Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Noek 06-07-2022

Keurig op de hoogte gehouden van de levering. De bezorgers ook netjes en correct.

Hilde 06-07-2022

Vlotte levering van de gewenste droger; laagste prijs en correcte bezorging (plaatsing op zolderverdieping). Fijn dat het oude apparaat en het verpakkingsmateriaal werden meegenomen tegen een geringe vergoeding.

Cees v N., Leiderdorp 06-07-2022

Fijne winkel met terzake deskundig personeel prima advies voor wat betreft mogelijkheden qua maatvoering en nismaat van de vaatwasser. Echt heel goed geadviseerd.

M Stover 06-07-2022

We zijn super goed geholpen in de winkel. Bij het brengen ook goed geholpen.

Rick 06-07-2022

BKI1104578

Duidelijke informatie, vriendelijk geholpen goede service en een uitstekend prijs.
Bezorgdiensten ook top half uur voor ontvangst een bericht. Zou zeker vaker hier iets kopen!

M Portegies 06-07-2022

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een oven koelkast en een vaatwasser,op internet gezocht natuurlijk en uit gekomen bij Bemmel & Kroon.Wij naar de winkel en onze wensen voor gelegd aan de verkoper.Die ging met ons kijken in de winkel en uit gelegd wat voor ons het beste was,daar zijn we naar tevredenheid uitgekomen en hebben daar alles besteld en laten inbouwen naar volle tevredenheid .Deze firma raden wij aan als zeer goed.

Van der Laag 06-07-2022

Een bedrijf met hoge klantvriendelijkheid en snelle respons. Klantenservice heeft haast al actie ondernomen voor je uitgepraat bent.
Zou graag een andere bezorgdienst zien, hier was ik minder tevreden over

Astrid 06-07-2022

Alles goed afgehandeld, alleen de keuze basis of andere heb ik basis moeten kiezen omdat er op de site stond dat ze een wasmachine niet aansluiten op het kastje met trek schakelaar, maar de bezorger zei dat de dat wel deden. Nu heeft iemand anders het moeten doen.

René s'Jacob 05-07-2022

top bedrijf, goed assortiment, lage prijzen, uitstekende service, communiceert helder

Hein Fick 05-07-2022

Bestelling via
tijdschema.
Zeer prettig op de 5 minuten
af!!!!
Snelle plaatsing van de wasdroger combinatie.
De bezorgers waren wel zeer haastig vanwege de tijdsdruk.
Begrijp ik ook maar wel jammer.
Iets meer aandacht zou wel prettiger geweest zijn.

José Peeters 04-07-2022

Heel goed advies gekregen over koel-vrieskast. De aflevering en installatie verliep vlekkeloos. Fijne communicatie en mensen houden zich aan afspraken.

Woldring 04-07-2022

Ik was op zoek naar een vriezer en vond er op de website een die ik wilde met een zeer aantrekkelijke korting. Bij het bestellen leek hij die korting niet mee te nemen en durfde ik het niet aan om verder te gaan. Dus ik dacht, op zaterdagavond, dan bel ik maar even. Ik verwachte eigenlijk een antwoordapparaat maar kreeg iemand aan de telefoon. Die heeft de bestelling BKI1104216 voor mij in het systeem gezet en met de korting er bij. Hij was zeer vriendelijk en wist me gerust te stellen. Omdat ik net iets te laat was kon hij hem niet al voor zondag inplannen en wederom was ik verrast dat dat eventueel ook nog had gekund. Al met al liep alles heel vlot. Het bestellen en de levering. Ook een fijn bedrijf die mijn nieuwe vriezer af kwam leveren, installeren en het papier en plastic mee namen. Keurige en vriendelijke mensen. Chapeau.

els 04-07-2022

duidelijke site, snelle levering en nauwkeurige planning van moment van afleveren

Andries 04-07-2022

Bij contact krijg je ongevraagd tips en trucs waar je echt wat aan hebt. Verder heb ik de contacten als professioneel en vriendelijk ervaren. Je krijg goede adviezen bij de aankoop.

De correspondentie bij het leveren is goed geregeld, je krijgt regelmatig een update van de bezorgtijden.

Kortom, een tevreden klant.

K Klein 04-07-2022

My experience with Bemmel & Kroon was great. I bought a replacement for my current stove/cooktop from the brand BEKO. I've chosen Bemmel & Kroon because the installation service was an option when purchasing the item. The store did not have the item in stock when I oredered, but they kept in touch with me on a great basis to inform me when the product would be delivered. All the instructions were clean and I was sure I was in good hands. I super recommend Bemmel & Kroon.

Marc 04-07-2022

Fijne prijzen bij deze shop! Heb er al vaker besteld en de site werkt erg intuïtief en duidelijk. De vaatwasser die we deze keer besteld hebben, werd perfect geleverd op de gekozen dag en voor een kleine meerprijs werd deze boven gebracht en de oude werd meegenomen. Dit wordt overigens uitgevoerd door een transporteur welke je precies op de hoogte houdt wanneer de bezorger aan de deur staat. Op de dag van bezorging wordt meerdere keren per uur een leveringsupdate gedaan. Voor ons de perfecte combi, dus hier zullen we volgende keer weer bestellen.

André 04-07-2022

Bemmel en kroon heeft een grote keuze aan vriezers in de showroom in Zoeterwoude Rijndijk. Je kan daar goed vergelijken en bekijken van de producten. Er loopt ook voldoende personeel rond voor als je vragen hebt.

Marlies 04-07-2022

Goede service en snelle levering. Duidelijke communicatie . Probleem met betaling maar goed opgelost.

Henk Gommer 04-07-2022

Geweldig apparaat, doet precies wat hij doen moet en past waar we hem hebben willen staan. Maar nog belangrijker is de goede service en de communicatie daarom heen. Ik had eigenlijk een 10 willen geven, maar dat is tegen mijn principes: iets kan nooit helemaal perfect zijn.

Peter 03-07-2022

Wat een slechte bezorging door Dynalogic. Voor extra service betaald om mijn wasmachine op de 2etage te laten installeren en de oude mee te laten nemen. Komt de bezorger geheel alleen. Uiteindelijk kon ik hem helpen met het tillen van 2 wasmachines en heb ik de machine zelf waterpas gezet. De dag erna contact opgenomen met Bemmel &Kroon. Ook zij waren niet blij met de bezorging en hebben hun verontschuldigingen aangeboden. Als tegemoetkoming naast de betaalde servicekosten een extra korting van €30 ontvangen. After service en het begrip waren prima. Fijn dat het zo is opgelost.

Rob 03-07-2022

Snelle en correcte levering. Wasmachine is zoals beschreven op de site. Prijs kwaliteit zeer voldoende. zeer blij mee

Jiska 03-07-2022

Voor een nette prijs bij Bemmel & Kroon een mooie Amerikaanse koelkast gekocht van Inventum (SKV0178B). En ook nog eens een gratis etentje van Humphrey's cadeau!! Makkelijke website, alles vlot geregeld en de volgende dag al geleverd. Een hele verademing vergeleken met andere witgoed leveranciers!

Koen 03-07-2022

Prima producten tegen zeer scherpe prijzen. Punctuele levering volgens afspraak. Zeer aan te bevelen.

Klant 03-07-2022

zeer goede dienst. levering was op tijd. het personeel in de winkel en aan de telefoon was behulpzaam en vriendelijk.

Esther Huizing 02-07-2022

Vandaag werd onze wijnkoelkast bezorgd. Erg tevreden over de professionaliteit. Snelle service. Het traject was erg duidelijk en professioneel. Volgens afspraak bezorgd. Erg vriendelijke bezorgers.