Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3666 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ilonka Schram 05-10-2022

Super geregeld allemaal vanaf de bestelling tot geleverd aan de deur!
Top bedrijf en hele vriendelijke mensen aan de telefoon!
Ga zo door!
We zijn 200 procent tevreden!

Jean 05-10-2022

Wasmachine aangeschaft bij Bemmel & Kroon. Scherpe prijs, duidelijke website. De komst was eerst per mail, daarna per sms aangekondigd. Keurig op tijd geleverd door de heren en oude apparaat retour. Prima zaken doen zo! Enige minpuntje is dat je niet met creditkaart en/of PayPal kunt betalen.

Yvonne 04-10-2022

Bemmel en Kroon is voor mij dé winkel voor huishoudelijke apparatuur. Ze hanteren goede prijzen, maar vooral de service is bijzonder goed. De mannen die mijn nieuwe vriezer kwamen leveren, waren heel correct en aardig en hebben mij bovendien nog uit de brand geholpen met het verplaatsen van een ander apparaat. Topservice dus! Mijn volgende aankoop doe ik zeker weer hier.

Bea van Doep 04-10-2022

Bemmel en Kroon heeft goede acties, waar veel korting is te behalen. Op maandagavond voor mijn moeder een Siemens droger besteld, deze werd de volgende dag al bezorgd. Via e-mail werd ik op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Mijn moeder van 85 jaar was onder de indruk van de vriendelijkheid van de bezorgers. Deze 2 heren hebben de droger geplaatst, aangesloten en de oude droger weer meegenomen. Er was zelfs tijd voor een praatje. Zo maak je (oude) mensen blij!

Guy en Coby 04-10-2022

We zijn perfect geïnformeerd over de wasmachine en warmtepomp droger. Dankzij kortingsregeling voor een mooie prijs. Als extra service is oude apparatuur meegenomen en nieuwe op zolder geplaatst en aangesloten met uitleg. Echt perfect!

Frank en Yvonne 04-10-2022

Wasmachine aangeschaft bij Bemmel&Kroon BKI1128775. Scherpe prijs, duidelijke website. Bezorging door ..... . Wij kozen voor aflevering plus montage. De komst van ..... was eerst per mail, daarna per sms en later nog eens telefonisch aangekondigd. Keurig op tijd en keurig geïnstalleerd door de heren. Prima zaken doen zo!

Peter 04-10-2022

Prima prijs en snel beschikbaar. Telefonisch bereidwillige mensen, issue naar tevredenheid opgelost. De problemen werden veroorzaakt door de vervoerder ....... Ik had om installatie verzocht, kreeg exact het tegenovergestelde.
Geen SMS vooraf de levering, ook nog niets te zien op de site van de vervoerder. Installatie hoorde niet tot de mogelijkheden van de heren en wat ze wel deden was nog fout ook, want als ik de wasdroger had gebruikt was het condens water in de ruimte terecht gekomen. Verpakkingsmateriaal werd achtergelaten en niet eens uit de trommel verwijderd. Slechte service van uw vervoerder.

corina de man 04-10-2022

Overzichtelijke website, prijs, vriendelijkheid, goed en direct bereikbaar telefonisch en service

ed ijzerman 04-10-2022

ik werd netjes gebeld dat de levering een half uurtje zou duren ,dit klopte , de monteurs hebben netjes werk geleverd en snel , zij waren ook erg vriendelijk

John De 04-10-2022

Droger besteld, met afleverservice omdat hier zowel de droger als service goedkoper was dan elders. Levering kon zeer snel gedaan worden, maar had ik zelf wat later geplaatst zodat ik de ruimte nog even goed schoon kon maken. Bij het leveren houden ze je goed op de hoogte wanneer het tijdvak is dat ze langs gaan komen. Ze konden hem door omstandigheden alleen niet plaatsen, dus die kosten heb ik retour gekregen. Al met al een goede, snelle en gemakkelijke aankoop!

Jan Ariesen 03-10-2022

Ik zal kort zijn: goed is goed, beter is niet nodig alles was goed voor elkaar.

