Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Herman 10-04-2021

Vriendelijk en met kennis van zaken telefonisch geholpen. Zeer snelle en correcte levering.

Wout 10-04-2021

Zorgvuldig, mooi op de hoogte gehouden van levering. Op tijd, behulpzame bezorgers. Vriendelijke goede klantenservice.

Bob 10-04-2021

Een warm ontvangst in Filiaal Cruquius tijdens de covid maatregelen en dus op afspraak winkelen. Deskundig advies en meegedacht met onze woonsituatie. Op het laatste moment kwam er nog een maatwijziging van onze kant, en daar wordt super goed en flexibel mee omgegaan. Van verkoop tot aflevering: aardige, deskundige en leuke mensen. En bovendien: apparatuur was top! Een aanrader als je wat meer zekerheid en warmte wil dan alleen internet shoppen, en hopen dat het goed is.

Gerrit Buwalda 09-04-2021

Prijs is uitstekend, levering heeft helaas drie maand geduurd vanwege niet op voorraad, snelle reactie op e-mail.

Nicole 09-04-2021

Alles wordt duidelijk aangegeven en je krijgt korting als je je product komt afhalen.
Ook een snelle levering! Heeel fijn!

Inge 09-04-2021

Helemaal blij met onze nieuwe koelkast. Lekker veel ruimte en een zee van licht. Duidelijke handleiding dus zelfs met 2 linkerhanden was de inbouwkoelkast snel geplaatst.
Hopelijk hebben wij er net zolang plezier van als van onze vorige

Hein Hendriks 09-04-2021

Goede omschrijving en informatie en de prijs is ook acceptabel. Snelle levering.

Wabe Schaper 09-04-2021

8 april vaatwasser besteld en 9 april geleverd ! Super ! Vriendelijke transporteurs. Erg tevreden.

ivonne 09-04-2021

Makkelijke site om te bestellen. S avonds om negen uur besteld volgende middag om twee uur in huis dat is echt super snel. Tevens word je door sms goed op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur komt. Echt toppie.
Een aanrader dus deze winkel.

Drikus 09-04-2021

Warmtepomp droger besteld droger was op voorraad maar na betaling een nette mail dat de droger er niet meer was en zou een duurdere geleverd worden in principe geen probleem maar als ik direct had geweten dat de droger er niet was had ik verder gekeken
Verder alles netjes geregeld en gebracht

John 09-04-2021

Scherpe prijs en prima service!
Bemmel en Kroon bleek al vlot de goedkoopste te zijn als verkoper van een Bosch vaatwasser, elders tot 100 euro (!!!) duurder. Vaatwasser werd enkele dagen na bestelling geleverd en geïnstalleerd door vakkundig en vriendelijk personeel. Voor mijn eerst volgende witgoed aankoop wordt het zeerwaarschijnlijk weer BemmelenKroon

Yasmin 09-04-2021

Prima geholpen bij het bestellen van een vaatwasser aan de telefoon. Op afgesproken tijd bezorgd en gemonteerd. Zou hier zeker weer bestellen.

A. Rabelink 09-04-2021

Duidelijke website, zeer snelle levering, goede communicatie, vriendelijke bezorging, oude machine meteen mee genomen.

Gee 09-04-2021

Twee maanden geleden heb ik al een wasdroger bij Bemmel en Kroon gekocht. De service beviel zo goed, dat ik niet twijfelde om ook een nieuwe wasmachine bij ze te kopen. (order nr BKI970450) Helaas bleek voor mij niet duidelijk te zijn dat de wasmachine afgekoppeld klaar had moeten staan. De bezorgers (van Dynalogic) wilden deze dan ook niet meenemen en ook de nieuwe niet aansluiten. Zelfs het verplaatsen van de wasdroger ging niet. Nadat ze weg waren heb ik meteen een mail naar de klantenservice gestuurd en binnen 5 minuten werd ik teruggebeld om alsnog een afspraak voor plaatsing en aansluiting te regelen. Super! Vandaag kwamen twee service medewerkers van Bemmel en Kroon zelf om de wasmachine alsnog aan te sluiten en de oude mee te nemen. Fantastische service.

Frans 09-04-2021

snelle levering, goede prijs.
Website is duidelijk.
Ook nog korting i.v.m. pasen !

Jan 09-04-2021

TOP service precies op de afgesproken tijd en 2 vriendelijke heren die wasmachine installeren TOP

MARCO 09-04-2021

Perfecte dienstverlening.
Zeer fijne jongens die de koelkast kwamen leveren. Top.
Super tevreden.

Ruben 09-04-2021

Prima bedrijf die zijn woorden nakomt over de snelle levering.
Telefonisch zeer goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers.
Levering via Dynalogic ging zeer soepel.

Jokje 09-04-2021

Super service. Alles correct verlopen zoals afgesproken. Levering opvolgbaar tot aan de deur en perfect op tijd. Vriendelijke leverdienst die de tijd namen om mijn bestelling op locatie te zetten. Een grote aanrader! Ik zou iedereen Bemmel & Kroon adviseren!

Jan Haar 09-04-2021

Integer bedrijf, gewoon afspraken nakomen en een correcte bezorgdienst welke stipt op tijd komt dankzij de live track en Trace.
En een goede prijs kwaliteit verhouding.

klant 09-04-2021

Tijdens het bestellen gaf de site van Bemmel en Kroon aan dat de combimagnetron die we wilden bestellen 'beschikbaar' was. Bij goed lezen bleek dat dit betekent dat het niet op vooorraad was, maar wel binnen een paar dagen geleverd zou worden. Na 10 dagen heb ik eens gebeld waarom we niets hadden gehoord. Moelijk, moeilijk allemaal. Na aandringen zou mijn order naar voren worden geschoven en ik zou binnen 48 uur gebeld worden voor een leveringsafspraak. Na circa een week maar weer gebeld en daarna ging het redelijk snel.

Al met hebben we een week of drie moeten wachten. Ik ben tevreden met het product, de levering zelf was netjes en ik ben altijd correct te woord gestaan, maar B&K komt niet na wat ze schrijven op de eigen site en is niet erg klantgericht. Ik zal hier niet meer bestellen.

Fam. Blijd 09-04-2021

Wij zijn tevreden over de snelle levering via de website. De klantenservice was goed bereikbaar. Het contact en afstemming over het plaatsen en monteren ( door een installatiebedrijf) van de apparatuur was goed.
Wel was er wat onduidelijkheid over een bedrag voor extra kosten op de factuur, maar dat was snel opgelost.

Karin 09-04-2021

We waren op zoek naar een diepvrieskast, omdat de onze die dag kapot was gegaan. Op de site van Bemmel & Kroon stond duidelijke informatie over het product. “ s Avonds om 21 uur besteld en de volgende dag geleverd. en dat voor de laagste prijs! Ons oude apparaat werd gratis meegenomen. Bezorgbedrijf Dynalogic gaf nauwkeurig aan binnen welk (kort) tijdsbestek ze gingen leveren. Bezorgers ook erg aardig. Top geregeld allemaal!

Michelle 09-04-2021

Wij hebben per mail super contact gehad over de bestelling. Ze waren heel duidelijk en behulpzaam mbt corona was het heel moeilijk om langs te gaan om fysiek dingen te bespreken. Dit hebben ze goed opgepakt per email contact en telefonisch.

Bier 08-04-2021

Goede service, gister besteld en vandaag geleverd. Bezorgers waren vriendelijk en netjes geholpen. Tevreden klant