Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jurie van Hest 02-02-2021

Vanaf het moment van bestellen wordt je als klant erg goed op de hoogte gehouden van de status. Vriendelijke chauffeur en bijrijder die zonder problemen de zware machine op zijn plek zetten en testen. Zoals afgesproken oude mee retour en weg waren ze weer. Super goed geregeld! Enige suggestie is het accepteren van de betaalmethode credit card als webwinkel aangezien het merendeel van de huidige online kopers hiervan gebruik maakt.

xandra van gelder 02-02-2021

Ik kende de winkel niet, ontdekte hem via de site van de Consumentenbond. Ben erg tevreden. Ik zocht een koelvriescombinatie voor een lastige plek, heb tweemaal telefonisch contact gehad en ben beide keren snel, aardig en deskundig geholpen. Ook nadat ik - domme fout van mij - toch de verkeerde maat bestelde, werd het moeiteloos opgelost.
Zal hier zeker terugkeren.

Geen idee 02-02-2021

Snelle levering en goed verzorgd. Hoop dat eventueel verder verloop ook zo netjes gaat

Danielle 02-02-2021

Het online bestellen verloopt heel soepel en vlot.
De service is klantgericht. Het bestelde artikel was niet op voorraad en er werd meteen een alternatief geboden. Dat weliswaar duurder was en tegen dezelfde prijs aangeboden werd. Ook de levering verliep heel vlot. Het artikel was de volgende dag in huis.

Francisco Venegas 02-02-2021

Everything went perfect, great service, delivery and installation 100%. I can just recommend them.

Dr.one 02-02-2021

Beloofd veel, komt niks na. Wasmachine en droger besteld, na 6 weken nog steeds niets geleverd. Moet zelf contact opnemen, geen enkele keer bericht vanuit hun kant. Zeer onbetrouwbaar en zeker niet aan te raden!!!

G. Holtrop 01-02-2021

BKI945526
Prima service en snelle levering van een condensdroger Zanussi ZDC8200NW. Goede aanbieding/offerte via een aanvraag op de website. Ook het telefonisch contact was goed en duidelijk. Een aanrader om zo geholpen te worden tijdens deze lockdown. Dank

Linda 01-02-2021

Duidelijke webshop en hele goede service. Je bestelling is de volgende dag al in huis

Sandra 01-02-2021

Goede prijs en een snelle levering (en dat ondanks de ijzel van vandaag), gisteravond besteld en vanmiddag al in gebruik. Top dat de oude apparaten direct afgevoerd worden.

G. Holtrop 01-02-2021

Uitgebreide offerte na aanvraag. Alternatief met korting aangeboden. Telefonisch extra uitleg en controle. Zeer snelle levering na definitieve bestelling. Prima service bij levering. Droger functioneert prima. Aanrader.

Mariska 01-02-2021

Mooie super deal gekregen voor een AEG wasmachine, een AEG droger , incl. Bosch silence stofzuiger.
Goede en duidelijke communicatie en alles netjes, op tijd bezorgd en professionaal aangesloten.
Een bedrijf waar wij al eerder witgoed hebben aangeschaft en daardoor de goede service eerder hebben mogen ervaren.

Liefting 01-02-2021

Betreft AEG Wasmachine. Snel en goed geleverd. Website makkelijk te gebruiken om een keuze te maken. Prijzen vergeleken, bleek hier over het algemeen goedkoper, zeker als je de service erbij meerekent.

M.H.A.A. Hol 01-02-2021

Bestelproces is eenvoudig en goed,je kan zelf een bezorgdag kiezen wat ik heb gedaan,netjes een bestelbevestiging met factuur ontvangen.Op de dag van levering in de ochtend een mail met een tijdleverschema,voor mijn geval was dat 3 uur.Vakkundig en net personeel die goed mijn wasdroger hebben aangesloten op zolder,dat was tegen een kleine meerprijs.De wasdroger was ook het goedkoopst hier.

Paul 01-02-2021

Goede service. Duidelijk wat je krijgt. Prijzen zijn laag. Webshop reageert goed en snel op email toen ik adresfout had gemaakt voor levering. Levertijdstip goed voorspelbaar met email lang tevoren en sms kort tevoren. Kortom als ik wat nodig heb kijk ik na lamg zoeken op internet als laatste bij bemmel en kroon en dan blijkt keer op keer dat ze de beste prijs en service hebben. 👍👍👍

Mireille Debaveye 01-02-2021

Heel snel antwoord op mijn email,hele duidelijke communicatie,ook bij levering en snelle levering

Jacqueline 01-02-2021

Deze shop hebben wij gekozen omdat Bemmel en Kroon zeer snel konden leveren zonder dat hier extra kosten voor berekend werden. Bestelde stofzuiger is correct afgeleverd zoals afgesproken.

Maikl Boers 01-02-2021

Order:927556

Perfect geholpen door verschillende medewerkers van Bemmel en Kroon. Altijd vrolijk,behulpzaam en bereid je te adviseren en netjes te woord te staan. Ook leveren ze hierbij nog eens zeer scherpe prijzen.

De levering was ook keurig via jullie vervoer partner.

Nu nog kijken of de apparatuur werkt;)

Bedankt!

Sjoerd 01-02-2021

Ik had nog net eerder van deze winkel gehoord maar op basis van reviews en de concurrerende prijzen een warmtepomp droger gekocht. Alles verliep netjes volgens mijn verwachting, De levering (via Dynalogic) is ook erg fijn. Er worden netjes updates en een tijdvlak gegeven waarin de levering plaatsvind. Dit vlak wordt steeds kleiner en is live te volgen.

terence byrne 01-02-2021

great service, prompt delivery,old produuct removed. BKM =bemmel &kroon matter

Linda 01-02-2021

Prachtige aanhef mail!
Nog nooit in mijn hele leven weledelgeleerde genoemd😂
Daarnaast hele goede service!
Zeer aan te raden

K. Boxma 01-02-2021

Ik ben zeer tevreden over de online bestelling van een wasmachine voor mn vader. Het wijst de weg vanzelf, en je krijgt gelijk via de mail een bevestiging met goede overzichtelijke info. Daarna een mail met hoe laat ze er ongeveer zijn en een belletje dat ze er bijna zijn. De wasmachine is 2 hoog via de trappenhuis naar boven gebracht en netjes aangesloten. De verpakking en oude wasmachine is mee genomen. Mn pa is tevreden met zn Zanussi bovenlader.

Vincent Sluis 01-02-2021

Bemmel en Kroon kwam als een van de goedkoopste aanbieder van wasdroger uit de zoekresultaten. De droger die ik wilde bestellen was helaas niet meer beschikbaar, maar voor hetzelfde bedrag kreeg ik een nieuwer model! Heel blij mee en kan iedereen aanraden om hier te bestellen.

Erik 01-02-2021

Slechte ervaring....
Koelkast besteld en betaald in augustus
Geleverd in februari..
Een half jaar!!!!!!

Carmen 01-02-2021

Ik heb een wasdroger besteld, deze was snel geleverd, personeel waren goed en vriendelijk.

Wop 01-02-2021

Duidelijk en eenvoudig bestelproces, en een mooie aanbieding.Communicatie snel en helder, ook bij een wijziging in aflevertijd snel en regelmatige updates.