Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3632 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Trudy ten Hoonte 22-09-2023

Een absolute aanrader, erg vriendelijk geholpen, product informatie is duidelijk omschreven, klantvriendelijke website voor het bestellen van je producten. Dit is mijn shop geworden, een dikke tien!

Ronan 22-09-2023

Suppersnelle levering gisteren besteld vandaag in huis voor een scherpe prijs

Peter Bos 22-09-2023

Ik koop al jaren lang met veel plezier bij Bemmel en Kroon. Dit is ontstaan in een voetbalnetwerk in Leidschendam. Vanwege de klantvriendelijkheid kom ik altijd graag terug. Mijn moeder vertelde mij afgelopen zondag dat haar koelkast kapot was. Een app gestuurd naar Bemmel en Kroon. Deze werd maandag al beantwoord. e kwamen met 2 goede voorstellen en het is uiteindelijk de Bosch BKI1217617.
Vandaag geplaatst na een dag van te voren de levering door gegeven te hebben. Mijn moeder belde mij op dat ze dik tevreden was hoe er met liefde de Bosch werd geplaatst en de oude afgevoerd .
Altijd het gevoel dat de klant keizer is

Tip: wees een te vreden klant koop bij Bemmel en Kroon

Peter Bos

Jolanda 22-09-2023

Prettige winkel, goede verkoper, duidelijk en eerlijk.
Uiteindelijk snel geleverd, ook prima bezorgservice en aflever service.
Alle afval en het oude apparaat werd weer meegenomen.
Ik ben zeer tevreden met de koel/vriescombinatie...

Gerard lenting 22-09-2023

We kwamen in Zoeterwoude rijndijk en er waren 2 verkopers, iemand kwam snel bij ons. En we zijn prima geholpen en de de 22 ste september geleverd door 2 vriendelijke mannen. Helemaal top was het

Ausra 22-09-2023

De site was goed, zoekfilters prima te bedienen.
Ben hier terecht gekomen omdat het duidelijk een van de goedkoopste webshops was.
Prima service, met duidelijke communicatie.
Aankoop netjes afgeleverd, en oude item meegenomen: scheelt weer een rit naar de vuilnis dump!

Boudewijn Muller 22-09-2023

De volle tien punten toekennen lijkt wellicht wat "over the top". Wij kunnen er echter niets anders van maken. Van advies tot en met installatie: top! Wij komen al jaren bij B&K en zijn nog nooit teleurgesteld.

geheel nieuwe keukenuitrusting 22-09-2023

Ik heb een volledige nieuwe keukenuitrusting bij jullie filiaal in het Forepark gekocht. De verkoopmedewerker......l was heel prettig en geduldig. de levering was snel en netjes.
Ordernr. DH1213549

Guillaume 22-09-2023

Artikel was goedkoper dan om het even waar anders.
Duidelijke communcatie
Direkt geleverd. Op de gevraagde dag, en op het door bericht aangekondigde moment.

Wat wil je meer !

Lomajaja 21-09-2023

goede voorraad, veel keus en goede prijzen. En een ongelooflijke snelle bezorging. Topbedrijf

Y.D.M. Oude Groen 21-09-2023

De was/droogmachine werd keurig op tijd geleverd, en vakkundig geïnstalleerd . Alle verpakkingsmaterialen en zowel de oude wasmachine als de droger werden door de aardige mannen mee teruggenomen!

