Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3667 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

rik 13-12-2022

Onze 15 jaar oude inbouwvaatwasser begaf het op een ongelegen moment. Snel op internet gezocht of een vrijwel soortgelijke nog te vinden was. Ik vergelijk altijd graag voor ik een grote aanschaf doe. Toen ik hem dacht te hebben gevonden bleek dat niemand snel kon leveren, of een veel te hoge prijs vroeg. Bemmel en Kroon had mij al eens eerder uit de brand geholpen en tijdens een telefonische navraag of ik inderdaad het juiste model had gekozen kreeg ik goed advies, met de bevestiging dat de volgende dag de gewenste Siemens vaatwasser kon worden afgeleverd.
De volgende avond werd de machine naar binnen gereden, heel attent desgevraagd tot in de keuken, waar het gesneuvelde apparaat voor ze klaar stond. Beetje jammer dat ze instructie zeiden te hebben de nieuwe niet te mogen uitpakken, waardoor ik zelf naar het afvalstation moest rijden om dat gehate piepschuim kwijt te raken, maar overall toch bijzonder blij met het goede advies, de snelle levering en de nette prijs.

Hedy Cerini 13-12-2022

Duidelijke website. Na vragen via mail, direct antwoord op mijn vraag. Een goed product.Snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van aflevering. Na telefonisch contact over de afvoer van de oude koelkast kreeg ik direct een bevestegende mail.

Jan W. 13-12-2022

Lage prijs en snelle levering, heb afgelopen jaren diverse witgoed artikelen bij Bemmel &Kroon aangeschaft en deze werken naar volle tevredenheid

Belinda 13-12-2022

We zijn superblij met de Gun Metal kraan die we zojuist keurig op de aangegeven tijd hebben ontvangen.
De kraan zat helemaal veilig ingepakt verpakt in een doos. Geen kans van beschadigen zo.
De aantrekkelijke prijs was de aanleiding dat we hier besteld hebben.
Kortom alles naar wens, we zullen hier zo weer bestellen, toppie!

Laurens 13-12-2022

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Na lange tijd meerdere wasmachines en drogers te hebben overwogen heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en twee LG's gekocht. Deze werden een week eerder geleverd en daar ben ik erg blij mee!
Daarnaast doen ze uitstekend!
De aflevering ging overigens ook soepel en makkelijk. Dynalogic verzorgde de aflevering en het viel mij op dat er erg goed gecommuniceerd werd over de aflevering middels email en middels SMS. Zelfs tot 10 minuten voor tijd. Dat is ideaal. Hierdoor kon ik mijn eigen werk prima plannen om deze afspraak.
Dynalogic krijgt dus wat mij betreft ook zeker een pluim!
Dank jullie wel en tot de volgende aanschaf!

M. de Nerée 13-12-2022

In Zoeterwoude spant Bemmel dé Kroon.
Met de al op woensdag 7 december j.l. geleverde én direct geïnstalleerde wasmachine en droger van Miele, die ik de dag ervoor in de winkel bestelde kon ik meteen aan de slag.
Met deze nieuwe apparaten voel ik mij de koning te rijk; een dikke 10 voor deze geweldige en vlotte service.

Maarten de Nerée.
Ordernummer ZTW1151853

Maurice 13-12-2022

Via de consumentenbond de beste koop wasdroger gevonden van het type T9DE98SC. Bij Bemmel & Kroon was deze droger direct leverbaar terwijl andere grote webshops deze niet op voorraad hadden. De prijs was ook nog eens de laagste prijs garantie wat ons €100,- scheelde t.o.v. de andere grote webwinkels.

De levering was erg snel. Op vrijdag rond 18uur besteld en de volgende dag op zaterdag om 15uur ontvangen.
De vriendelijke bezorgers hebben hem netjes afgeleverd en de oude droger weer meegenomen.
We hadden geen betere service en prijs/kwaliteit kunnen krijgen. Bemmel & Kroon is een echte aanrader.

wim 13-12-2022

Een webwinkel met de klant vriendelijkheid en service van een echte winkel. Ze weten nog wat een telefoon is en bellen echt!!! zowel bij aanschaf als bezorging. top zaak!

Edo 13-12-2022

Voorraad, vriendelijke telefonische hulp, Prijs en het transportbedrijf waar ze mee werken is ook top!

mevrouw Kreemers 13-12-2022

overzichtelijke website ,makkelijk te bestellen, goede service en uitleg, je kunt zelf datum van bezorgen invoeren en goedkoper dan andere witgoedzaken

Kloppie 13-12-2022

BKI1095926

Heel prettig geholpen via de telefoon en de service is perfect.
Omdat de bestelling niet op voorraad was werd ik netjes op de hoogte gehouden over de levering.
Prijs was lager dan elders en kreeg zelfs nog een leuke korting met een actie.
Ben super tevreden.

Ronald Lutteke 13-12-2022

Uitstekend service met scherpe prijzen en behulpzaam en vriendelijk personeel.

