Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Charlotte 08-06-2021

We hebben hier een inductie kookplaat besteld welke gelijk de volgende dag netjes werd geleverd. We weten hier van te voren goed over geïnformeerd. Nadat deze bezorgd over was bleek dat de kookplaat net niet pasten in ons bestande gat. Na telefonisch contact en de mogelijke alternatieven doorgenomen te hebben heeft Bemmel en kroon ons goed geadviseerd en in contact gebracht met hun leverancier om het gat iets te vergroten. Super geregeld, deze komen gelijk de volgende dag!

Mazal 08-06-2021

Telefonisch wasmachine en droger besteld, vriendelijk geholpen door de klantenservice
dag later netjes geleverd. Tot zover zeer tevreden.

Andrea 08-06-2021

Snelle offerte gekregen, prima prijs en levering van de combi magnetron Siemens is netjes was, ondanks voorraadproblemen, netjes op tijd. Alleen doos (verpakking) zat een scheur in, maar zal door t transport komen.

John 08-06-2021

Super fijne organisatie! Klantenservice heel goed telefonisch bereikbaar en prettige mensen. Er wordt meegedacht en afspraken worden nagekomen.

Eus 08-06-2021

Onmiddellijke reactie bij online bestelling. Prima informatievoorziening omtrent bestelproces. Snelle en adequate levering.

Frank 08-06-2021

Hier een Samsung wasmachine besteld. Super snel geleverd, door uiterst vriendelijke bezorgers. Brachten de machine naar boven, sloten 'm aan, en zorgden dat hij geheel gebruiksklaar was. Zelfs onze droger er weer bovenop gezet. Prima deal voor een nieuw apparaat. Heel erg blij mee.

J.hofstee 08-06-2021

Advies is en service zijn goed.
Correcte levering ze zijn vriendelijk
Mooie schone winkel.

john de wijze 08-06-2021

Prima prijs kwaliteit verhouding. goede keuze. geen opdringende verkopers.
ZTW987552 koel vries combinatie gekocht. binnen 3 dagen geleverd.

Martin van Osch 08-06-2021

Goed artikel, puike prijs, snelle levering. kortom, ik kan geen reden vinden om lager dan een 10 te geven.

Romana 08-06-2021

Top Service en een hele leuke verkoopmedewerker ...... Heeft erg veel moeite gedaan mijn siemens EQ6 espresso machine geleverd te krijgen. Echt Super! Voortaan naar Bemmel en Kroon voor apparatuur en naar hem vragen .

P van Diemen 08-06-2021

Snelle service en goede prijzen. Ideal werkte niet door dat er een storing was bij de bank. Klantenservice loste dit adequaat en fijn op ! Dikke prima!

Eric M 08-06-2021

Online besteld bij Bemmel en Kroon omdat ze simpelweg de goedkoopste waren met de Siemens warmtepomp droger. Tevens snelle levering. Omdat het type dat ik besteld had achteraf niet leverbaar was kreeg ik automatisch een nieuwer duurder type met minimaal dezelfde functionaliteit voor dezelfde prijs aangeboden. Daar kun je geen nee tegen zeggen toch?
Op de bezorgdag krijg je mooi bericht wanneer ze ongeveer komen, en even voor komst nog een berichtje met een tijdstip. Vriendelijke bezorgers, namen de oude machine zoals afgesproken mee. Ook waren ze zo vriendelijk om de verpakking mee te nemen, dat stelde ik zeer op prijs!
Dus in zijn totaal zeer tevreden, droger geleverd zoals afgesproken. De zelfreinigende Siemens warmtrpompdroger is overigens een echte aanrader! Ik hoop dat als er iets mis is in de eerste 2 jaar dat Bemmel en Kroon dat net zo goed afhandelt als de bezorging!

Monique 08-06-2021

Correcte levering van een mooie wasmachine die mooi geprijsd was in vergelijking met andere aanbieders. En de jongens die hem kwamen bezorgen waren heel fijne mannen met verstand van zaken. Volgende keer kies ik weer deze aanbieder!