Robin 21-09-2023

AEG wasmachine gekocht, prijzen zijn al scherp en nu met tijdelijke actiekorting €25, deze heb ik weer ingeleverd voor de optie "bezorging incl. aansluiting tot de 4e etage" dat ook € 25 kost. Goeie communicatie per mail en per app, bezorging en tijdstip wordt exact aangekondigd, de mannen van Dynalogic waren op tijd, hebben de machine via de trappen op de 3e etage gebracht, uitgepakt en aangesloten, ze waren er vlot mee klaar, helemaal prima service dus!

herman 21-09-2023

gebruiksvriendelijk prima maar er werd volgens mij niet vermeld dat het product niet op voorraad was, waardoor ik een week heb moeten wachten. verder zou ik een half uur voor levering gebeld worden , maar ze belden toen ik niet thuis was, en hebben hem toen bij de buren moeten afleveren

Patrick Hoogendoorn 21-09-2023

Na een ongeluk met onze 2 jaar oude inductieplaat waar een pan doorheen viel, hebben wij een nieuwe besteld bij Bemmel en Kroon.
Voor 22.00uur besteld en de volgende dag in huis. Die belofte is nagekomen en de volgende avond konden wij gewoon weer koken. Van de keukenafdeling na aanvraag dezelfde dag nog netjes een factuur van de originele plaat ontvangen(die van de keuken stond alleen het totaalbedrag van de keuken op) zodat wij dit bij onze verzekering kunnen claimen.
Niets op aan te merken en een blije klant.

Anneke Segaar 21-09-2023

Ik heb niet op de site gekocht maar in de winkel in Hazerswoude Rijndijk. Fantastische bediening meedenkend en goede advies.
Levering ook geweldig aardige en leuke mannen, ze moesten veel sjouwen met de oude wasmachine en droger.

Fred 21-09-2023

Duidelijke website, duidelijke uitleg en snel reactie op vragen en daarbij een snelle levering. Aangegeven levertijd klopt en je wordt goed geïnformeerd over de levering.

Jos 21-09-2023

Heldere communicatie. Vanaf bestelling tot en met aflevering is alles perfect geregeld. Pluspunt vind ik de duidelijkheid van website , de informatie na de bestelling en de logistiek.

Heel goed Klasse 20-09-2023

Fantastisch ! besteld en binnen 24 Etna inductieplaat uur geleverd met Dynalogic (Geweldig ! men kan het traject met track & trace van Dynalogic goed volgen tot aan de huisdeur ) Bemmel & Kroon zeer goede snelle afhandeling van onze order en het maken van
een goede keuze betreffende het transport. Een woord Klasse !

A.C. Pieters 20-09-2023

Zéér duidelijk in de afspraken, goede organisatie en correct naleven van de beloften.

John 20-09-2023

Goede prijs, snelle en correcte levering ! Absolute aanrader voor elektronica

Rick van Hal 20-09-2023

Goede service en snel geleverd. Ook de montagemogelijkheid van de droger was top. Helaas was er wel een storing op de track en trace waardoor ik niet exact de aflevertijd kon zien

René Bongaerts 20-09-2023

Bemmelen&kroon is een goede ondernemer,
Ze hebben een overzichtelijke website, geven leuke aantrekkelijke kortingacties weg. Daarnaast is het allemaal goed geregeld vanaf de bestelling tot aan de levering. Ik kan jullie deze ondernemer van harte aanbevelen. Top ga zo door!

Arjan 20-09-2023

Mooie aanbieding voor deze Miele wasmachine. Laagste prijs vanwege tijdelijke prijsactie. Service ook goed. Ik had even gebeld met een vraag en dit werd snel beantwoord. Levering snel en netjes.

Paul Schols 20-09-2023

Prima en overzichtelijke site, leuke aanbiedingen en vlotte levering. Wij hebben de nieuwe koelkast bewust bij Bemmel en kroon besteld vanwege de maximale breedte. Op een kleine onenigheid bij de levering na zijn wij best tevreden.

Rob 20-09-2023

Kwaliteit (web)shop. We hadden een vriezer besteld en levering gekregen. Vriezer had storing en na 1 belletje werd direct de volgende dag een andere vriezer geleverd. Geen gezeur, geen gedoe. Complimenten aan Bemmel & Kroon en Marco in het bijzonder, die mij uitstekend te woord gestaan - en geholpen heeft.