Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Martijn 04-10-2021

Zeer goed advies, luisterend naar mijn wensen en niet opdringerig. Daarnaast flexibel in leveropties en hiervoor lage kosten

Anton 04-10-2021

Doen wat ze beloven, vriendelijke communicatie en prima prijs. Ze zijn ook, zeer snel.

H.C.Meijer 04-10-2021

Winkel ziet er keurig uit en is zeer overzichtelijk. Door een zeer vriendelijke verkoper geholpen die ter zake kundig was bij het kopen van een Warmtepomp wasdroger. Bezorging was goed geregeld en op tijd.

Marco 03-10-2021

Duidelijke site met laagste prijzen.
Daarnaast een goede en snelle levering, zelfs op zondag !

Esther 03-10-2021

Na een lange zoektocht naar het perfecte gasfornuis kwam ik bij Bemmel & Kroon uit. Een voor mij nog onbekende winkel/webshop, maar de voordelige deal, prettige website en duidelijke voorwaarden hadden mij al snel overtuigd om te gok te wagen. Het fornuis wat ik had uitgekozen (Siemens HX9S5IH40N) was op dat moment niet op voorraad, maar wel bestelbaar bij de leverancier. Dat zou, na een informerend telefoontje met de klantenservice, een week of 2 moeten duren. Uiteindelijk werd het nog een ruime week later, maar het wachten werd beloond. Mijn oude fornuis werd door de twee vriendelijke medewerkers van de firma Dynalogic opgehaald, en het prachtige nieuwe fornuis neergezet in mijn keuken. Ik hoefde 'm alleen nog even zelf uit te pakken en aan te sluiten. Dat ging gemakkelijk met de Scanpart aansluitset die ik erbij had besteld. Helaas ontdekte ik na ongeveer een week wel een onaangename gaslucht in mijn keuken. Bij nadere inspectie bleek één van de metalen koppelstukjes een flinke barst te hebben. Het is voor mij onduidelijk of dit een zwaktepunt in de constructie is geweest, of dat ik het mogelijk zelf heb veroorzaakt door deze te strak aan te draaien. Gelukkig zat er nog een extra stukje bij en werkt het fornuis weer naar behoren. Inmiddels heb ik al een aantal keer met plezier gekookt op mijn nieuwe gasfornuis. De bestelling verliep dan wel niet geheel vlekkeloos, toch ben ik een tevreden klant en zou ik Bemmel & Kroon aanraden.

Hans Buijze 03-10-2021

Goed klantcontact. Deskundigheid van de verkoper. Winkel heeft een mooie uitstraling

R. Vogel 03-10-2021

Winkel op zich is prima, goed geholpen ook door telefonische support.
Echter, bezorg bedrijf Dynalogic is slecht. Hadden alleen maar haast, wilden dat ik briefje tekende dat evt. schade voor eigen rekening was, wisten niet waar filter watervoorziening te plaatsen en, het ergste, hebben koelkast beschadigd tijdens naar binnen brengen. Vandaar lagere beoordeling.

Carmen 03-10-2021

De Etna inductiekookplaat waar ik naar op zoek was is goed geleverd en doet het tot nu toe goed. Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Van meer bedrijfscommunicatiemogelijkheden heb ik geen gebruik hoeven maken tot nu toe.

Jeanet 03-10-2021

Hele vriendelijke service, even gebeld en de volgende dag (op zondag, zonder extra kosten) onze inductiekookplaat al in huis. Je kon de chauffeur helemaal volgen, top dus.

Werner de Vos. 03-10-2021

We werden uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen. De verkoper vroeg naar het merk en het nummer van de oude machine en
aan de hand van die gegevens hebben we onze vaatwasser uitgezocht. Deze is inmiddels geleverd en geplaatst.

Fam. Helmus 03-10-2021

Bij het zoeken naar een kastmodel vriezer zag ik een aanbieding van Bemmel & Kroon. Nieuwsgierig op de site gekeken en de aanbieding vergeleken met andere sites. Ik heb nergens een betere aanbieding kunnen vinden. Dus de vrieskist gekocht. Deze is keurig op de afgesproken datum afgeleverd. Inmiddels in gebruik en we zijn er heel tevreden mee!

