Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Henk Antonius 08-04-2022

Gisteren besteld vandaag geleverd. Precies zoals is aangegeven. Goede updates wat betreft de levering en natuurlijk ook een mooie prijs.

Inventum inductie kookplaat 08-04-2022

Na mijn bestelling kreeg ik perfecte informatie hoe het verder afgehandeld gast worden. Had op 06-05-2022 besteld en gevraagd om op 08-05-2022 de inductie kookplaat te bezorgen. Op 08-05-2022 al vroeg een mail dat ze op die dag langs komen en mij op de hoogte houden als ze in de buurt zouden zijn. Tot op de minuut precies stonden ze bij mij voor de deur. Super goed geregeld en ik ben super blij met mijn inductie kookplaat.

Van de Pol 08-04-2022

Keurige winkel, vriendelijke telefonische informatie, goede prijs en snelle levering.
Bezorging zeer netjes en op de afgesproken tijd!

Snelle en nette levering. 08-04-2022

De site is goed en overzichtelijk. Besteld voor 22.00 uur en de andere middag al in huis. De was kon weer gewassen worden.

Stefan Gruiters 08-04-2022

Woensdag besteld, donderdag geleverd. Prima service, in verband met onbekende levertijd van keukenapparatuur bij huidige leverancier bij Bemmel en Kroon Den Haag langs gegaan om een alternatief te vinden. En met succes geslaagd 👍🏼

W. Lieverse 08-04-2022

De shop bezocht en gevonden wat wij zochten. De shop heeft goede verkopers die je fijn helpen zonder opdringerig te zijn.

Hans Janssen 08-04-2022

Topservice. Prima advies! Mooi dat koelkast en vaatwasser op voorraad waren. Deskundige montage. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

marinus 08-04-2022

Ik kan de firma Bemmel&Kroon bij iedereen aanraden bij de verkoop zeer prettig geholpen bij de aan schaf van een inbouw koel /vrieskast 3weken later keurig ingebouwd door vakman Borjn van de firma AJ Tec niets dan lof.

Silvia 08-04-2022

Fijne en duidelijke website. Had mijn oven hier ook al gekocht en nu een elektrische kookplaat. Alles prima geleverd tegen hele scherpe prijzen. Goede service en je word netjes te woord gestaan. Dik tevreden dus.

Luc 07-04-2022

Via internet een inbouw vaatwasser gekocht. Met telefonische hulp van een verkoper de keuze gemaakt. Kundig advies over maatvoering en netjes ingebouwd.

van Grootveld 07-04-2022

Zijn bij Bemmel en Kroon in de winkel heel vriendelijk geholpen en snelle service. De bezorgers waren ook heel vriendelijk, tilden de droger naar zolder en namen de oude mee incl alle verpakkingsmaterialen. Dikke pluim voor beide

Ruud R 07-04-2022

Ik heb een Bosch inductiekookplaat gekocht, de aangegeven tijd van levering klopte! correcte levering

Het product zit mooi en goed verpakt en werkt prima, je hoort wel iets van de ventilator maar gas hoor je ook suizen.
Klantenservice 1 vraag gesteld en kreeg vrijwel meteen antwoord!
Kortom zeer tevreden!

De eigen bezorgdienst vind ik buitengewoon goed vooral de track en trace is zeer duidelijk en met landkaart waar de chauffeur zich bevindt.

Barry 07-04-2022

Super overzichtelijk en hele snelle levering zou ik weer iets nodig zijn kom ik hier zeker terug en beveel het iedereen aan top shop

Ed 07-04-2022

Goede contacten,ook prijzen zijn netjes en de service nog beter. Ook van de partijen waar ze zaken mee doen

Inductie kookplaat 07-04-2022

Alles goed bij jullie. Aardige verkoper aan de telefoon, alles goed uitgelegd.
De monteur deed zijn werk goed.
Prijs kwaliteit heel goed.goed bedrijf

Gerrit 07-04-2022

Groot assortiment wasmachines.
Goede voorlichting door verkoper.
Levering volgens afspraak.

Linda 07-04-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Bemmel en Kroon. Snel besteld aan de beste prijs, alles duidelijk en correct
Ook de levering was in orde, op voorhand uitvoerig verwittigd van uur van levering. Kortom, alles ok

Cindy 07-04-2022

Fijne website met duidelijk en snelle bezorgingstijdaanduiding van ordernr BKI1081548!

Jammer dat de bezorging tot de eerste deur leverde terwijl het een appartementencomplex was en maar driehoog. Daarna niet even gewacht ofzo op antwoord nadat ik de deur opende van boven. Had net zo goed de buurman kunnen zijn. Daardoor zelf nog achter ze aan rennen om de oude magnetron mee te laten nemen terwijl die klaar stond bij mijn deur. Hopelijk maakt de nieuwe combi magnetron het leven weer wat makkelijker.

Martinique 07-04-2022

Bestelde product was niet meteen leverbaar. In overleg met de klantenservice een top oplossing aangeboden gekregen. Super snelle levering. Ik ben meer dan tevreden!

Anya 07-04-2022

Ik heb al diverse malen bij Bemmel en Kroon besteld en áltijd de goedkoopste én de beste service!! Voor mij geen ander bedrijf meer!

Paul 07-04-2022

ik zocht een ETNA 2 pits inductie kookplaat, kwam bij Bemmel en Kroon uit via internet.
goeie website, besteld en de volgende dag netjes thuis afgeleverd.

John B 07-04-2022

Bestellen ging online supermakkelijk, ik had een foutje gemaakt betreft leverdatum, meteen gemeld en kreeg binnen 5 minuten antwoord en was het geregeld. En savonds .
Bij aflevering wist de bezorger niets van retourapparaat, maar was geen probleem.
Ook fijn dat je op ongeveer de minuut op de hoogte wordt gehouden van tijdstip van bezorging.

Germen 07-04-2022

Prijstechnisch service en klantvriendelijkheid hebben mij doen besluiten om mijn bestelling te doen bij Bemmel & Kroon. Wij hadden in onze Flat een renovatie aan de even lift , gevraagd om de levertijd Van de wasmachine op een latere datum plaats te laten vinden was geen probleem.

Rob 07-04-2022

Duidelijke webshop ,ik had een vraag en werd uitstekend geholpen.
De bezorging was keurig op tijd en geheel volgens afspraak,ik raad deze winkel aan voor de service en de prijzen

Marco Poel 07-04-2022

Via Google bij Bemmel en Kroon gekomen. Eerst bij de concurrent, daar duurde het te lang. Situatie uitgelegd en ze dachten goed mee. Zelfs iets minder duur. Fijn telefonisch contact. Levering via dynalogic, die zetten het zonder overleg in de schuur. Savonds een mail gestuurd naar B&K, gelijk reactie. Iets verlate levering, wel aangegeven, maar dat krijg je in deze tijd.. Niets aan te doen. Volgende bestelling zou ik zeker weer bij hen plaatsen.