Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bibi 03-06-2021

Het is een goedkope shop met een hele snelle levering en erg vriendelijk. Ben er zeer tervreden over!

Erwin 03-06-2021

Aardige behulpzame medewerkers die het apparaat kwamen installeren. Het was op de 2e verdieping via de trap maar daar werd niet moeilijk over gedaan.

Reinier 03-06-2021

Als één van de goedkopere aanbieders bleek de levering van een niet alledaagse wasmachine ook nog eens snel te verlopen en binnen de te voren aangegeven tijd. De vriendelijke bezorgers namen vervolgens voldoende tijd om het product tot voorbij de voordeur af te leveren. Zoals je het zou verwachten, maar zoals het zelden verloopt.

Tineke 03-06-2021

Het is prima geregeld.
En de koerier kon je precies volgen
En het oude apparaat keurig meegenomen

Osman 03-06-2021

Snelle service, onze wasmachine is binnen paar dagen geleverd. De bezorgers waren ook heel vriendleijk!

Michel 03-06-2021

Keurig bezorgd, netjes aangesloten, wat erg jammer is was dat de afvoerslang van de wasmachine niet paste en er ook géén verloopstukje bij zat om het pas te maken zodat ik nog niet kan wassen!
Aangezien ik alles moet regelen via een bewindvoerder kan het ook nog even duren voor ik wel kan wassen!
Verder prima geregeld!

Erik 03-06-2021

Snelle levering, duidelijke communicatie over de leverdatum en levertijd. Vriendelijke jongens die het apparaat kwamen bezorgen.

E Thijs 03-06-2021

Bestelling van een wasdroger, zoals afgesproken geleverd na twee dagen, prima dus. Alleen weigerde transporteur oud toestel mee te nemen. Na mailtje naar klantendienst werd volgende dag oud toestel al opgehaald. Als er probleem is zie je met wat voor verkoper je te maken hebt. In dit geval super, ben heel tevreden, heel goede klantendienst.

Ronald 03-06-2021

Op zich allemaal prima echter bij bestelling voor volgende dag moet vooraf zeer duidelijk gemaakt worden dat levering tot 22.00 uur kan plaatsvinden.

Thirza 03-06-2021

Een wasdroger online besteld bij Bemmel en Kroon. Na flink wat googlen vond ik dit de meest duidelijke webshop. Goede communicatie over de levering, en twee zeer hulpvaardige chauffeurs die de droger meteen op de vaste plek zetten. Top!

Martin 02-06-2021

Goede product omschrijving(en) en erg scherpe prijzen. Ook was de levering en installatie super snel. Eigenlijk te snel;
ze stonden 1 dag na bestellen en betalen, om 8:30 op de stoep om alles te installeren (je wordt vooraf gebeld dat ze eraan komen). Maandag middag besteld en betaald, woensdag ochtend geleverd.
Vriendelijke en beleefde monteurs die alles aansloten, tekst en uitleg gaven over ingebruikname en de oude spullen meenamen. Met oog voor het interieur hebben ze uitstekend gehandeld.

anneke van Dijk 02-06-2021

keurige update van de bezorging en heel duidelijk wanneer de bezorger kwam. de stofzuiger was een aangename welkome bestelling nadat gisteren de stofzuiger was ontploft. . dank je wel voor de top bezorging

Ingrid voorham 02-06-2021

Ik ben keurig geholpen door een medewerker van Bemmel & kroon
Ik belde nog voor de uitleg van mijn wasmachine
Dat is heel netjes gedaan alles is voor mij stap voor stap uitgelegd vriendelijk geholpen en goed uitgelegd.

Henk Guise 02-06-2021

Prima prijs en installatie aan huis van onze wasautomaat.
Onze 4e bestelling al bij Bemmel en Kroon.
Goede tijds indicatie.
De automaat draait al en werkt prima.

Kortom prima leverancier die goed geprijsd is en afspraken nakomt.

J.W. van der Spek 02-06-2021

Wijhebben de Quooker besteld, Zin Deskundige geholpen, snelle levering.
Wij zijn hier zeer tevreden over.

Dian 02-06-2021

Erg slechte service. Afspraken worden niet nagekomen en je wordt erg slecht op de hoogte gehouden.

Weegschaal80 02-06-2021

Het in eerste instantie ontbreken van informatie over het te leveren artikel, is dit daarna in volle tevredenheid afgewikkeld.

Gerda 02-06-2021

Goede service werd vriendelijk geholpen aan de telefoon over wanneer het werd geleverd.
De bezorgers van Bemmel en Kroon waren heel behulpzaam met de koelkast op de juiste plek te krijgen.

Jolien 02-06-2021

Bemmel en Kroon hebben we gekozen vanwege een tip van een vriendin van ons.
Tevreden over de contacten en de levering.

Jan 02-06-2021

Ik ben heel goed geholpen met de aankoop van een Amerikaanse koelkast.
En hij werd snel en netjes bezorgd.

diny 02-06-2021

Ik was na een negatieve ervaring bij het kopen van wasmachine bij een andere winkel aangenaam verrast door de hoeveelhied apparaten die Bemmer &Kroon hadden staan, keuze genoeg. Wat het helemaal compleet maakte was ook de kennis en vriendelijkheid van de verkoper de heer Davelaar, online kopen kan ook maar face to face de uitleg ontvangen is top.
De planing stuurde de dag voor de levering een mail en de bezorger belde half uur van te voren op, machine keurig geplaatst, korte uitleg en het wassen kon beginnen.

Angela 02-06-2021

snel en netjes op de afgesproken tijd geleverd en vriendelijke chauffeur. wasmachine besteld en volgende dag geleverd.

Jan 02-06-2021

Laagste prijs, en een snelle reactie.
Doen niet moeilijk wanneer je de levering in 2 keer wilt

Caroline 02-06-2021

We gingen op zoek naar een inductiekookplaat en werden netjes geholpen en vakkundig.

Sven 01-06-2021

Super prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden voor de levering van onze wasmachine!