Ronald 03-10-2021

Ik heb een maand op het product moeten wachten, terwijl de site enkele dagen aangaf. Meerder keren gebeld waarbij ik de eerste keer foutieve informatie kreeg. De meebestelde installatie is slordig uitgevoerd, waardoor ik het zelf deels moest overdoen.

Smith 03-10-2021

Gericht bezoek aan de winkel voor aankoop koelkast zijn we snel en deskundig geholpen. Wat fijn dat een showroom nog bestaat! En je aan kan wijzen wat je nodig hebt. Binnen 24 u stond de koelkast op het adres keurig afgeleverd volgens afspraak met een half uur tevoren even gebeld en ze eraan kwamen. Niets op aan te merken en probleem binnen 24 uur opgelost. Snel-deskundig-stipte levering en oude apparaat werd mee retour genomen.
Vervolgens nog een reparatie van een droger op dezelfde dag geregeld flexibel tussendoor door monteur/ bedrijf die we via deze winkel kregen. Zo fijn direct geholpen te zijn.

Richard 02-10-2021

De 3 apparaten moesten naar de 10 verdieping, hebben het keurig bezorgd en daar waar nodig aangesloten. Het afval meegenomen.

Wat ook heel fijn is dat de afspraak binnen een bepaald tijdstip ook netjes werd gehaald. Werd zelfs een minuut om 5 van te voren gebeld dat ze er binnen enkele minuten zouden zijn.

Johan G H 02-10-2021

Deskundig snel vriendelijk; afspraak perfect nagekomen. Voordelig en topkwaliteit

Hendrikx 02-10-2021

Donderdag besteld, vrijdag in huis. Keurig afgeleverd. Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Wasdroger van Indesit

Marc 02-10-2021

Onze whirlpool combi magnetron was defect. Ik zocht dus een nieuwe en kwam op de website terecht. Aangezien de oude een inbouw was en ik qua maat dus een exact vergelijkbare zocht, werd ik door online-verkoper Marvin uitstekend geadviseerd.
Ook de prijs is uiteraard een reden om hier te kopen. Goedkoper vind je niet.
Aanrader dus!

Lana 02-10-2021

Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Overzichtelijk webshop. Makkelijk te bestellen. Jij kan de bestel datum zelf kiezen. Snelle levering in afgesproken tijd.

Stefan K. 02-10-2021

Bemmel en Kroon hebben snel een mooie prijs voor me gemaakt.
Levering de volgende dag (zaterdag)!!!!

Vriendelijk, vlot en betrouwbaar gebleken.

1uur geleden is hij geleverd, nu staat hij te spoelen.

Straks gauw wassen draaien.

Annie 02-10-2021

Keurig op tijd.netjes gebracht .boven gebracht.alle verpakkings materiaal meegenomen

Vera 02-10-2021

Zeer nette communicatie over de arriveer tijd en onze droger is netjes en snel geïnstalleerd. Wij kenden dit bedrijf nog niet maar zullen zeker weer aan dit bedrijf denken als we weer eens huishoudelijke apparatuur nodig zouden hebben!

Jelte 02-10-2021

nieuwe magnetron nodig dus kijken bij c**lbl** maar niet te reserveren voor ophalen uit magazijn. geen contact met servicedienst te krijgen. dus zoeken op merk en naam en bij B&K 50 euro goedkoper en direct geleverd zelfs op zaterdag ivm werk. blij mee

Ed 02-10-2021

Perfecte service in de winkel. het werd goed uitgelegd over de verschillen van de wasmachines en wat het beste was. De verkoper nam de tijd. Verder werd de wasmachine keurig afgeleverd. personeel was netjes en gaven uitleg. Dus voor 100 procent tevreden.
Bemmel en kroon is zeker een aanrader.

J nuvelstijn 02-10-2021

Bedankt voor de snelle levering
Goedebehandeling bij bezorgen
Goedebehandeling in uw winkel met vriendelijke verkoper goed geholpen bij het kopen van ons product we komen zeker weer terug voor de volgende aankoop als we iets nodig hebben
Zo ook zeker uw winkel aan bevelen aan familie en kennissen

Sameer Siddiqui 01-10-2021

We zijn goed geholpen, de verkoper luisterde goed naar onze wensen en heeft daar goede producten bij gezocht. We kregen bedenktijd en heeft ons goed geïnformeerd over de koop en de levering. Ook erg prettig dat ze een groot aantal apparaten in de winkel hebben staan.