Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bob Kramers 26-09-2022

Zijn goed bereikbaar en komen afspraken keurig na. Levering lekker vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden van tijdstip. Dikke pluim

Janta 26-09-2022

Dit was de goedkoopste bedrijf waar ik mijn koelkast kon kopen en waar hij ook nog thuis werd bezorgd. Binnen de afgesproken tijd snel en keurig afgeleverd door een zeer vriendelijke bezorger, die ook de oude koelkast mee terug nam! Super gedaan!

Roel 26-09-2022

Service die betaald is wordt niet uitgevoerd. Oude droger is niet meegenomen, daar moet ik een nieuwe afspraak over maken. Wéér een dag kwijt. E-mail over bezorgtijd kloppen niet. Tussen 10:05 en 10:20 staat de bezorger aan de deur. Dat werd dus 11:45. Waarom deze nutteloze “exacte” tijd doorgeven, als je die tijd bij lange niet gaat halen?
Klacht over het niet meenemen van de droger bij de chauffeur werd niet in dank afgenomen , bellen met de leverancier van de droger leverde hetzelfde resultaat. Even voor de duidelijkheid; er gaat een nieuwe droger UIT de vrachtwagen, en de oude droger past er niet in ??!!! Mijn droger heeft dezelfde afmeting, dus er is een verschil tussen willen en kunnen. Een foto maken van de laadbak met 1deur open als “bewijs” is ook belachelijk.

Henrie C 26-09-2022

Gevraagd, een winkel-review, niet een product-review:

Top geregeld. 1 belletje:

Ik: ik zie dat product XYZ zet voorraad is, wat betekent dat?
B&K: Klopt meneer, dan hebben wij die in ons eigen magazijn.
ik: prima, dan ik wil er 2, mag er dan nog iets van de prijs af
B&K: ja moeilijk, maar oke dan een beetje.
ik: Deal, breng ze morgen maar.
B&K: Ok regelen we
------------
Alles bij elkaar niet meer dan 5 minuten aan de lijn geweest en uitermate vriendelijk te woord gestaan. Order gemaakt, betaald en klaar.
------------
Volgende dag: spullen netjes bezorgd.

Noll 26-09-2022

In de eerste instantie zocht ik naar een Amerikaanse koelkast en deze vond ik via internet. Toen ben ik gaan googelen naar de goedkoopste en vond deze bij van Bemmel & Kroon. Niet wetend wie van Bemmel & Kroon was dacht ik het zal wel één of andere . . . winkel zijn. Ook moest ik een adres vinden waar deze zaak zich bevond, en tot mijn grote verbazing zat er een winkel in de Cruquius. Na een bezoek in het Spaarne Gasthuis vertelde ik mijn vrouw dat van Bemmel & Kroon hier dichtbij in de Cruquius zit en dat wij kunnen kijken naar de Amerikaanse koelkast die wenste te kopen. Uit eindelijk waren wij verkocht en kochten onze droom koelkast bij van Bemmel & Kroon. Waarom Hier? we keken onze ogen uit wat er in deze winkel aan keuken en witgoed apparatuur te koop is met een goede prijs. De ontvangst was zeer goed te noemen en de verkoopster Esther Burggraaf heeft ons zeer goed geholpen en kwam met als laatste vraag wanneer wilt u de koelkast geleverd hebben, mijn antwoord was natuurlijk vandaag maar omdat het al 17.30 uur was werd hij de volgende dag geleverd. Mijn ervaring met de winkel is tot op heden goed te noemen. echt een aanrader deze winkel te bezoek.

Hans L 26-09-2022

Diverse apparatuur gekocht bij Bemmel & Kroon (order DH1115982). Dat deden we langer geleden ook al. Ze hebben gewoon concurrerende prijzen en top service. Ze doen wat ze zeggen en de installatie is zeer goed geregeld. Ook nog een mooie deal kunnen sluiten doordat we 3 apparaten kochten.

Attila Horvath 25-09-2022

Snel bezorging na het aanschaf. Op Zaterdag 17 uur besteld, volgende dag 12 uur bezorgd!
Heel blij met mij bestelling, met Bemmel en Kroon, het bezorgdienst ook!
Alles goed georganiseerd en nauwkeuring!
Dankjewel Bemmel en Kroon!

Marco Voorbij 25-09-2022

Top bedrijf!! Vrijdag Miele wasmachine besteld en zelfs op de zondag 2 dagen later geleverd. De nette bezorgers plaatsten via 2 trappen zonder moeite de nieuwe wasmachine op de zolder en namen de oude wasmachine mee. Wij kunnen iedereen van harte van Bemmel en Kroon aanbevelen.