L & M 07-06-2021

Makkelijke bestelsite. Levering op de dag van voorkeur. Online vriendelijke medewerkers. Scherpe prijzen. Vind je ergens anders het artikel goedkoper krijg je het prijsverschil terug. Kortom tevreden klant.

L. Verhoeven 07-06-2021

Bestelling ging makkelijk.
Bezorging ook prima conform afspraak.
Aflevering, jongens zijn beleeft en werken netjes.

Nicole 07-06-2021

Super vriendelijke mensen. Je bestelling wordt super snel bezorgd.
Op zondag een nieuwe koelkast besteld en op maandag staat de nieuwe koelkast op zijn plek. De nieuwe koelkast wordt geïnstalleerd en de oude wordt afgevoerd. Ideaal. Ik bestel hier al jaren al mijn witgoed. Aanrader.
Bestelnummer BKI988386

Myra 07-06-2021

BKI988383
Duidelijke webshop, groot aanbod.
De bestelde wasdroger was niet meer leverbaar en Bemmel en Kroon bood ons een nieuwer, duurder exemplaar aan. Wat een service.
Snel geleverd en binnen de aangegeven tijd!

Clemens 07-06-2021

Snelle levering, keurig geplaatst en goede informatie over levertijdstip. Ik had al eerder bij Bemmel & Kroon apparatuur gekocht. De concurrent kon vandaag niet leveren, zij wel.

Wim 07-06-2021

Er zijn helaas niet zoveel inbouw wasmachines te verkrijgen, met de beperkte keuze kwam ik uit op de Bosch en na enig speurwerk bleek dat B&K deze snel kon leveren tegen een aantrekkelijke prijs.
Na het plaatsen van de bestelling werd die levertermijn in de bevestiging toch wat later dan uit de website bleek, maar na een telefoontje om mijn teleurstelling daarover te uiten, kreeg al snel bericht dat versnelde levering mogelijk was.
Levering vervolgens keurig volgens afspraak en netjes geregeld.

Rick 07-06-2021

Altijd snel geleverd,
Apparaat niet leverbaar, alternatief een luxere exemplaar zonder extra bij te betalen.
Al meerdere keren hier besteld
Ook het installeren is hier top geregeld!

Willem 07-06-2021

Ging allemaal vlot en voorspoedig. Hulp was goed. Aardige en behulpzame bezorgers. Top!

Jeroen 07-06-2021

Bemmel & Kroon heeft concurrerende prijzen, duidelijke website en snelle levering (zondag 20:30 bestelling, maandagochtend levering). Keurig bezorgd, geinstalleerd en oude apparaat meegenomen.

MLJ Antonis 06-06-2021

Wasmachine aangeschaft, mooi toestel en een super prijs. Maar….het plaatsen van de wasmachine (door Dynalogic) was een drama. De transport versteviging was niet verwijderd, de afvoer slang zat veel te diep in het sifon gestoken waardoor een overstroming. Onmiddellijk machine uitgezet en ik ben zelf aan de gang gegaan volgens instructie Siemens. Uit eindelijk is het goed gekomen. Maar ik verwacht dit niet als je voor extra service hebt gekozen en betaald.

syl 06-06-2021

Nette site; het idee dat je ook in de winkel kan kijke voelt extra betrouwbaar.
extra korting werd aangeboden, dat was een extra reden om te kopen.
bij andere aanbieders de inductieplaat misschien niet op voorraad. Ik verwachte dat levering lang zou duren, maar het was er al de volgende dag. prima in orde

Peter 06-06-2021

Alles is prima gegaan, product de stofzuiger is goed aangekomen.
Een opmerking, in de aankoop kon je aanvinken of je de oude stofzuiger wil laten meenemen.
Echter de bezorger was dit eigenlijk niet van plan, maar heeft het toch meegenomen.