker in het systeem gezet, mailtje ontvangen, betaling voltooid en de volgende netjes geleverd
Wat wilt een klant nog meer!

A mahabir 19-10-2023

Leuk overzichtelijk en mooi en goed servies personeel is heel behulpzaam van alle producten

Tonny 19-10-2023

Dit is voor de 3 e keer dat wij een grote bestelling hebben gedaan bij van Bemmel en Kroon . Een oven, vriezer en wasdroger . De prijzen zijn scherp en het wordt zeer snel geleverd.
De service is uitstekend!
Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden tijdens het leveringsproces !

Voor ons een volgende keer weer van Bemmel en Kroon !

Ingrid 19-10-2023

Wasmachine besteld om 17.00 uur en de dag erna al geleverd. De bezorging kun je de hele dag volgen en je krijgt half uur vooraf bericht over bezorgtijd. Deze klopte precies.
Bezorgers zeer netjes, vriendelijk en voorzichtig. Oude apparaat moest nog even ontkoppeld worden en weg gezet in andere kamer en dat was geen probleem. Nieuwe machine snel en kundig aangesloten en laten lopen. Zeer nette medewerkers die aan het einde van de dag nog klantvriendelijk waren.
Chapeau dikke tien!

Ria 19-10-2023

Zeer tevreden. Adviseur/verkoper luisterde heel goed naar de wensen, gaf daarna een trefzeker en passend advies