Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Cato 19-01-2021

Fijne shop, goede prijs. Makkelijk online bestellen en betalen, geen verzendkosten. Bestelling werd snel geleverd en oude apparaat werd meegenomen.
Gewone goede en snelle service.

maria 19-01-2021

makkelijke website, leuke aanbieding, duidelijke uitleg over product, super snelle service en vriendelijke bezorger bij levering

Wouter 19-01-2021

Een gas op glas kookplaat telefonisch besteld. Ik werd (wederom) vriendelijk geholpen en kreeg goed advies. Het is nu de 2e keer in een half jaar dat ik bij ze heb gekocht en ben echt zeer tevreden en scherpe prijzen. Bezorging via Dynalogic is ook perfect, komen zelfs op zaterdag en exact op de afgesproken tijd. Echt een aanrader!

Jan Willem v B 19-01-2021

Onze vaatwasser werd geleverd op de aangegeven dag en er wordt helder gecommuniceerd over het bezorgmoment op de dag zelf. Eerst in een mail en op de dag zelf nog telefonisch kort van te voren. Vaatwasser door 2 vriendelijke mannen naar onze 2e etage getild. Ik had extra service besteld voor het plaatsen van de vaatwasser op de wasmachine, maar toen men de vaatwasser aansloot, bleek mijn Y verbindingsstuk defect. Ik kreeg toch mijn geld terug voor de extra servicekosten, na een mailtje dat ik geen gebruik had kunnen maken van de service (al lag de oorzaak dus buiten Bemmel en kroon zelf). Heel aardig en netjes van ze. Helemaal tevreden en de eerste vaatwas die net klaar is, maakt me nog blijer :) Heel goed schoon. Top gedaan van Bemmel & Kroon!!

Tom 19-01-2021

snelle levering en klantenservice.
Helaas ondanks dat product leverbaar stond op site ging het toch even duren, bleek na paar dagen, maar andere bestelling kunnen plaatsen die snel geleverd werd.

Rene Ranti 18-01-2021

Zaken doen is een must bij Bemmel & Kroon
Je kunt bouwen aan de adviezen en de leveringen van je keuze.
Voortijdige berichtgeving van het bestelde en op tijd.

Susan 18-01-2021

Snelle service! Top levering. Geen enkel slecht iets te melden. Nu snel mijn nieuwe droger gaan installeren en testen!

JiMa 18-01-2021

Ik heb voor een 5-tal keuken producten een aanvraag gedaan en had snel een hele scherpe prijs. Omdat ik pas een maand later bestelde werd een bepaald product niet meer geleverd en heeft men een goed alternatief uitgezocht. De levering was precies zoals gevraagd en ik werd een 15 min voor levering nog even gebeld. Kortom een dikke 10 !!

Marion 18-01-2021

Prijs-kwaliteit is goed.
Medewerkers zijn goed te telefonisch te bereiken en hebben verstand van zaken!

Marianne Bonardt 18-01-2021

Fijne zaak zonder poespas, vriendelijk geholpen, zaterdag gebeld, maandag artikel al thuis geen bezorgkosten.
Fantastisch.

Paul 18-01-2021

Vrieskast op vrijdagavond besteld en de maandag daarop volgens afspraak netjes afgeleverd. De heren van Dynalogic hebben hem netje op zijn plaats gezet. Ze mochten alleen de oude vrieskist niet meenemen, want deze was nog niet geheel ontdooid. Begrijpelijk. Die zou de dag daarna opgehaald worden. Daar ging even iets mis, waardoor dat een dag later alsnog gebeurde. Geen probleem. Verder prima service.

Marjan 18-01-2021

Wow, wat een prima bedrijf. Stofzuiger besteld onder ordernummer BKI943200. De stofzuiger was niet meer leverbaar. Zonder probleem bieden ze een andere stofzuiger aan van betere kwaliteit zonder bijkomende kosten. De levering was zo snel. Zaterdag besteld en maandagochtend afgeleverd. Koerier was super aardig en attent. Hulde voor dit bedrijf.

Alain 18-01-2021

ze zeggen op de site, voor 22:00 besteld, morgen in huis. Ik heb 2x besteld, beide bestellinen niet de volgende dag.
Ik heb een storing op mijn oven, melding bij bemmel gemaakt, die gaan de fabricant inzetten 7 dagen, nog steeds niets gehoord.
Bezorgtijd en services flink onder de maat

Ed 18-01-2021

Goede service, op diverse manieren goed en snel berijkbaar en de laagste prijs😊 Levering op dag naar eigen keuze.