Bart uit Rijswijk 13-12-2022

Vanwege een grondige verbouwing van mijn keuken al vroeg begonnen met apparatuur te bestellen, bij Bemmel & Kroon hebben ze prettig meegedacht en mij de gelegenheid geboden alvast een TOP FORNUIS aan te schaffen en hem op afroep te laten leveren.
Gelukkig kon ik de eerste geplande afleverdatum door vertraging nog verzetten naar een later moment, daar was ik heel blij mee!
Al met al een GEWELDIGE SERVICE, ik ben 16 jaar na mijn eerste leveringen van Bemmel & Kroon nog steeds niet teleur gesteld en dat verwachte ik uiteraard ook niet. Blijf zo doorgaan, ik zal het goede woord uitdragen aan wie het horen wil! Dank jullie wel, vriendelijke en blije groeten.

Colette 12-12-2022

Al meerdere apparaten via Bemmel en Kroon aangeschaft. Hebben ze niet de laagste prijs, dan kun je dat melden en komen ze met een gelijk of beter bod!
Aflevering loopt ook altijd goed, dag van te voren een ruwe schatting. En dan bellen ze nog als ze er aan komen.
Dit keer werd de wasdroger helaas niet ook geplaatst, zoals dat in t verleden met de koelkast en vaatwasser wel was.

Gertjan Dronten 12-12-2022

12 december 2022.
Bij plaatsen van mijn 1e bestelling bij Bemmel & Kroon van de Bosch inductiekookplaat, ging iets mis met de betaling. (Oorzaak bij mijzelf) Direct met klantenservice gebeld. Binnen 2 minuten een (levend!) persoon aan de lijn. Prettig en snel geholpen het probleem op te lossen. Kon de bestelling toch dezelfde dag nog doorgaan. Daarna perfect gecommuniceerd over het verloop en de planning van levering. Binnen één werkdag. Vanochtend geleverd en direct vanmiddag geïnstalleerd. Direct kunnen uitproberen. Zeer tevreden met kookplaat en de firma B&K
Gertjan

Peter Janssen 12-12-2022

na lang zoeken kwam ik uit bij deze firma die kon de vriezer leveren achter af eigenlijk ook weer niet maar na na vraag een maand later werd het mij netjes per mail uit gelegd dus kiezen op elkaar en af wachten en na informeren is hij vrijdag 9/12 netjes afgeleverd

Yvonne 12-12-2022

Goed meegedacht door de winkel, snelle levering, goede uitleg, verzending prima in orde en apparaat (inductie kookplaat) bevalt heel goed.

Gerard 12-12-2022

Zoals beloofd voor 10 uur besteld volgende dag in huis. Was voor ons de eerste keer, maar erg tevreden over de track en tracé. Was op de minuut af te volgen. Wij raden Bemmel & Kroon zeker bij iedereen aan. TOP

P en M 12-12-2022

In de winkel ook super netjes geholpen. De monteur belde de zelfde g dag al voor een afspraak super . Monteur belde ook netjes 15 min van te voren

Bemmel & Kroon. 12-12-2022

Op de site kwam ik het bedrijf Bemmel & Kroon tegen. Telefonisch contact gehad met de klantenservice, snel contact, vriendelijk en deskundig , omtrent mijn vragen over keukenapparatuur. "s-middags om +16.30 apparatuur bestel, volgende morgen om 09.30 geleverd. Dit door middel van mail en sns bericht. Geweldige service.

Inventum Amerikaanse koelkast 12-12-2022

Zakelijke benadering, vond het niet een heel warm welkom en/of manier van verkopen. Omdat de winkel de goedkoopste prijs had 't.o.v. andere winkels hebben we het daar gekocht. Snelle bezorging was mogelijk. Wel zie ik een aantal deukjes in de koelkast nu het bezorgd is dus ik ben benieuwd hoe de winkel hiermee om zal gaan.

Boot 12-12-2022

Super snelle en goede service, zaterdag besteld zondag in huis.
Inclusief wastabletten!

Kan niet beter!

Tina 12-12-2022

Goede service.
Klachten worden netjes opgelost.
Met vragen goed te bereiken.

René 11-12-2022

Op Black Friday hebben we een droger gekocht. Nergens kon ik hem goedkoper vinden dan bij Bemmel en Kroon. Toen ik naar de juiste droger zocht stond er dat hij morgen geleverd kon worden. Na het afrekenen bleek hij niet leverbaar te zijn. Waarschijnlijk was er net iemand me voor met het laatste exemplaar uit het magazijn. Helaas, kan gebeuren. Na een paar dagen de klantenservice maar eens gebeld om te vragen wanneer hij dan zou komen. Daar hadden ze geen antwoord op, vaag verhaal over personeelsgebrek (standaard antwoord dat je tegenwoordig overal krijgt als er iets niet goed gaat) en chip-tekorten…… B enK; de informatie kan op dit vlak echt wel beter! Na precies 14 dagen wachten kreeg ik dan een mailtje dat ik de levering kon inplannen. Meteen gedaan, dat ging supper snel via de link in het mailtje. Vandaag is ‘ie dan bij ons afgeleverd, precies op tijd en hij heeft zijn eerste was al achter de rug.

JDierk 11-12-2022

Nieuwe koelkast bezorgd, oude weer mee genomen. Bij het uitladen lieten de heren wel even een inbouwoven uit de vrachtwagen kukelen en raad eens op wiens motorkap die lande... jawel. Maar goed, dat is geregeld en de service van Bemmel en Kroon zelf was prima. Had achteraf gezien alleen beter een wat ruimer model kunnen kiezen. Ordernummer BKI1151967