Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

J. C. Krijgsman 22-07-2021

Gedoe met de oude wasmachine: er moest een nieuwe komen. Website van Bemmen en Kroon viel op door helderheid van info en scherpe prijsstelling. Plus snelle levering en daar zijn we voor gevallen. Alle overzichtelijke vragen ingevuld, geen overbodige info wordt gevraagd (bijv leeftijd): lekker recht toe recht aan.
Toch iets vergeten en binnen een minuut een medewerker aan de lijn die zag dat we iets vergeten waren: top service!
Enig minpuntje: we konden niet met creditcard betalen.

Miranda 22-07-2021

Prima webshop, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Enige minpuntje dat er staat gratis bezorging en als je dan de bestelling plaats dan wordt er € 30,00 in rekening gebracht. Toen ik hierover belde, bleek dit een foutje in het systeem en werd dit keurig netjes opgelost

Petra 22-07-2021

Ik had al eens eerder besteld bij Bemmel&Kroon en ook net als nu ging alles prima.

Ron 22-07-2021

De snelheid vijf voor tien s'avonds mijn wasmachine besteld en de volgende dag geleverd.

Addie de Jong 22-07-2021

Middels website makkelijk het artikel gevonden bij Bemmel en Kroon
Levering de volgende middag door een uitstekende bezorgdiensten “”Dynalogic”
Alles een aanbeveling waard

Tamara 21-07-2021

Echt de laagste prijs na wat afzoeken op internet. De internet winkel is echt netjes en duidelijk. Je kan de dag van levering kiezen. En ze houden goed kontact met je van de levering, tot bijna op de minuut. En de service om tot op zijn plek te zetten was super!! Je betaald extra maar heb je ook service na.

Hermanus 21-07-2021

Voor deze shop gekozen omdat alles goed duidelijk was , en natuurlijk de goedkoopste !!!!!!

Mike 21-07-2021

Bij Bemmel en Kroon besteld omdat deze de goedkoopste was voor de wasmachine die ik op het oog had. Nadat ik besteld en betaald had, bleek de machine niet meer voorradig en zou ook niet meer komen. Ik heb zonder vragen het nieuwe model gekregen, die ook nog iets duurder was, maar zonder bijbetaling wel te verstaan. Omdat het mij toch niet helemaal duidelijk was even de helpdesk gebeld en dure hebben alles prima uitgelegd. Heel tevreden.

Ellen 21-07-2021

Waar je op hoopt bij een webshop! Duidelijke communicatie over het moment van afleveren zodat je geen hele dag zit te wachten, de apparaten werden op de juiste plek gezet en ook nog een mooie korting!

Arthur 21-07-2021

Nieuwe koelkast besteld en diect volgende dag al geleverd. Betrouwbare internetshop met goede service. Product is goed aangekomen qua levering. Alles bij ekaar zeer te vreden!

Rob 21-07-2021

Goedkoopste winkel voor mijn nieuwe AEG, en ook nog super service: binnen 1 dag bezorgd, keurig op z’n plek gezet en netjes aangesloten. Sneller en beter kan gewoon niet.

PR Breukers 21-07-2021

Mooi ,ruim en overzichtelijk is deze winkel.
Goed geholpen door Stef de Jong.
Goed meegedacht met onze wensen.
Order DH1000170 geplaatst en de dag daarna geleverd. Aflevering goed en alles op zijn plaats gezet.
Komen terug voor kookplaat en oven.

Juan 21-07-2021

Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Een betrouwbare site.

Wendy 21-07-2021

Super goede service!!
Product bleek na bestelling niet leverbaar en meteen kreeg ik een mail dat een duurdere variant werd geleverd zonder extra kosten.
Vervolgens was ik nog eens extra blij met de levering tot op de minuut kon ik zien hoe laat ze zouden komen. Ik hoefde op deze manier niet de hele dag bij mijn ouders in huis te zijn om op het pakket te wachten!

Verlare Den Haag 21-07-2021

Ik koop al zo'n 15 jaar al mijn witgoed bij Bemmel& Kroon. Ze lichten je gewoon helder en eerlijk voor, ze zijn erg scherp in prijs en doen alm die jaren gewoon echt wat ze beloven. Oude apparatuur nemen ze standaard voor je mee en hun site is ook nog eens to the point en navigeert lekken. En nee... ik heb er geen aandelen😉 . Ze verdienen een 10 en een oprechte aanbeveling

TB Utrecht 21-07-2021

Snelle antwoorden op mail, ruim aanbod, scherpe prijzen. Snel geleverd ook.

Rene 21-07-2021

Zeer slechte garantie, eenmaal betaald dan is het afgelopen. Na diverse "spook" problemen met onze wasmachine heeft uiteindelijk Bosch de machine omgeruild, bemmel en kroon vroegen om foto's en filmpjes, na tonen van storing op film en foto,wilden ze nog meer media hebben, zeg maar dwarszitten om niets te hoeven down. Bosch heeft het wel netjes gedaan, achteraf bleek dat Bemmel en Kroon een defecte machine hadden geleverd, deze was dus aan de onderkant flink beschadigd door vallen?? Bezorgers toen hebben ook alleen afgeleverd en niet pas gesteld. Begrijp ook niet dat zij zulke goede reviews hebben?? Hoor wel meer slechte ervaringen dus let op dat u geen inruil machine krijgt bij dit bedrijf. Kansloze service

newabcd 21-07-2021

Ik ging naar de winkel om een koelkast te kopen. De ervaring in de winkel is goed. Het probleem ligt bij het bezorgbedrijf. Jongens van bezorgbedrijf hebben haast en willen de koelkast geen stap verder zetten. Ze proberen mijn handtekening te vragen voordat hun werk klaar is.

Fatima 21-07-2021

Zeer vriendelijke bezorgers!
Top service, netjes gebeld en tot aan de keuken bezorgd!

Frans van Oorschot 21-07-2021

Aardige mensen met kennis van zaken goede keuze en eerlijke prijzen. Netjes bezorgd aangesloten en de oude machine afgevoerd

Angelique 20-07-2021

Een droger van LG besteld bij Bemmel & Kroon, zeer tevreden over de snelle service!

kathy 20-07-2021

duidelijke website - zeer goede prijs - betaling verliet heel vlot en er waren ook verschillende mogelijkheden van betalen -
zeer snelle bevestiging - duidelijke afzonderlijke mail met info over levering. - levering op correct afgesproken moment

Ron heijne 20-07-2021

Prima geholpen duidelijk uitgelegd
Zéér goed geprijsd. de partner van van Bemmel & kroon zéér snel en goed geïnstalleerd.op zondag gekocht en op dinsdag geïnstalleerd

Amerongen 20-07-2021

Nieuwe oven besteld. Ik werd dezelfde dag nog teruggebeld door de installateur om een datum te plannen. Vandaag is de oven geïnstalleerd. Had ook nog voor het weekend nog gekund maar dat kwam ons niet uit. De Installatie was keurig uitgevoerd en de oven is werkend opgeleverd. Zeer tevreden over de snelheid van plannen en uitvoering Bemmel en Kroon is wat mij betreft een aanrader.

Abrahams 20-07-2021

Deskundigheid weet waarover hij praat duidelijkheid luistert wat wij willen
Binnen 20 min het apparaat gekocht
Het installeren was perfect