Wim Beekhuis 17-01-2021

Dat Bemmel&Kroon een mooie winkel, met een rijk assortiment heeft, dat wisten we al, door er bij gelegenheid zelf te gaan kijken. Vandaar dat we ook niet twijfelden, om onze bestelling bij hun te gaan plaatsen, naar aanleiding van de plotseling merkbare slijtage en bijgeluiden, van onze inmiddels meer dan 20 jaar oude Siemens wasdroger. Het eerste telefonische contact, het is immers coronatijd, waarbij ik vriendelijk te woord ben gestaan en duidelijke en bevredigende antwoorden ontving, heeft direct geleid tot een online bestelling, waarbij de wasdroger de volgende dag al in perfecte staat en op een keurige en vriendelijk wijze en prompt op de afgesproken tijd werd afgeleverd, waarbij onze oude wasdroger, waar we zoveel plezier van hebben gehad, met zorg werd afgevoerd. 2 Uur later, na het uitvoerig lezen van het instructieboekje, stond de wasdroger al te draaien, alsof hij er altijd al stond. Da's pas fijn!

P. uit Hellendoorn 17-01-2021

Ik heb gekozen voor Bemmel en Kroon omdat dat ik hier de juiste wasmachine en droger kon vinden voor een goede prijs.
Er stond veel informatie op de site. Ik had de producten de volgende dag al in huis ('s avonds besteld).
Goede levering, ik ben zeer tevreden!

Vincent 17-01-2021

Na aanschaf van een wasmachine ongevraagd een ander model op de factuur zonder overleg. Omdat de machine niet voorradig is is. Ook na dat we de koop hebben ontbonden blijft de wasmachine (beste koop consumenten bond) gewoon als voorradig op de website staan.

Nu weer wachten tot het geld terug betaald word.

Linda 17-01-2021

Keurige service! Zaterdagavond een droger besteld en de dag erna op zondagmiddag al bezorgd en geplaatst door de 2 bezorgers. Vriendelijke jongens die precies werkten zoals je het wenst. Dank! De droger staat gelijk aan, top! :)

Suzan Snik 17-01-2021

Bestelling/Bezorging: Op zaterdag rond 16:45 uur wasmachine besteld, en 24uur later kon de eerste was in. De was machine werd door 2 zeer vriendelijke mannen geïnstalleerd

Wasmachine: over de wasmachine kan ik nu nog weinig zeggen. Behalve dat het een degelijke En gebruiksvriendelijke LG, dat nergens goedkoper te vinden is.

Zeker aan te bevelen!

Dev 17-01-2021

Purchased a fridge last week. We like everything about the store. Friendly and committed staff. Definitely a place to shop for home appliances.

Ludovski 17-01-2021

AEG wasmachine gekocht (L6FBNR1) voor zeer gunstige prijs. Voor slechts € 20,- extra werd het apparaat op de 2e verdieping geplaatst, geïnstalleerd en het spoelprogramma werd gedraaid. De reeds aanwezige wasdroger werd ook weer terug geplaatst in de rvs opvang bak. De Corona maatregelen werden goed nageleefd en instructie kon daarom niet worden gegeven, maar dat is met de duidelijke handleiding geen probleem. Conclusie: prima service.

Matthijs 17-01-2021

Kreeg gelijk en vervangende optie toen mn droger niet leverbaar bleek en bezorging was tip top.

Leo Hofman 17-01-2021

Snelle reactie bij offerte aanvraag door persoonlijke benadering via email ook 's avonds reactie. Scherpe prijsstelling en naast de webshop heeft de winkel een paar fysieke adressen geeft een vertrouwd gevoel. B&K bestaat ook al lang. Reeds meerdere goede ervaringen

Jan 17-01-2021

Telefonisch goede uitleg gekregen. Apparaat via online besteld, dit ging makkelijk. Levering heeft plaats gevonden zoals was afgesproken.

R.M. Kuik 17-01-2021

Deze winkel had onze keuze voor de wasdroger als voordeligste aangeboden met het gratis bezorgen in een appartementencomplex tot in de woning over de eerste drempel waarbij ze de oude wasdroger ook gelijk mee terugnamen.