Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3667 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nora 11-12-2022

Snelle levering en zelfs op zondag ontvangen.
Wasmachine was bij jullie ook door de eindejaars korting goedkoper dus top allemaal

Dirk 11-12-2022

Deze webshop is duidelijk en informatief, er staan geen overbodige zaken op, je kunt goed vinden wat je zoekt.

Manon 11-12-2022

Goede communicatie en levering van het product.Alles is tijdig uitgevoerd. Ik heb nog geen ervaring met de aftersale. Aangezien de aanschaf pas gisteren was.

Robin 11-12-2022

Erg goede online ervaring. Niet alleen een groot en divers assortiment, ook de productbeschrijvingen hebben veel waarde. Ik was in de markt (helaas) een nieuwe stofzuiger. De online aanschaf verliep zoals verwacht en zeer vlotjes. Net voor 22:00 besteld en inderdaad keurig de volgende dag (op zaterdag) door Dynalogic bezorgd, waarbij ook heel duidelijk werd gecommuniceerd wanneer de bezorging zou plaatsvinden, via e-mail en SMS. De prijs, via de WK-actie en uiteindelijk nog EURO 25 cash back via Miele was ook prima te noemen. Complimenten voor Bemmel & Kroon dus!

Wasvrouw 10-12-2022

Goede klantenservice en de bezorging klopt tot op de minuut. Vandaag 10 december bezorgd.
De bezorgers zijn correct, vriendelijk en letten goed op of ze bij het sjouwen niets
beschadigen.
Al met al, heel goede ervaring.

Fam van Egmond 10-12-2022

We waren gisteren beetje de wanhoop nabij na een slechte ervaring met een reparateur van een andere organisatie en al 2 dagen geen was kunnen draaien en dat met een gezin. Na wat googelen kwamen we op de website van Bemmel & Kroon. Omdat we op safe wilden gaan hebben we gebeld met de winkel. We werden keurig te woord gestaan en hebben telefonisch de wasmachine kunnen bestellen die we op het oog hadden. En zojuist is de wasmachine bezorgd. Dit verliep ook keurig netjes! Vriendelijke bezorgers, die goed werk hebben geleverd! Wasmachine werd helemaal op zolder gebracht en geïnstalleerd en de oude werd meegenomen. We kregen nog even kort wat uitleg, zodat alles duidelijk was. Echt top! Ook dat het gisteren bestellen en vandaag leveren was. We bevelen deze winkel dan ook echt aan!

Jolan 10-12-2022

Top geregeld, duidelijke levertijd en op door twee bezorgers de droger op de goede plek gezet. Binnen 5 minuten waren ze zelfs al weer weg.

Miranda Kremer 10-12-2022

Zeer tevreden. Snelle levering !
Goedkoper ! Je word goed op de hoogte gehouden met betreft het tijdstip van levering!

R. Brandsma 10-12-2022

Vriendelijke en deskundige bediening. Binnen drie werkdagen was de koelkast al.binnen. Prima aflever-service waarbij je goed op de hoogte wordt gebracht van het aflevertijdstip.

M. de Nerée 10-12-2022

In Zoeterwoude spant Bemmel dé Kroon.
Met de al op woensdag 7 december j.l. geleverde én direct geïnstalleerde wasmachine en droger van Miele, die ik de dag ervoor in de winkel bestelde kon ik meteen aan de slag.
Met deze nieuwe apparaten voel ik mij de koning te rijk; een dikke 10 voor deze geweldige en vlotte service.

Maarten de Nerée.
Ordernummer ZTW1151853

SV 10-12-2022

De nieuwe wasmachine is foutief geinstalleerd. De transportbeveiliging is niet verwijderd en de wasmachine is niet waterpas gezet.
De levering was helaas ook verschrikkelijk. De wasmachine kon uiteindelijk niet op de aangegeven dag geleverd worden, maar twee dagen later. Toen is de oude wasmachine niet meegenomen door plaatsgebrek. Toen deze weer twee dagen later wel opgehaald zou worden, is dit door het vervoersbedrijf geweigerd, omdat de wasmachine op zolder zou staan, maar deze stond op de eerste verdieping. Uiteindelijk is de wasmachine een dag later wel opgehaald.

9-12-2022 10-12-2022

Apparaat werd op een nette manier bezorgd! Hij functioneerd prima! Erg tevreden over de communicatie mbt het levermoment!
Kortom prima geregeld!👍

Roy 10-12-2022

Duidelijke communicatie over de levering met een zeer nauwkeurig en goed gecommuniceerd tijdslot.
Droger werkt naar behoren.
Ordernummer BKI1147967

T.M. Kiziltekin 10-12-2022

Zeer klantvriendelijk! Ze staan je gelijk te hulp, bieden je verschillende opties aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! Zeker een aanrader voor iedereen die witgoed nodig heeft👍🏼👍🏼

Berket Güzelmansur 10-12-2022

In de winkel op Forepark Den Haag zijn we vriendelijk te woord gestaan door Bob Van Groot Battavé en hij nam de tijd om ons goed te informeren over het aangekochte product, dat vinden wij erg belangrijk van een medewerker als hij/zij hun uiterste best doen ons de aandacht geven tot een goed besluit te komen. De bezorging was trouwens ook top, precies hoe het hoort.

Teun van Unen 10-12-2022

Ik heb dit bedrijf/deze website gekozen voor de hele goede prijs en de vermelde snelle levering. Beiden zijn volledig waargemaakt. Perfect verpakt en zeer snel afgeleverd. Prachtig apparaat.

Daisy 10-12-2022

Op vrijdagmiddag bestelling geplaatst en zaterdagmiddag bezorgd door twee behulpzame mannen.
Mooi degelijk apparaat

Alex 10-12-2022

Prima levering. Telefonisch contact voorkwam een miskoop. Erg blij met de wasmachine. Hoop dat ze lang meegaat.

Raoul Tehi 10-12-2022

Professionaliteit. Ze geven goede informatie en advies. Klantgericht. Achter afspraak komen. Prijs/kwaliteit.

jeanmarie 10-12-2022

laagste prijs, goed en duidelijk verloop van gratis levering op zelf gekozen tijdstip (via mails en sms van factuur en levering) betrouwbaar dus ook vanuit belgie.

Mariam Sheikhloo 09-12-2022

Ik ben heel tevreden van klantenservice, goedzorgen en beste advies en oplossingen voor de mijn bestelling.
Op de tijd mijn bestelling zoals het afspraak binnen gekregen.

Britt 09-12-2022

Superfijn geholpen aan de telefoon en nette en aardige bezorgers! Tevreden!

Arnold 09-12-2022

Gewoon goed, bestellen en de volgende dag geleverd. Keurig afgeleverd door Dynalogics. Netjes geïnstalleerd en waterpas.

PETER DUIJKERS 09-12-2022

Zijn al sinds 1990 klant van dit zeer service
service gerichte bedrijf met uitstekende medewerkers.

Rob van Leeuwen. 09-12-2022

De afspraken die gemaakt worden, worden ook nageleefd . Als je beld om iets te veranderen is dat geen probleem en als het goedkoper is storten ze meteen het geld terug. Dat gaat echt vlot. Dit is met mijn ervaring een AANRADER. Top mensen ga zo door.