F. Bakir 03-10-2022

Top bedrijf, goedkoopste qua ander winkels! Snelle bezorging. Fijn dat je keuze kan maken wanneer je het bezorgd wilt!

piet 03-10-2022

allereerst kregen we €50,00 korting bij onze bestelling verder op de minuut na pressies op de afgesproken tijd geleverd geweldige servies

Sandra 03-10-2022

Erg goed geholpen door jullie. Komen graag terug in Cruquius. Nemen echt de tijd voor je.

Roorda 03-10-2022

Vriendelijke en behulpzame medewerker van de vestiging in Cruquius. Vriendelijke en vlotte levering op de afgesproken datum. Informatieverstrekking rondom verkoop en levering was uit de puntjes!

Sandra Bouwmans 03-10-2022

Super snelle en fijne levering.
Onze magnetron was kapot, door een slechte levering van een ander bedrijf nog geen combimagnetron, op kieskeurig gekeken en daar kwam deze combimagnetron bij Bemmel&kroon het beste en ook nog goedkoopste uit.
Meteen besteld en direct een mail en daarop volgde ook al snel een mail wanneer het de volgende dag geleverd zou worden.
Op de dag zelf nog een bericht gekregen over de bezorgtijd en je kan via een link ook de tijd in de gaten houden.
30a40 min voordat de chauffeur er was kreeg ik ook nog een SMS om aan te geven hoe laat de chauffeur er zou zijn.
Super service waardoor je ook niet perse de hele dag thuis hoeft te zitten wachten.
Goede service, goed contact, en nette mannen die de magnetron kwamen leveren.
Een volgende keer bestel ik zeker weer bij jullie.

Marcel 03-10-2022

Goede prijs/kwaliteit en prima service. Alleen jammer dat de monteurs niet wilde helpen met het terug plaatsen van de droger op de aangekochte wasmachine.

stads 03-10-2022

duidelijke info van product (Bosch oven magnetron cma583mso )snelle levering en goede tijdsplanning

Hans 03-10-2022

Zaterdag ging onze droger defect, na wat sites te hebben bekeken kwamen.we bij Bemmel&Kroon terecht. Precies de droger die we zochten (als beste uit de kieskeurig test 2022) voor een scherpe prijs op voorraad en gratis geleverd op zondag....perfect. Ook de aflevering ging super, netjes geïnformeerd over de tijd van aflevering. We hebben dus geen dag zonder droger gezeten, betere service kan niet.

Cobie moll 03-10-2022

Ik vindt het een fijn winkel heeft van alles staan de bezorger was ook aardig en behulpzaam

Luana hooft 02-10-2022

ook de levering is optijd en heel goed!
Ik vind het geweldige service en kwaliteit ! IK VERTEL HET zeker aan mijn vrienden

Chaoui 02-10-2022

Snel en goede service. 1 dg na bestelling op tijd geleverd. Prijs is ook scherp , nergens goedkoper op internet kunnen vinden

Henk 01-10-2022

Ik zou niet weten wat er beter kon. Goede prijs, vlotte afhandeling, goede informatievoorziening, alle afspraken zijn nagekomen. Heel goede levering, goede app van transporteur zodat je nauwkeurig kunt zien wanneer de levering is. Nette levering en plaatsing. Wat wil een mens nog meer.
Omdat ik een paar jaar geleden een gelijk goede ervaring heb gehad bij de aanschaf van onze wasmachine ben ik hier teruggekomen. En weer top!

Derks 01-10-2022

Ik ben bijzonder verbaasd over de snelle reactietijd bij vragen en verzoeken. Dat is enorm prettig aangezien daardoor geen misverstanden ontstaan.
Daarbij komt dat de prijsstelling concurrerend is en accurate levering.
Grote blij als je het mij vraagt!

Sandra ZTW1128127 01-10-2022

Hele fijne winkel! Erg vriendelijk en servicegericht. Groot assortiment waardoor ik in 1 keer klaar was.
Netjes en op tijd geleverd én geïnstalleerd.