Murat 25-09-2022

Alle producten meteen kunnen vinden en voor precies het zelfde laagste bedrag als bij een bekende grote keten, echter daar werd het niet op tijd geleverd en was het niet op voorraad. Bij BK meteen geleverd op de gewenste dag. Ook het feit dat ze opties hebben om nog meer korting te krijgen als je het zelf installeert of ophaalt, is een mooie keuze. Al heb ik het nu voor het gemak wel laten bezorgen en installeren. Alles ging prima met duidelijke communicatie. Prima zaak en zou BK zeker aanbevelen.

Jacqueline 25-09-2022

Wasmachine gemakkelijk besteld, goede prijs, bezorging zoals beloofd op de website.
Je kunt zelf ook een latere dag kiezen.
Communicatie over tijdstip van bezorging duidelijk, eerst tijdvak van 3 uur, later je krijgt berichtjes over verwachte tijdstip.
Vriendelijke bezorgers, alles keurig geregeld

Trudy Aal 25-09-2022

We waren op zoek naar een droger en kwamen bij Bennel en Kroon terecht. De winkel zag er goed uit, en goed overzichtelijk. Daarbij Werden we netjes geholpen en kregen goed advies.

Folkert 25-09-2022

Een prima webshop waar je eenvoudig iets kan bestellen en zeer snelle levering.

Fred 24-09-2022

We moesten snel een nieuwe oven hebben en nadat we de keuze gemaakt hadden heeft Bemmel&Kroon werkelijk alles gedaan wat beloofd werd om de oven ook snel bij ons te krijgen.
Ook de levering was stipt en snel.
Ookde bereikbaarheid was 100%
Kortom we willen ledereen aanraden hun keukenmachines bij hen aan te schaffen.Want hier is de klant nog steeds koning.

TA de Rijk 24-09-2022

Geweldig goede én persoonlijke service bij aankoop; veel gedoe om t juiste type Amerikaanse koelkast te vinden en alles aan gedaan om deze op tijd bij ons te krijgen! Ook de levering goed te volgen en in perfecte staat geleverd! Voor n online bedrijf een zeer welkome uitzondering op de regel door de persoonlijke inzet en service van de medewerkers vh bedrijf.

Frankyboy 24-09-2022

Makkelijk, snel, voordelig en ook levering binnen 24 urr in weekend. Top dus

S. van Veen 24-09-2022

Een goede betrouwbare site.
Volgende dag ook echt geleverd met goede communicatie.
Je krijgt een tijdsbestek en een half uur voordat ze er zijn laten ze het weten.
Zetten het bestelde product in de gang en nemen het oude ook mee.
Super service en eerlijke prijs.

Tevreden klant uit Utrecht 24-09-2022

Duidelijke website met goede filter functies, heldere bevestiging na aankoop, en vlotte service om de koelkast thuis te bezorgen en oude exemplaar mee te nemen. Bezorgservice via Dynaloque houdt je goed op de hoogte (oa met sms) wanneer ze voor de deur staan, en vriendelijke service van bezorgers

Ra 24-09-2022

Prima service en wasdroger netjes geplaatst. Afspraken worden zoals hoort nagekomen.

Jaap Le Mair 24-09-2022

Vaatwasser en koelkast gekocht. Goede service, goede prijs. Vlot via de website geregeld. Vaatwasser kon alleen via de winkel, vriendelijke mensen bij de telefonische klantenservice hebben ook dit netjes afgehandeld. Installatie door Ajtec ook door Van Bemmel en Kroon geregeld. En ook daarover niets dan lof. Ik had niet goed naar de maatvoering gekeken. Na opmerking van Ajtec hierover, moeiteloos een andere vaatwasser met wél de juiste maatvoering uitgekozen.

Fieke 24-09-2022

Goede communicatie en snelle levering. Ook het product was goed verpakt en Alles zag er netjes uit

Ari 24-09-2022

Alles lekker vlot geregeld met advies en dergelijke. Bezorging was ook in een mum voor elkaar en het afvoeren van oude machine ook zonder problemen

Marleen de Ruiter 24-09-2022

Duidelijke communicatie, levering zoals afgesproken en medewerkers die netjes werken. Top geregeld dus👍

Jan van den Hoek 24-09-2022

Zeer vriendelijke dame aan de telefoon. Duidelijke site. Geen poespas. Eerlijk en transparant. Voorbeeld voor anderen

Jolanda 24-09-2022

Prima service snelle levering en een heel mooi apparaat. Zekker aan te bevelen.

K. Badal 24-09-2022

Wat mij betreft de beste winkel. Goede producten tegen scherpe prijzen, maar bovenal een no-nonsense aftersales. Erg fijn en geeft ons vertrouwen.